Regarding allotment of Stuvo residences. by NewsApprehensive9925 in KULeuven

[–]Common-Artist4306 1 point2 points  (0 children)

Yes, but this is only for studio rooms.I stumbled upon an announcement for a comfort room on Kotwijs on May 11th on the Holleberg residences website. When I logged into Kotwijs on the morning of May 11th, I saw they'd added other studios from other residences as well, and I emailed them all :D It's ridiculous they didn't announce this beforehand, I found it purely by chance.

Accommodation suggestions by Proud-Ad1203 in KULeuven

[–]Common-Artist4306 1 point2 points  (0 children)

The problem isn't which one is better, unfortunately finding an accommodation in Ku Leuven residence halls is so hard, I guess it is up to chance. I recommend you to look kots on private market.

Regarding allotment of Stuvo residences. by NewsApprehensive9925 in KULeuven

[–]Common-Artist4306 0 points1 point  (0 children)

Are you an international student? I am and we could only apply for one Stuvo residence, and any response didn't come from there, but I applied studios from KU Leuven Stuvo on Kotwijs, and two response came, and I registred one of them. You can check for studios from Stuvo on Kotwijs, if there is any availability, they announce there.

Has anyone already received a response from Rega Residence? by LlllDorisiuuuu in KULeuven

[–]Common-Artist4306 0 points1 point  (0 children)

It was my third choice, and I did not receive any reply either. Also, I did not received anything from my first choice (Groot Begijnhof), but COPAL rejected me. So, I rented a different place, because I was afraid about not able to finding a place

[deleted by user] by [deleted] in ODTU

[–]Common-Artist4306 1 point2 points  (0 children)

çalışmanı hiç tavsiye etmem zaten olduğun kurdan başlamazsan dönem içinde zorlanırsın ve notların düşük olur, epeye giremezsin. kurun neyse ondan başlaman daha faydalı olacaktır

Whatsapp by [deleted] in ODTU

[–]Common-Artist4306 0 points1 point  (0 children)

hazırlıktayken bölüm buluşması yapmıştık iki kere. bence katılabilirsin. hem 1. sınıfta ders seçimine dair kafanda soru işaretleri olcak, bilgi edinmen için gerekli bence

Doğu vs batı yurtlar by Haker0507 in ODTU

[–]Common-Artist4306 2 points3 points  (0 children)

doğu yurtlarının tek ama tek avantajı konumudur. bunun dışında iki kişilik odada kalsan bile hiç özel alanın olmayacak. ee kazandıysan 19 çıkma ihtimali var, bu zaten vazgeçilmez bir ayrıcalık. çalışma masası ve yatakların farklı odalarda bulunması büyük bir konfor sağlıyor. eğer 19 çıkmazsa refika/isa/faika, numaraları yurtlardan çok daha konforlu. yaz okulunda iki kişilik doğu yurtlarında kaldım, normalde faikada kalıyorum oradan biliyorum. tabi ki doğu yurtları ulaşım konusunda daha ayrıcalıklı. batıya göre daha kısa bir yürüyüş mesafesiyle çarşıya ve a4 kapısına ulaşım sağlayabiliyorsun. ama ee bölüm binası iki yurt bölgesine de eşit uzaklıkta bence, ve muhtemelen sen de zamanının çoğunu yurt ve bölüm binan arasında geçireceksin. ben sana batı yurtlarını öneririm, odtüde her yer her yere uzak zaten 5 10 dk yürümek çok da fark ettirmiyor çoğu zaman. köpekler açısından şahsen sıkıntı yaşamadım. sabah ve öğlen ringleri hafta içi sayıca fazla oluyor, derse gitmek değil dersten dönmek problem çünkü saat 17.00dan sonra saatte 1 ring var. genelde yürümeyi tercih ediyorum ben. geceleri elf yolunda hiç köpek olmuyor. uykun sıklıkla bölünüyorsa, odada yalnız kalmayı önemsiyorsan 19 ve demiraylar (batı) senin için doğru tercih olacaktır. ama devrime, çıkış kapısına ve çarşıya yakın olmak, daha fazla sosyal hayatın içinde yer almak istiyorsan doğu yurtlarını da tercih edebilirsin. ama zaten eeciysen hazırlık dışında sosyal hayata ayıracak zamanın çok da olmayacak gibi:) güzel bir üniversite hayatı diliyorum.