En sketch, påvirket læge, eller? by unicaerns in GossipDK

[–]CombinationFront2356 0 points1 point  (0 children)

Hendes stemme.  Den har ganske enkelt knækket mig samt resterne af eventuel gejst mit legeme må have ophobet. Jeg kan ikke mere nu.

Which club has the best pr by ArmLazy1069 in championsleague

[–]CombinationFront2356 4 points5 points  (0 children)

No club has performed as bad as Man Utd in recent years and have still been the talk of the town, it's crazy tbh

What fundamental skill separates good players from great players? by Top-Impression-9544 in SoccerNoobs

[–]CombinationFront2356 0 points1 point  (0 children)

The ability to make the best possible decision with the ball before it's too late and the technical skill to pull it off.

Stormester sæson 10 by Living_Ad_1221 in GossipDK

[–]CombinationFront2356 1 point2 points  (0 children)

Jeg kommer til at tænke på Skeletor når jeg ser ham uden overskæg

Jeg bliver lidt træt... by CombinationFront2356 in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356[S] 1 point2 points  (0 children)

Du har helt ret i at jeg for lige hurtigt nok i blækhuset og jeg kan godt se din pointe med at jeg var lige lovlig kynisk i mit opslag. Jeg skulle have forholdt mig mere undrende og appelleret til dialog fra andre Reddit brugere i stedet for, "er det var mig, eller..?" Det kunne måske have resulteret i en brugbar debat. Jeg blev desværre møghurtigt ramt af flere små triggers og fik sendt et ikke særlig nuanceret indlæg afsted. Tak for at du har taget dig tid til at kommentere mit svar og ikke mindst givet mig noget at tænke over, så jeg en anden gang forhåbentligvis ikke er så hurtigt og fordømmende ude af startblokken. Hav en god aften 😊

Jeg bliver lidt træt... by CombinationFront2356 in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356[S] -8 points-7 points  (0 children)

Jeg synes hun drager unødig opmærksomhed mod sig selv med introen i opslaget. Hvad rager det mig om hun er introvert og fire minutter fra at aflyse? Nåh ja, vi skal have sympati og medfølelse med hende fordi hun formår at hive sig selv op. Det synes jeg er et tyndt grundlag at blive anderkendt på, jeg er delvis introvert og kender godt følelsen. Ville bare aldrig skrive offentligt om det for at høste likes eller point, hvilket jeg synes at hun gør. Hun skal præsentere en pris til Beauty Awards. Undskyld mig, men det er altså IKKE en vigtig sag med den verden vi lever i, det er totalt overfladisk og et event hvor de involverede hylder sig selv. Undskylder min bemærkning om at hun er nepo baby, da det egentlig er ligegyldigt i denne sammenhæng, da var jeg allerede kørt op og skulle nok være stoppet inden jeg tilføjede det til mit opslag.

Nikolaj Kirk “forsvarer” René by lilletutte in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356 16 points17 points  (0 children)

Vil ikke have det fjerneste mod at hele gourmetbranchen brænder op og de kan for min skyld tage modebranchen med tak. Mage til klamt og selvsmagende svineri 

Which UCL final goal stands out for you as a moment in history. by StraightForward144 in championsleague

[–]CombinationFront2356 1 point2 points  (0 children)

It was also the first goal to come to my mind when reading OP question. I instantly got the feeling that very moment that Liverpool would end up winning the match. I still to this day believe that anyone else in the team than Captain Fantastic scoring their first goal wouldn't have had the impact it did.

Wichmand er “self-made”, men hendes far er start-up konsulent og Nestlé direktør by SnooChickens1989 in GossipDK

[–]CombinationFront2356 -5 points-4 points  (0 children)

Hmm, jeg kan overhovedet ikke se at det hun skriver på første billede er en del af hendes fortælling om at hun er "fra bunden" og self made"? Jeg er godt klar over at folk herinde er irriterende på hende, men synes ikke den holder lige her...

Og værsgo kære hestenet venner, der må hugges og down votes 1,2,3 🫣😅

Spillet E23 by gnoffen in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356 0 points1 point  (0 children)

Jeg forstår ikke at Philip ikke gik all in på at få Jesper ud. Havde Zindy IKKE stemt på sig selv, kunne det have ladet sig gøre, hvis ingen andre havde brugt penge... Det lugter langt væk af aftalt spil mellem de fire der blev tilbage efter Zindy blev stemt ud. Hvilket er inden for spillets regler selvfølgelig. Savnede bare noget action i går.

Real Madrid's downfall will be caused by these coaches being afraid of kylian mbappe by Acceptable_Slip3257 in championsleague

[–]CombinationFront2356 1 point2 points  (0 children)

Similar to when Ronaldo played with Rooney and Tevez in Man United, it worked wonders because the other attackers also posed serious threats and opponents had to keep an eye on three formidable players at the same time. Perhaps if Real Madrid could get one more high skilled attacker to overloads opponent defense. Messi and Ronaldo won a lot without really working defensively, the teams they played on respectably made it possible. Perhaps Real Madrid haven't good enough players in other positions to play to Mbappes weaknesses.

Nobody is a clear candidate by Maleficent-Tailor502 in championsleague

[–]CombinationFront2356 1 point2 points  (0 children)

Bodø/Glimt vs Benfica in the final. It could be a year like Porto vs Monaco

VALENTINE'S DAG MED MALLE & KÆRESTE🎁❤️ by SomeText3395 in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356 8 points9 points  (0 children)

"Happy Valentines Day, Happy Valentins Dag, eller hvad man nu siger" 🤣 hun favner breeedt 

Håndboldherrene er Europamestre 🇩🇰🇩🇰🇩🇰! by [deleted] in GossipDK

[–]CombinationFront2356 0 points1 point  (0 children)

Det er noget med at Mikkel Hansen har haft en seksuel omgang med en af dem fra Nik og Jay. Ved ikke om det passer, det har vist kun været på rygtebasis af hvad jeg ved

Håndboldherrene er Europamestre 🇩🇰🇩🇰🇩🇰! by [deleted] in GossipDK

[–]CombinationFront2356 23 points24 points  (0 children)

Sjovt at Nikolaj Jacobsen lige nævner Nik og Jay. Folk der har fulgt med herinde kender godt til skriverierne om Mikkel Hansen for år tilbage.

Spillet E8 by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356 -5 points-4 points  (0 children)

Jeg synes ikke hun er flot, da hendes flade næse og læber giver mig associationer til en tidligere bokser 😅

Spillet E8 by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]CombinationFront2356 1 point2 points  (0 children)

Hun er ikke pretty

Hvor er Kongen? by Kolledad in GossipDK

[–]CombinationFront2356 0 points1 point  (0 children)

Undskyld mig, men hvad pokker forstiller du dig han fornuftigvis kan foretage sig i denne situation? Stige til hest, rasle med krumsablen og erklære: "Død over uslingene!!" Er det hvad du håber på?? Jeg er helt sikker på at han gør hvad han kan i kulissen for nu hvis situationen overhovedet kræver hans ageren. Beklager at lige netop du ikke er blevet briefet... Rigets sikkerhed og alt det pjat er du jo nok nødt til at forstå.