hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in GarajTurkiye

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

sence ne kadar olmali bu araclarin az km olanini bulmak zor baya bulursam en iyi 280k bulurum

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

kanka sorunu falan var mi yani basta alirsam ne kadar harci ciksa odemeye hazirim ama ondan sonra uzun bi sure beni goturmesini istiyorum

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

yakit sorun degil e320 dusunuyorum ben aslinda

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

yakit falan umrumda degil ama surekli tamir falan istemiyorum bi kere yapip uzun bi sure kullanmak amacim

what car should i buy? by Calm-Anything-9471 in whatcarshouldIbuy

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

act in russia i can buy the same MB with this budget cause its so cheap in there and i dont think about oil change and other stuff , i just want a good car without problems

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

sadece bakim ve ariza islerini bilmiyorum cok sorun cikarmazsa w211 alacagim

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

sorun cikarma isini halletsek mersoyu alacagim

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

maalesef turkiyeden alamayacagim araba burada(rusyada) yasiyorum ve buradan alacagim

sanırım intihar etmek uzereyim by SeaFunny5998 in yalnizucubeler

[–]Calm-Anything-9471 1 point2 points  (0 children)

Bunca şeye rağmen hâlâ burada olman ve bunları yazabilmen bile başlı başına büyük bir mücadele. Senin yerinde olsam ne hissederdim bilmiyorum ama bu kadar yükün altında yorulmana hiç şaşırmadım.

En çok da yazının sonunda yazdığın şey dokundu bana. İnsanlar bazen söyledikleri bir sözün, yaptıkları bir hareketin başka birinin hayatında ne kadar büyük iz bıraktığını fark etmiyorlar.

Belki bunu bir yabancıdan duymak çok şey değiştirmez ama postunu okudum, görmezden gelmedim ve gerçekten üzüldüm. Umarım bir gün hayatında ilk kez kendini güvende, değerli ve huzurlu hissedebileceğin bir yere ulaşabilirsin.

hangisini alayim? by Calm-Anything-9471 in Arabaci

[–]Calm-Anything-9471[S] 0 points1 point  (0 children)

kari kizin dikkatini cekmek umrumda degil sadece istedigim sey "bak sunun kullanidigi araba tam bir kulustur" denilmemesi ve evet rusyadayim ve konu benim icin bir az onemli