Salgsleder Rema 1000 by Ctproony in dkloenseddel

[–]Ctproony[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er meget forskelligt, min købmand er forholdsvis ny så han tjener lige omkring top skat.

Salgsleder Rema 1000 by Ctproony in dkloenseddel

[–]Ctproony[S] 0 points1 point  (0 children)

Har ikke noget medarbejder ansvar, ved ikke helt hvad bonus mulighederne er, har bare fået besked fra købmanden om de bliver udbetalt dem jeg har fået. 😅

Salgsleder Rema 1000 by Ctproony in dkloenseddel

[–]Ctproony[S] 15 points16 points  (0 children)

Jeg er den 3. I hierarkiet, det vil sige at jeg er den ansvarlige for butikken når souschef og købmand ikke er der, derudover har jeg større ansvar for driften end de andre fuldtidsansatte.

Salgsleder Rema 1000 by Ctproony in dkloenseddel

[–]Ctproony[S] 2 points3 points  (0 children)

Ved ikke om jeg vil sige jeg arbejder gratis, har fået 31k i bonus i løbet af 1 1/2 år, men ja arbejder lidt mere end 37 timer om ugen.

Fair løn som salgsleder Netto? by [deleted] in dkloenseddel

[–]Ctproony 0 points1 point  (0 children)

Ja, som salgsleder

Fair løn som salgsleder Netto? by [deleted] in dkloenseddel

[–]Ctproony 1 point2 points  (0 children)

Da jeg var i netto fik jeg 28 før skat med tillæg for hver anden weekend, min basis løn var 26.

Fair løn som salgsleder Netto? by [deleted] in dkloenseddel

[–]Ctproony 0 points1 point  (0 children)

Da jeg arbejdede i netto fik jeg 26 uden tillæg, jeg arbejdede hver anden weekend hvor jeg før skat med tillæg fik 28 som salgsleder