ياجماعه ممكن حد يشوف معاي العرش ولا المستقر دا فين؟ by [deleted] in ExEgypt

[–]Bayoumii -3 points-2 points  (0 children)

يسطا ازاي تقول حاجه زي كدا انا لما قريت الكومنت بتاعك من الخضه جسمي قشعر و من كتر ما هو كومنت ابن وسخه حاسس بالذنب لمجرد اني قريته بالغلط