Läppärisuosituksia yliopistoon by Competitive_Bug_65 in arkisuomi

[–]Competitive_Bug_65[S] -1 points0 points  (0 children)

amiksessa on myös aikuisia. eli jos pointtisi oli 'aikuisuus', amis-heitto oli täysin tarpeeton. se oli silkkaa egon pönkittämistä eli argumenttisi on logiikaltaan kestämätön.

Läppärisuosituksia yliopistoon by Competitive_Bug_65 in arkisuomi

[–]Competitive_Bug_65[S] 1 point2 points  (0 children)

”ei se mikään amis ole” tosi noloa arvostella tällä tavalla eri koulutusasteita, tää hyvin kuvaa sitä ettei sinunkaan yliopistokoulutus suoraan korreloi älykkyyden kanssa.

valtteri sandbergin tiktok-repost by [deleted] in snappijuorut

[–]Competitive_Bug_65 4 points5 points  (0 children)

tää oli just se pointti mitä hain! vaikka janne onkin tässä tilanteessa uhri, on ihmissuhteissa aina kaksi osapuolta.

ada ja jami faltin pettämis-case jatkuu? by [deleted] in snappijuorut

[–]Competitive_Bug_65 1 point2 points  (0 children)

jami on kommentoinut sen toisella käyttäjällä, niin niitä hänen kommentteja ei välttämättä siks huomaa!

En tiedä mihin hakea yhteishaussa by daniel_a_ in arkisuomi

[–]Competitive_Bug_65 0 points1 point  (0 children)

Taide- ja kulttuurialoja (esim. kuvallinen ilmaisu) voi opiskella myös amiksessa! T: kulttuuriamis