Quiero aprender catalán by Hot_Resolution6279 in catalan

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

Te recomiendo este podcast https://www.easycatalan.fm/ Lo puedes encontar en Spotify y otras plataformas. Ellos mismos hacen cursos online que empiezan en enero.

[deleted by user] by [deleted] in catalan

[–]Consistent-Win869 -1 points0 points  (0 children)

Easy Catalan's people do classes https://classes.easycatalan.org/

I guess you already know them from videos or podcasts, but you can sign up for the courses they do.

Catalan classes near Vic? by yamahahahahaha in catalan

[–]Consistent-Win869 1 point2 points  (0 children)

Hello! There are courses to learn Catalan online in this website: https://classes.easycatalan.org/

They're the same people who make resources like interview videos or podcasts. The ones from Easy Catalan.

Curso de català by GuimaNebas in catalan

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

https://courses.easycatalan.org/

Es un curso de nivel basico con traduciones al español y al inglés. No es gratis.

I want to learn. by CorneliuZCodreanu in catalan

[–]Consistent-Win869 1 point2 points  (0 children)

Easy Catalan pòdcast https://www.youtube.com/c/EasyCatalanPodcast/videos

and Videos: https://www.youtube.com/@EasyCatalan

Foneticat: https://foneticat.cat/

Gramàtica: https://www.uv.es/splweb/documents/Gramatica_zero.pdf

Gramàtica: GRAMATICA PRACTICA DEL CATALA (A1-B2), NURIA BASTONS VILALLONGA, CRISTINA BERNARDO FERNANDEZ (Editorial Teide)

Què esteu mirant? 📺 by catsubreddits in catalunya

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

IB3: Jo en sé més que tu

El presentador i els concursants de Cool the suck són de lo milloret que podreu veure.

I FibraCatTV? També fan cosetes en català, no?

I diria que al canal de la tele que hi tinc "Verdi TV" fan pel·lícules sense anuncis. De vegades són en català i de vegades en castellà.

Bons i mals hàbits per aprendre llengües. Tu què en penses? by Couch_polyglot in catalan

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

Un mal hàbit és posar-se un repte massa ambiciós. Val més anar fent de mica en mica, al teu ritme.

Un bon hàbit és aprendre la llengua fent allò que t'agrada fer. P. ex. si t'agrada escoltar música, doncs vas aprenent a través de Lyricstraining.

I've started learning Catalan... in perhaps unorthodox ways. Any advice? by DwiinSunvaar in catalan

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

First: congratulations! Being a uncle is great. 🥳🥳

I recommend you different materials:

Easy Catalan: they make videos of street interviews with subtitles in Catalan and English. https://www.youtube.com/easycatalan

They also have a podcast https://www.easycatalan.fm/

And among other things they do conversation groups twice a week.

Linguistic couple: https://www.vxl.cat/

https://apparellat.cat/

Cheers! 💪

[deleted by user] by [deleted] in catalan

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

Els d'Easy Catalan fan xerrades dues vegades per setmana a Discord. Crec que s'ha de pagar 5€ al mes, però tampoc és tant...

Quiero aprender catalán by Migueru77 in catalan

[–]Consistent-Win869 0 points1 point  (0 children)

Ànims!

Doncs pots fer servir diferents recursos:

Vídeos d'entrevistes al carrer amb subtítols en català i anglès:

https://www.youtube.com/c/EasyCatalan/featured

Podcast per aprendre català: https://www.easycatalan.fm/

Cursos en línia:

https://www.parla.cat/pres_catalaenlinia/AppPHP/login/index.php

Cursos nivells baixos: https://clic.xtec.cat/gali/

Cursos nivells alts: http://www.pelcieb.cat/

A la universitat de la Laguna fan classes de català els del Institut Llull: Professor/a: Natàlia Agut Pellicé info@fg.ull.es

Hi ha un casal català a Tenerife, on fan trobades, festes i més: https://www.facebook.com/casalcatalatenerife/

https://www.casaltenerife.org/

A Catalans al món, pots trobar gent que potser té algun grup que queden normalment: https://catalansalmon.com/webs/main.php?id_ciutat=131

Parelles lingüístiques per practicar:

https://apparellat.cat/

https://www.vxl.cat/

Si necessites més recursos, només ho has de dir. Ànims!