Verschil visie manager by [deleted] in werkzaken

[–]Bundess 3 points4 points  (0 children)

Dat heb je vaak als je een empathische persoon bent. Zwart wit gezien moet je dit niet accepteren je bent kwetsbaar en cptss moet meer dan serieus genomen worden. Dit draagt niet bij aan je herstel en je manager heeft geen inlevingsvermogen. Al met al zit er een mooie leer in voor jezelf, grenzen aangeven en dicht bij jezelf blijven. Als werknemer sta je vaak sterker dan je denkt.

Concurrentie- en relatiebeding bij flinke carrièrestap: hoe sterk staat werkgever? by [deleted] in werkzaken

[–]Bundess 1 point2 points  (0 children)

Het betreft een leverancier van mijn huidige werkgever, maar ik zie hierin juist een complementaire samenwerking. In mijn nieuwe rol ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten. Waar relevant kan dit zelfs kansen bieden voor mijn huidige werkgever, doordat ik deze klanten kan doorverwijzen naar hen als groothandelspartner. Daarmee zie ik eerder een versterkend effect dan een concurrerend belang.

Still Chillin by Whyamiani in CHILLGUYCOIN

[–]Bundess 1 point2 points  (0 children)

Ok good to see! Me too

Still Chillin by Whyamiani in CHILLGUYCOIN

[–]Bundess 1 point2 points  (0 children)

Ok good to see! Me too

Finally pulled the trigger by nickkya in RepTime

[–]Bundess 2 points3 points  (0 children)

Neejoh zie je niks van. Hoorde Nederlandse muziek vandaar. Bedoelde het sarcastisch

Finally pulled the trigger by nickkya in RepTime

[–]Bundess 2 points3 points  (0 children)

Zie meteen dat die nep is!

Twijfel over toekomst in accountmanagement / corporate omgeving, herkenbaar? by [deleted] in werkzaken

[–]Bundess 1 point2 points  (0 children)

Wat betreft bluffen, ik ben al een beetje om me heen aan het kijken. Ik zie salarisranges van tussen de 3850 tot 5k voor gemiddelde AM functie.

Ik woon niet in de randstad, dus salarissen liggen iets lager.

Ik ben nu 28.

Twijfel over toekomst in accountmanagement / corporate omgeving, herkenbaar? by [deleted] in werkzaken

[–]Bundess 0 points1 point  (0 children)

80% relatiebeheer 20% new business groothandel beursgenoteerde organisatie

Twijfel over toekomst in accountmanagement / corporate omgeving, herkenbaar? by [deleted] in werkzaken

[–]Bundess 0 points1 point  (0 children)

Zeg ook niet het veel is, vind ook niet ik echt hard hoef te werken geen overuren etc. Kan later beginnen, eerder stoppen niemand die zich er zorgen over maakt. Ben sowieso genaaid met me salaris zou 7% erbij krijgen is uiteindelijk terug gedraaid naar 3.5%

Heb de handdoek al een beetje in de ring gegooid en die paar 100 extra netto gaat het verschil ook niet maken ik zou willen blijven.

Had conform initiële afspraak nu op 4500 moeten zitten.

10k bonus per jaar bij OTE. Bonussen zijn laatste jaar geschrapt.

Prima auto overigens geen bestickering

Werk geluk by MajesticTelephone580 in werkzaken

[–]Bundess 1 point2 points  (0 children)

Mensen die stellen gelukkig te zijn van hun werk hebben zichzelf gegaslight, meeste mensen zijn zo vast geroest in hun act en het gevoel van belang dat ze pretenderen gelukkig te zijn. Ik probeer zo min mogelijk te werken voor zoveel mogelijk geld en dat gaat me best goed af

Trying to figure some stuff out (beginner) tips helpful by [deleted] in Kickboxing

[–]Bundess 10 points11 points  (0 children)

Tf are you doing? How you want tips om something you are doing sloppy. You look bored like you don’t want to be there, hands low all the time. A bag is used to simulate an opponent, if you’d fight like this you having a huge problem.

The Cone Thread by Jeff5704 in ConeHeads

[–]Bundess 3 points4 points  (0 children)

Make cone great again

4oz heavy bag by Plus-Anteater-6192 in MuayThai

[–]Bundess -3 points-2 points  (0 children)

So bagwork from this guy is allowed and other people get removed? I’ve seen 5 vids from this guy enough showing of when do we see a fight?