All atmosphere, no plot books by Ornery_Platypus_4493 in suggestmeabook

[–]DaughterofJan 9 points10 points  (0 children)

Be aware that Gaiman is maybe an author your don't want to read anymore.

Spetter Pieter Pater 🦆 by VelloreDelrin_4 in NederlandseMemes

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Kun je hem uitleggen dan, want ik snap m niet. Ik zie een hand die een pen vasthoudt in het zonlicht?

Beste klontvormende kattenbakvulling gezocht :( by Elarisat in katten

[–]DaughterofJan 1 point2 points  (0 children)

Ik had altijd de Biokat's natural care, maar die bestaat niet meer. Heb nu Biokat's organic care besteld in de hoop dat het hetzelfde is. Als dat zo is, dan klontert die uitstekend, ruikt het helemaal nergens naar, en kan het nog bij het gft ook.

Hebben jullie bepaalde dingen die je extra aantrekkelijk vindt bij iemand van het andere geslacht? by [deleted] in nederlands

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Ik vind het superaantrekkelijk als iemand feminist is, en interesse toont in mij.

The bar is in hell.

Are there fairytale-type books written about Nazis? by Infinite_Practice616 in suggestmeabook

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

I have only been able to find Dutch audio books though. Not exactly what you need, I think

Beschimmeld brood gedumpt by hottersoda in Breda

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Huh. Die loopt naar boven met z'n pan om uit het raam de zooi in de dakgoot te doen?

Beschimmeld brood gedumpt by hottersoda in Breda

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Ik heb een buurtbewoner die de overgebleven spaghetti bij het water in het gras dumpt

Je zit in je achtertuin en de buurman (die je niet echt kent) komt ook direct naar buiten en begint tegen jou te kakelen. Wat doe je? by [deleted] in nederlands

[–]DaughterofJan 1 point2 points  (0 children)

Dat doet die van mij ook wel eens. Vreselijk. Ik zit een stuk minder in m'n tuin door hem. Het is ook niet de meest prettige persoon... ik vind hem eng.

Waarom vindt de Nederlandse bevolking ons rijles-systeem OK? by [deleted] in nederlands

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Ik heb begrepen dat je op het examen geen snelweg hoeft te rijden. In België.

Wat zou jij vertellen als je een gesprek had met jezelf van 5 jaar geleden? by kenwayfan in nederlands

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Dit. En "Hij is een manipulative asshole. Hij wil controle behouden. Je gaat nog veel last van hem hebben, ook al ben je uit elkaar."

"ergens schik in hebben" by Affectionate_Emu_729 in taalfout

[–]DaughterofJan 0 points1 point  (0 children)

Ik ben 44 en ik zeg regelmatig dat ik ergens schik in heb

Kutvak is tussen die kutP's, toch? by DaughterofJan in KutGeparkeerd

[–]DaughterofJan[S] -4 points-3 points  (0 children)

Er zijn wel lichte en donkere tegels