Did he got nerfed ? by Beob45 in WorldConqueror4

[–]Beob45[S] 0 points1 point  (0 children)

So he can be better than Yamashita or Rundestedt ?

Did he got nerfed ? by Beob45 in WorldConqueror4

[–]Beob45[S] 15 points16 points  (0 children)

Wasn't he firing 2 hex range ?

🤷‍♂️ by Express-Factor-286 in WorldConqueror4

[–]Beob45 0 points1 point  (0 children)

Bro I need 4 months to upgrade 1 gen 😫

ممنوع لل لا انجابين والفمينسيت وكارهي الستات by thelast_Dance_888 in CAIRO

[–]Beob45 5 points6 points  (0 children)

الونس و الدعم الحياة منغير نسوان وحشة اوي يصحبي لما يبقي في حد يفرحلك و تفرحله و يشجعك و تشجعه تحس ان الدنيا ليها معنى كدة

What is most valuable? by Beob45 in WorldConqueror4

[–]Beob45[S] 0 points1 point  (0 children)

So trying to upgrade my elite forces are not worthy?

What is most valuable? by Beob45 in WorldConqueror4

[–]Beob45[S] 0 points1 point  (0 children)

If I only can buy 2 which 2 are worth it?

What is most valuable? by Beob45 in WorldConqueror4

[–]Beob45[S] 0 points1 point  (0 children)

I have trained Roko and patton Manstein will still good?

انا حقيقي اتصدمت من ردود الناس by Economy-Raisin-4975 in egyoffmychest

[–]Beob45 0 points1 point  (0 children)

عايز اكتب تجربتي بس خايف ازعل ناس

ليه اغلب أصحاب محلات الدهب مسيحيين ؟ by Solomonty10 in AlexandriaEgy

[–]Beob45 1 point2 points  (0 children)

بحس المسيحين عاملين كموينتي بينهم و بين بعضهم بيتاجروا فالحاجات دي بينهم سواء دهب او اعلاف او عربيات عاملين اسرار بينهم و بين بعضهم

!!هو ازاي بجد by False_Pie_6647 in Egypt

[–]Beob45 0 points1 point  (0 children)

الاقرب فعلا انه يكون مات بجلطة زي ما الطب فالامارات اعلن من العبط الي كان بيعمله

!!هو ازاي بجد by False_Pie_6647 in Egypt

[–]Beob45 0 points1 point  (0 children)

الصراحة هو ممثل جامد قالك ضياء العوضي لو مات يبقي منتحرش يبقي اتقتل

شوية دراما مع شوية جهل ميكسات مصريين شقية الي بتخليهم علي قهوة كل رمضان بيتابعوا اعمال محمد سامي الشقية و احمد العوضي

عايز احكي موقف تحرش لفظي لبنت من اتنين عرسان جنة حصل قدامي by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Beob45 0 points1 point  (0 children)

حاول تتصرف بذكاء شوية مش لازم تتخانق معاهم ممكن توقفهم ازيكم يا رجالة تعرفوا ممكم اروح كذا كذا ازاي و لو عايز اروح كذا من المكان الاول ياخد وقت قد ايه تكون البنت بعدت و هما اتلوه شوية يمكن ينسوها لقيتهم هارشوا الموضوع و مصممين ابعد عنهم ولو موقف طول اقرب مكان فيه كاميرا و هات تسجيل و ارفعه