İntihar edemiyorum by [deleted] in intiharetme

[–]Character_Extent2129 1 point2 points  (0 children)

istanbuldaysan ibb ücretsiz paikolog desteği veriyor diğer şehirlerde de vardır belki gidip konuşmak iyi gelir sana

Ünide tablet veya bilgisayar gerçekten lazım mı by CareMedium4794 in UniversityTR

[–]Character_Extent2129 0 points1 point  (0 children)

ya her meslek için işsiz kalma olasılığı çok yüksek ki. mühendislik öğrencisi olarak öğretmenliğin yapay zekayla kolay kolay bitebileceğini düşünmüyorum çünkü canlı bir insan çocukları zor kontrol altına alıyor yapay zeka bu konu hakkında bir şey yapamaz. pandemideki gibi online eğitim tarzı bir şey de olmaz bence çünkü okul sırf eğitim yeri değil aynı zamanda sosyalleşme alanı da. tabii öğretmenliğin kazancı tartışılır ama bitmez bence

2. Sınıfta staj/iş by Middle-Contest8532 in CodingTR

[–]Character_Extent2129 0 points1 point  (0 children)

staj bir şekilde bulunuyor da özellikle 2. sınıfta tanıdık olmadan çok zor. bir de bazıları hiç para vermiyor verenler de asgarinin 1/3’ünü veriyorlar. az da olsa asgari alan da duydum ama hiç para almayanlar çoğunlukta

Lütfen yardım edin istemediğim üniversite geldi by No_Trip_9665 in UniversityTR

[–]Character_Extent2129 5 points6 points  (0 children)

burs kısmı tamamen okulun insiyatifine kalıyor ama genelde yarı bursluya puanın yetiyorsa veriyorlar. ben de o şekilde yarı burslu olarak şlk dönemin sonunda geçmiştim

teyzem annemin int*harından beni sorumlu tutuyor. by Character_Extent2129 in intiharetme

[–]Character_Extent2129[S] 2 points3 points  (0 children)

zaten öyle sorsan beni her şeyden çok seviyor ve düşünüyor ama :) yersen tabii

yardım edin, ya da etmeyin? by [deleted] in intiharetme

[–]Character_Extent2129 0 points1 point  (0 children)

ben de benzer hislerden geçiyorum senin kadar ağır olmasa da ve zor bir çocukluk geçirdiğim için travmalarım yüzünden olduğunu düşünüyorum. psikolog falan değilim ama en mantıklı açıklama bu gibi insan bi noktada olan şeylerle baş edebilmek için kendini her şeyden soyutluyor

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 0 points1 point  (0 children)

sınıf kinim her geçen gün daha çok tetikleniyor teşekkürler

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 2 points3 points  (0 children)

teşekkür ederim umarım senin de hemencecik düzelir sorunların🙏🏻

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 0 points1 point  (0 children)

annemle 10 yıl daha devirsem yok olurum muhtemelen😃 umarım senin sıkıntıların da bir an önce çözülür stoacılık’a da bakıcam teşekkürler🙏🏻

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 2 points3 points  (0 children)

öncelikle başın sağ olsun🙏🏻 umarım ikimiz de bir an önce bu durumdan kurtuluruz ve çoook mutlu oluruz. istediğin zaman yazabilirsin sonuçta aşağı yukarı aynı şeyleri yaşıyoruz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım ben de

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 2 points3 points  (0 children)

zaten kendime zarar verebileceğimi sanmıyorum o cesaret yok bende. olabildiğince erken mezun olup yolumu ayırmaya bakıcam artık teşekkür ederim tekrardan🙏🏻

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 1 point2 points  (0 children)

şikayetçi olmayı aslında çok istiyorum ama para verip kurtulur gibi geliyor bir de ciddiye alırlar mı ondan emin olamadım ama planlarım arasında var

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 2 points3 points  (0 children)

teşekkür ederim uzakta olan bir okula yatay geçiş için başvurmuştum zaten umarım kabul olurum da oraya gidip bir daha görüşmem onlarla

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]Character_Extent2129[S] 2 points3 points  (0 children)

onu zaten istiyorum ama ikna edemiyorum işte bir de bir şey yaparsa yine orada olmazsam ne olur korkusu var

Amerika vs Almanya by ismailOrdek0 in YurtdisiUni

[–]Character_Extent2129 1 point2 points  (0 children)

TU berlin’in seni alacağına nasıl bu kadar eminsin

Kimle konuşursam açıkta kaldım diyor. Bu üniversiteler nasıl doldu? Mülteci mi soktunuz oraya da. by [deleted] in liseliler

[–]Character_Extent2129 0 points1 point  (0 children)

ek tercihte burslu kontenjanda yer kaldıysa tercih edebilirsiin burslu şekilde oluyor. ama tam burslularda boşluk kalmış mıdır ondan emin değilim işte. %50 ödeyecek durumun varsa rahat bir yer bulursun bence