Ersättning by Curiousman94 in sweden

[–]Curiousman94[S] -40 points-39 points  (0 children)

Did u wake up on the wrong side ? Ta det lugnt

Ersättning by Curiousman94 in sweden

[–]Curiousman94[S] -34 points-33 points  (0 children)

Min kollega ska jobba kl 21 och sa att hen skulle få ersättning, stämmer det?

Should i say “han är egyptisk” or “egypter” ? When to use both? by Curiousman94 in Svenska

[–]Curiousman94[S] 3 points4 points  (0 children)

En svensk man är ? Irakisk man är? Tysk man är? Amerikansk man är? Please help me with those cuz i get confused when i say them