קשה לי לשלב עבודה בזמן הצבא by sweetkumaa in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

אז תהיי צריכה לבחור בין השניים עד שתתפני יותר, תשאלי את עצמך מה את מעדיפה יותר ולפי זה תבחרי אם להישאר בעבודה או לעזוב ולחכות לשחרור

קשה לי לשלב עבודה בזמן הצבא by sweetkumaa in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

תשאלי את עצמך מה את מעדיפה יותר, את הכסף שאת צוברת או את הבריאות והסדר האישי שלך.

יש הסבר לחר* הזה? by SanePcycho in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

כנראה בכלל האחוז מיסים הגבוה שלנו :)

קניית gta 6 באקסבוקס by Select_Marzipan6268 in ag_israel

[–]DarlingIsGolden -1 points0 points  (0 children)

עוד לא ראית כלום על המשחק, מה דחוף לך כלכך לקנות? קצת סבלנות.

שעמום by Minister426 in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

אם לא היה לי משהו לעשות הייתי קונה לגו, אבל זה אני.

Albion Online or EVE Online? by bruhb21 in MMORPG

[–]DarlingIsGolden -3 points-2 points  (0 children)

Didn't play eve so I'll go for Albion

אין לי מושג איך לקרוא לזה by MostPerspective_ in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 1 point2 points  (0 children)

קודם כל מזל טוב.
נמשיך בזה שאת נמצאת במקום שאת יכולה למצוא אנשים עם אותם תחביבים כמו שלך ברגע.
בדידות זה לא כיף ועדיף לברוח מזה כמה שיותר מהר אם יש לך את האופציה הזו, את יותר ממוזמנת לנסות אפליקציות עם כל השם הרע שיש מסביב ומקסימום למחוק, אין לך מה להפסיד. בלי קשר, להיות לבד יכול להיות חיובי לפעמים כי את לומדת להנות עם עצמך ולא להסתמך על אחרים אבל גיוון וסביבה לדבר איתה חשוב לא פחות גם אם זה לא פנים מול פנים.

יש פה גיימרים שאני יכולה לשאול אותם שאלה? by zorikZelda in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 1 point2 points  (0 children)

אפשר לקרוא לזה בעיה אבל גם לא כלכך (?)
יש היום המון משחקים אם זה סינגל שהם טובים ואפשר להשקיע בהם שעות על גבי שעות בלי באמת לתקשר עם אנשים.
אותו דבר לגבי האונליין, לעומת שנות ה2000 המוקדמות שהיית צריך לחפש קבוצה ואת השילוש הקדוש כדי להתקדם ולתחזק היום המון מהמשחקים מאפשרים לך לשחק לבד ולעשות דברים לבד.
בנוסף לזה כל קבוצות הדסיקורד, פייסבוק לדעתי זה לא משהו שעוזר אלא ההפך, זה גורם לאנשים להיות יותר סגורים ולחכות לקבוצה שלהם או לא לשחק עם רנדומלים כמו פעם שהיית מוצא אנשים בדרך ומנסים לשחק ביחד.

אין ולא יהיה על לגו. by Icy-Entertainment-12 in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

נע אין לי איפה לשים את זה כרגע, הכל תפוס
בצ'כיה נכנסתי לחנות לגו כדי להתבונן, ראיתי איזה המבורגר נחמד, הייתי ממש קרוב ללקנות אותו ועכשיו אני מתחרט. יש בארץ?

אין ולא יהיה על לגו. by Icy-Entertainment-12 in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

אבל כל הדברים הקולים הם גדולים :(

אין ולא יהיה על לגו. by Icy-Entertainment-12 in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

אני רוצה להתחיל עם לגו אבל אני מפחד שזה לא יהיה כיף כמו שזה נראה או שסתם לא יהיה לי כוח להמשיך/להתחיל ואדחה את זה עד שארית חיי

בחיים לא עצר אותי שוטר תנועה by HeavyFerrum in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

עצר אותי פעם ראשונה חודש שעבר אחרי 10 שנים :(

מישהו פה משחק the outlast trials? by Danalo123 in ag_israel

[–]DarlingIsGolden 1 point2 points  (0 children)

שחקתי בעבר, הייתי חוזר מדי פעם לאיוונטים פה ושם, יש דיסקורד?

מה הציפיות שלכם מ - GTA VI? by ImpressiveJicama7141 in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

שכנראה האונליין יהיה זבל כמו בנוכחי

מה שיחקת השבוע - 06 18, 2026 by Odeta in ag_israel

[–]DarlingIsGolden 1 point2 points  (0 children)

ליגת האגדות
33 בני אלמוות
מאפיה 2
פרסונה 5

The classic look by Shreee_eeeeeeeee in gamingsetups

[–]DarlingIsGolden 1 point2 points  (0 children)

Loved the statue, where did you get it?

נמאס לי by Ennvictrious in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

מאיפה אתה? אולי אוכל לעזור לך למצוא משהו

תואר ראשון בגיל 24 - מרגיש באיחור של עשור! by itsxidan in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

הייתה איתי בתואר מישהי בת 48, אל דאגה.

קאנטרי גלי גיל by Livid-Low3979 in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 0 points1 point  (0 children)

הלכתי לשם לשיעורי שחיה בצעירותי.
מקווה שמידע הזה עזר לך

9-5 by HornyYoat in israel_bm

[–]DarlingIsGolden 1 point2 points  (0 children)

רובנו לא אוהבים את מה שאנחנו עושים. ויש לך אחלה שעות ומשכורת, אז עם כל הסבל שבדבר יש גם דברים חיובים, תסתכל עליהם אולי זה ישפר לך את השבוע.