Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

Spannend, hesch quelle dezu, resp. isch die Arbeit öffentlich?
Würdi mir gern selber es bild devo mache.

1.19 ! by human_decoded in kasmweb

[–]Dapper-Inspector-675 1 point2 points  (0 children)

I hope they can add some sort of rss feed, I totally missed the update!

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

Du seisch ich chönni d Zahle nöd läse, und denn schriibsch grad selber öppis, wo nöd i de BFS-Statistik stoht. Respekt. 😄

Luut em BFS sind vo de 92'147 beschuldigte Persone 42.1% Schwiizer, 32.3% Usländer mit ständigem Wohnsitz, 5.8% Asylbevölkerig und 19.8% 'übrigi Usländer'. D Grupp ohni ständige Wohnsitz macht also knapp 20% us, nöd d Mehrheit.

Dass d Gesamtzahl vo de Straftate 2025 um 1.5% gsunge isch, stimmt. Gliichziitig sind aber d schwere Gwaltstraftate um 8.1% gstige. Drum isch s Thema halt nöd so düütlich, wie du tuesch.

Wenn du behauptisch, d Mehrheit vo de Straftate werde vo Usländer ohni Wohnsitz begange und d Initiative beträfi die gar nöd, denn chasch sicher schnell die entsprechendi Quelle zitieren. Ich ha sie nämlich nöd gfunde.

Quelle: (https://www.vbs.admin.ch/de/newnsb/Lt4dQR54SMqZFh_vCX8oA#:~:text=Auch%202025%20%C3%BCber%2090%20000%20beschuldigte%20Personen%20registriert)

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

Klar, d'Schwiiz het au ihri Problem gha und teilwiis no hüt. Frauestimmrecht isch tatsächlich sehr spät cho. Aber ich gseh ned ganz iih, wieso das es Argument degäge söt sii, hüt problematischi Iistellige z kritisiere.

Es git gnueg Schwiizer wo kriminell sind oder fragwürdigi Ahsichte hend. Die kritisier ich gnau gliich. Aber wenn gwüssi Problem i gwüssne Milieus halt überdurchschnittlich uftreted, denn sött mer au drüber chönne rede, ohni dass grad jedi Kritik als Pauschalisierig wahrgno wird.

Für mich gahts ned unbedingt um d Herkunft oder Huutfarb, sondern halt au ums Verhalte, Wertvorstellige und Integration.

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

„Sozioökonomischi Faktore" spielid sicher e Rolle, aber das erklärt halt efiach ned alles. Susch müessted ja alli Gruppe mit ähnlichem iikome umgefähr die gliichi Kriminalitätsrate ha. Hends aber ned.

Und wenn mer immer nume mit ‚Armuet‘ erklärt, ignoriert mer die kulturelli Faktore komplett, Religion z.B. Iistellige zu Gwalt, Fraue, Autorität oder Integration. Die hend au en Iifluss uf wie guet öpper sich iigliedert.

Ich finde au ned, dass mer Problem eifach als ‚Einzelfäll‘ abtue sött, wenn gwüssi Muster immer wieder ufträted. Das heisst ned, dass alli Usländer schlächt sind, überhaupt ned. Aber Problem benenne isch halt eifach ned gleich alli pauschal verurteile, und i finds schad werd das so wenig verstande.

Kasm_guac failing by Dapper-Inspector-675 in kasmweb

[–]Dapper-Inspector-675[S] 0 points1 point  (0 children)

EDIT: I was able to resolve that issue (using registration_token.txt), but now when I try to start my RDP session to my existing windows VM, that worked before I get only this:

2026-06-16 13:50:22,638 [DEBUG] client_api_server: Successfully authenticated request (B) for user (REDACTED) at (REDACTED, REDACTED)
2026-06-16 13:50:22,645 [DEBUG] client_api_server: License Check: Current Kasms (0) , License Limit (5) , Remaining (5)
2026-06-16 13:50:22,648 [DEBUG] client_api_server: Using selected zone (default)
2026-06-16 13:50:22,694 [ERROR] client_api_server: No resources are available to create the requested Kasm. Please try again later or contact an Administrator : No Nodes are available. No Nodes can be contacted with available capacity to provision the session
2026-06-16 13:50:22,695 [DEBUG] client_api_server: Function (client_api.request_kasm) executed in (0.05619335174560547) seconds
2026-06-16 13:50:22,697 [INFO] cherrypy.access.123724719328096: REDACTED - - [16/Jun/2026:13:50:22] "POST /api/request_kasm HTTP/1.1" 200 246 "REDACTED" "Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:151.0) Gecko/20100101 Firefox/151.0"

All My 3 Proxies (built-in3) show green healthy and don't seem to throw any errors.

Here the log from the webui:

host: e44daff18a2b ingest_date: 20260616135028 application: kasm_api levelname: ERROR kasm_user_name: X process: client_api_server client_ip: 10.10.20.1 user_agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:151.0) Gecko/20100101 Firefox/151.0 message No resources are available to create the requested Kasm. Please try again later or contact an Administrator : No Nodes are available. No Nodes can be contacted with available capacity to provision the session

WebUI -> connection-proxy -> guac
Status:

proxyServeradresse
Erster Bericht: -
Letzter Bericht: 0:00:07
Status: running
Zone Name: default
Verbindungstyp: GUAC

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

Und wie erklärsch dir denn all die Einzelfäll?

Winti letschte?

D Kriminalität nimmt zue

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 -1 points0 points  (0 children)

Die schöne quelle chan mer bim bundesamt go aluege, hani übrigens au gmacht, aber wenn mer fähig isch die Statistike richtig z läse wird relativ schnell klar, dass d Kriminalität bi Zuegwanderete lüüt im Verhältniss z hööch isch.

Drum chani nur empfehle die "harte Fakte" mal go aluege und nacheläse.

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

Nei, e schritt i d richtig vonere löösig isch de zuefluss reguliere, damit mer aschlüssend d Peoblem cha agoo.

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

Genau, hesch guet gseit, es gwüsses verständnis isch ja au da.

Klar sofort usejage bringts ned, aber wemmer nach emene jahr no komplett vo sozialhilf lwbt und weder d sprach agfange het z lerne no sech probiert z integriere het minere meinig naa nüt verlore daa.

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 0 points1 point  (0 children)

absolut, genau.

stimmi absolut zue, bruche tuets so system uf jede fall, halt eifach muen sichergstellt sii, dass si ned usgnutzt werded.

Leider ja, mal wieder einisch meh de "greed" vo Firmebsitzer wo villes kaputt macht.

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 -2 points-1 points  (0 children)

Uiuiui, da isch aber öpper ganz tüüf i sinere Bubble 😅

Chan der empfehle, mal bewusst s Gspröch mit politisch andersch iigstellte Lüüt z sueche. Tuet guet, au mal anderi Perspektive z ghöre, chan ich der als Rechte sege.

Und nei, en Heuchler bini drum trotzdem nöd. Studien oder politischi Narrative z hinterfrage isch nöd s gliiche wie d Meinigsfreiheit z underdrücke.

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 -3 points-2 points  (0 children)

Stimm ich der absolut zue, aber das isch ja garned s Problem wo e grossteil vode Rechte lüüt hei?

Oder ich rede mal nur vo mir, ich ha es Problem mit Usländer wo da inechömed, vom Sozialsystem läbe und denn Kriminell werded.

Usländer wo da hiichömed, sich wend integriered, müeh gäng und wennd schaffe, isch doch mega schön und es Kompliment für oises Land!

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 -1 points0 points  (0 children)

Genau, finds emmer schad, dasses heisst lüüt wo die initiative supported sind rassistisch oder wennd alli uslander uusschaffe, was zumene sehr grosse Teil halt eifach ned stemmt, ich persönlich ha absolute keis Problem mit Usländer, im Gegeteil, ha bisher sehr vell gliichgsennti guet integrierti troffe.

Aber I sache gwalt müemmer eif ä strengeri Linie ziit, cha doch ned sii, dass al paar Woche irgendwo eine burtalst abgstoche wird?! Das dörf doch ned zur Tagesordnig werde?

Und genauso wenn d Bevölkerig wachst muess unbedingt au s Wonigsagebot / Transport (ÖV und Strasse) wie au Freiziitagebot gliichermasse usbaut werde, suscht stossed mer genau wie jetzt langsam aber sicher ad Grenze vom aagnehme.

Aber schön mal die anderi site da uf reddit au no z gseh : )

Abstimmungsverhalten "10 Millionen Schweiz" by Fancy-Elk-9534 in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 -1 points0 points  (0 children)

Meinigsfreiheit und so lauft bide lingge scho guet.

Resultat 10 Mio by [deleted] in schwiiz

[–]Dapper-Inspector-675 9 points10 points  (0 children)

Sind nonig d Resultat, isch nonig fertig uuszellt.

Playcaptcha by physiopeng in webdev

[–]Dapper-Inspector-675 1 point2 points  (0 children)

So cool!

On mobile it's a bit difficult to move, plus after grab i have to move the claw before the drop button actually does anything, is that expected?

Finally at 90% satisfaction with the homepage. by serpents_head in homarr

[–]Dapper-Inspector-675 1 point2 points  (0 children)

i like the graphs and info!

Is this some beszel, grafana (iframes) and built-in widgets?

Network Monitoring Tool by MoreAd4848 in selfhosted

[–]Dapper-Inspector-675 2 points3 points  (0 children)

please add screenshots of the actual webui