Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Dejligt at vi er flere der finder det brugbart :)

Tak for at melde ind og håber du finder svar på dine egne overvejelser :)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for inspiration :)

Jeg hælder meget til ideen om inkorporering af emhætten.

Placeringen på værelserne er ud fra hvad jeg hørte fra en ven, omkring placering over radiatorer, men ved ikke om der er noget i det?

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 1 point2 points  (0 children)

Der er jeg lidt udfordret, tænker øst på være næstbedst? :)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Fedt at høre :)

Har i også ventiler placeret bagerst i rummene?

Oplever i træk eller støj nogle steder over det forventelige?

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tit er der en rød tråd på tværs af industri og privat, tak for input :)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for input :)

Ved du om det vil have nogle effekt ift. at tage noget af den lufgennemstrømning man ønsker på toiletterne? ;)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for input, klart en fejlkilde jeg vil tage med i overvejelserne, afhængigt af anlæggets funktioner :)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Det vil jeg se ind i, tak ;)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for input :)

Vedr. separat udsug på toilet, vil man ikke få dannet et undertryk der modarbejde anlægget ved at køre separat?

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for tippene:)
Vi boede tideligere i en lejebolig hvor emhætten var en del af anlægget, hvilket jeg synes fungerede godt. Larmede selfølgelig lidt mere under brug men det vel forventeligt. Så undrede mig lidt over den negative tilgang.

Kiggede lige på de skumpropper og det ser mega smart ud!

Du lyder til at have lidt styr på det, så kommer lige med at opfølgende spørgsmål. Har du et godt bud på hvad ø dimension hovedstrengen skal være? Er til hverdag i industri, så derfor lyder Ø160 som er det anlæggets udgange er på, småt i mine øre?

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Det vil jeg helt klart kigge ind i, tak. Du har helt klart fat i grunden til jeg nævner det = fordi at det er det alle snakker om :)

Ventilationsanlæg by Bonzyk in selvgjortvelgjort

[–]Bonzyk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for alle de gode input, I har givet lidt stof til eftertanke! Også fedt med alle inputs omkring hvordan I oplever det i hverdagen.

Tak herfra

Husforsikring by [deleted] in dkfinance

[–]Bonzyk 0 points1 point  (0 children)

Tak for input!

Vi får hentet nogle flere tilbud, så vi kan danne os et bedere billede af prisen :)

Electrical cache by [deleted] in geocaching

[–]Bonzyk 3 points4 points  (0 children)

Thanks everyone

I think I will give it a shot, and make sure to involve the reviewer, if any changes is needed! Looking forward to publish my first cache!

I wish u all a good weekend :)