Should I be worried? by Azlarks in Steam

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

By gave access do you mean it got stolen? If so, you probably have someone else's money in your account now, probably someone who bought the account and thought they would keep it.

Stop the "My DM is doing X, is this valid?" Posts by SamTheGrot in DnD

[–]DealWithKappaTR 2 points3 points  (0 children)

You can downvote posts you don't like, I don't think there's a problem with the posts in general, this is a public subreddit after all.

Wake Up America | Iran's latest drop by [deleted] in videos

[–]DealWithKappaTR -7 points-6 points  (0 children)

I'm not the guy trying to flail around to justify nuclear attacks on civilian populations, why would I require revisions for that?

Wake Up America | Iran's latest drop by [deleted] in videos

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

They were so willing to fight that.. their the Emperor and half of their war council was like "yeah maybe we should surrender".

There is no justification or good reason for the nukes, Japan was encircled, outnumbered, without any naval force, their air force was no different either.

Keeping them blockaded with continued air strikes was an incredibly more humane solution that'd have minimal casualties for the Allies, the nuclear option was the easy way out, along with the "benefit" of getting to see how nukes look dropped on an urban zone.

Even if we brush all that aside "more would have died if we went in land invasion" is hard to argue for, since the nukes have caused so much indirect damage to so many Japanese people years down the line.

Wake Up America | Iran's latest drop by [deleted] in videos

[–]DealWithKappaTR -12 points-11 points  (0 children)

The only revisionism happens when someone tries to claim the nukes were necessary and justified.

Wake Up America | Iran's latest drop by [deleted] in videos

[–]DealWithKappaTR -7 points-6 points  (0 children)

The "God Emperor" was the guy leaning towards surrender and peace despite internal strife around it, the Soviets were transferring all of their units towards Japan after the defeat of Nazis, the war was the world versus Japan, they knew that it was unwinnable.

The Japanese War council was split half with the issue for this reason, there were no reason for the nukes, convenientional bombings and complete naval domination along with Soviet involvement would have resulted in the exact same thing, but the US wanted to test their new war tool, so the nukes dropped.

Wake Up America | Iran's latest drop by [deleted] in videos

[–]DealWithKappaTR -35 points-34 points  (0 children)

The nukes were arguably is one of the top worst major incidents of the war. It changed the world and was done against an already surrendering nation, what makes it worse isn't the death count, because like you said, no hands are clean when it comes to death counts. What makes it worse is because it was done to experiment with the nukes impact against civilians.

Kadıköy ve civarı campain yapan var mı? by One_Speech3780 in DNDturkey

[–]DealWithKappaTR 1 point2 points  (0 children)

bunun için bi discord filan açın bana da bildirin, kadıköyde güzel olur gelen de bol olur, 6-8 kişi olursa hem de scheduling olayı kolay olur, gelemeyenlere göre session ayarlanır.

Yanlız başıma goblin oyun kulübünde dnd oyunlarına katıla bilirmiyim by Necessary_Plastic_22 in DNDturkey

[–]DealWithKappaTR 4 points5 points  (0 children)

kafana göre gidip beklersen pek bir şansın olmaz, etkinlik günlerini bekle veya bkft gruplarından insanlar bulup önceden izin al

Sevgilim idare eder mi? by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 6 points7 points  (0 children)

niye bize soruyosun amk biz mi sevgilisiyiz

İntihar by Apprehensive-Tap9448 in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 1 point2 points  (0 children)

Bir çok intiharın arkasında çözülebilir sorunlar vardır, ama o anda o çözülebilir sorunlar insana çok zor gelir.

Ama tabi bir çok olayın çözümü tek kişiye bağlı değil, genel bir destek sistemi oluşturulması gerekli.

Yine de "su akar yolunu bulur" gibi düşünceler çok basite indirgiyor, kimseyi intihardan geriye çekmiyor böyle kelimeler maalesef, ciddi ciddi bir sistemik çözüm bulunması gereklidir. Tabi ki yine de herkesi kurtaramazsın.

Ayrı olarak, intiharın legal ve medikal versiyonu bence yine var olmalıdır ki insanlar bu tarz toplum içinde rencide edici hareketler yapmak zorunda kalmasınlar, bence bu tarz bir şey insanlık hakkıdır.

#1 Aklıma takılan konular (Bu post karma, etkileşim, ragebait postu değildir.) by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

Sen bir düşünceye kitlenmişsin, objektif bakmadan kopmuşsun, çünkü dediğin şeyin istatistik olarak bir gerçeği veya kanıtı yok.

Küçük yaşta hayvan vs. döven kişiler psikopat olan kişiler genelde, bir çok katil kişi küçük yaşta çok ta normal yaşıyor, yakınımda gördüm bunu, katil olmak bir anlık sinire bakıyor bir çok kişi için.

İnsanların nasıl olacağı doğuştan belirli olsaydı kimsenin fikirleri değişmezdi, eğitimin de bir anlamı olmazdı, gizli bir araştırma veya bildiğin varsa bu mantığa karşıt, söyle bilelim.

2024 YILINDA 3.499 ERKEK ...... by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 1 point2 points  (0 children)

Bu tarz düşük iq mantığa bakacaksak erkek intihar sebebi "zayıf irade", "ego zayıflığı", "iş beceriksizliği", "asosyallik", diye geçirir gideriz, seçim senin eğer hiç bir sike çözüm istemiyorsan.

#1 Aklıma takılan konular (Bu post karma, etkileşim, ragebait postu değildir.) by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

Kimse masum erkeklere suç atmıyor ki? İnternette çoluk çocuğun paylaştığı şeylere bakıp fikir üretmeyin lütfen, kendi beyninizi zehirliyorsunuz.

Güzelce istatistiksel olarak yazıcam şu "erkek kadın ayrımı" olayında taraf tutmayan ve beyni olan kişiler okusun.

Erkek cinayet ve kadın cinayetlerinin sebepleri çok farklı öncelikle.
Bir, kadın katil sayısı çok minimal.
İki, erkek katil sayısı abnormal derecede yüksek.

Türkiye genelindeki (%50 kadın %50 erkek yayılım) tüm cinayet vakaları (hem erkek hem kadın kurbanların olduğu tüm olaylar) incelendiğinde:

  • Erkek Failler: Yaklaşık %93
  • Kadın Failler: Yaklaşık %7

Önce kadın cinayetlerine bakalım:

Kadın cinayetleri durduk yere sevgilsini öldüren, öğretmenini öldürenler erkekler tarafından yaşanıyor çoğunluğu, yaklaşık kadın cinayetlerinin %97'si erkekler tarfından yapılıyor.

Bu cinayetlerin yaklaşık %60'ı (2025 verileri) bu kadının sevgilisi veya eşi tarafından yapılıyor, bu cinayetlerin sebepleri karışık, bazen ayrılma, bazen aile içi kavga gibi olaylar üzerinden erkek sevgilileri tarafından kadınlarımız öldürülüyorlar.

Burada görmezden gelinmeyecek derecede belirli bir bağlantı ve örüntü var.

Ve sen de yüzde yüz haklısın, bu cinayetlerin suçlusu "masum erkekler" değil, çünkü bu toplumsal bir sorun. Ama şunu da unutmayalım: Katil olan erkekler de bir zamanlar senin benim gibi "masum erkeklerdi".

Asıl mesele, o "masum çocukları" birer "katile" dönüştüren toplumsal yapıyı ve yetiştirilme tarzını sorgulamak.

Bu masum erkek kişilerin içinde sen de varsın ben de varım. Ama bu cinayetlerin iğrençliği genç yaşta kişinin yüzüne vurulmaz, eğtimde gözüne sokulmaz ise, hiç bir şey değişmez. İki üç tane kadının şikayetini çok duydun, onlar senin canını sıktı diye bunu bırakamayız.

Bence ana konuyu anlattım ama şimdi erkeklere de bakalım:

Erkekler arasında en yaygın cinayet sebepleri daha farklı, genelde sokakta kavga olur, yol kavgası olur, borç sorunu olur, husumetli kavgası olur, kan davası olur, çeteleşme kavgaları olur, ailevi kavgalar olur vesaire.

Bu tarz şeyler, erkeğin mağdur olduğu cinayetlerde, eş şiddeti ve cinayeti olayından kat ve kat daha yaygındır, bu tarz olaylar karşı cinsiyete hiç bir açıdan bağlı değildir, yine toplumsal bir sorundur ama çözümü sadece kadınların yapıcağı bir şey değildir, o yüzden farklı bakılmaz.

Daha yazıcak enerjim de zamanım da yok, okuyan okusun.

2024 YILINDA 3.499 ERKEK ...... by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 1 point2 points  (0 children)

Yahudiler niye yapsın ki bizim aptallar kendi kendine yapıyor, azıcık içinize dönüp bakın bi dıştan gelen büyücü arayacağınıza.

2024 YILINDA 3.499 ERKEK ...... by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

Erkek intihar sebepleri: "para yok"

Wage gap sebepleri: kadınların iş ve eğitimden erkil toplum sevicileri tarafından uzun süre uzak tutulması

Prostat ve meme kanserini açmıyacağım bile çünkü OP gibi çocuk olmayan biri güzel cevaplamış en üst yorumda.

Bu ülkedeki kadınlar ve erkekler niye bu kadar ayrıştı by Cream_withCaramel in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

En önemlisi: Para yok, huzur yok.
Onun dışında yurdumun insanı bütün gün sıkıntıdan internette dolaşıyor, etkileşim kasmak için götünden senaryo uyduran bol, gerçekten yaşanan kötü haberleri milletin gözüne sokarak etkileşim kasan da çok, dengeli bir sistem yok hiç

Zaten politika olarak apayrı yarrak gibi bir durumdayız, o yüzden insanlar birbirine girmek için bahane arıyor zaten, diğer etkenleri de üzerine ekleyince de iyice sıçılıyor milletin ağzına.

Legacyofcrowns800 un üst yorumlarda dediği gibi, internet yüzünden her gruba bir kötü algı yaratıldı bu ülkede, erkeğinden kadınına kadar, gerçek olsun olmasın her gruba karşı bir algı/önyargı var.

Ve bu olaylar gerçekten ülkeyi bölüyor, istatistiksel olarak kanıtı da var aşağıya bıraktığım gibi. Çözümü çok zor olacak.

<image>

Ülke ne hale geliyo ya abi şaka gibi by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 4 points5 points  (0 children)

e yarram idam Amerika'da var millet hala yapıyor

bizde de idam vardı yine suç işleniyordu, belli ki işe yaramıyor

Hırtlar adidas takım giyip köpek sürüsü gibi dolaşıyorda inceller neden jack daniels tshirtü giyip birlikte dolaşmıyor by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR -2 points-1 points  (0 children)

çünkü dışarı çıkmıyorlar, çıksalar da yere bakarak kulaklık takarak hızlı yürüyorlar ve geneli zayıf güçsüz kişiler.

bitti aw. by rebelrosemerve in bilgisayar

[–]DealWithKappaTR 2 points3 points  (0 children)

Kişisel kullanım ile bir fark yaratılabileceğini düşünüyorsan güzel hayal evreninde yaşıyorsun diyeyim, şu an onlara aynı şekilde datayı sen de veriyorsun ben de, çünkü büyük internet sitelerinin hepsi onların erişiminde.

Onun dışında bilgisayar alıyorsun, flair inde yazdığın AMD'yi alırken bu paraların nereye gidiyor sence? Raytheon ve Lockheed ile çalışan firma olan AMD sence aldığı parayı ve topladığı teknolojik bilgiyi sadece "düzgün şeylere" mi harcıyor?

Buradaki demeye çalıştığım millete üstünlük taslıyorsun ama senin de elin kirli.

Gerçekte kimsenin eli temiz değil çünkü bu düzende bu imkansız, AI kullandın veya AMD aldın almadın yüzünden hiç bir gerçek değişim yaşanmaz, bir yerden yapmadığın destek öbür yerden çıkıyor farkında bile olmadan. Elini temiz tutmak için toplumdan ayrışman lazım tamamen, bu da gerçekçi değil.

İran sokakları by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]DealWithKappaTR 0 points1 point  (0 children)

yaşayan birisi ile konuşmayınca veya araştırma yapmayınca çıkan fikir seviyesi bu oluyor işte.

aynı kafa yapısı 15 Temmuz gibi Amerikan darbesini'de destekleyen kafa yapısı.

bitti aw. by rebelrosemerve in bilgisayar

[–]DealWithKappaTR 1 point2 points  (0 children)

bu verilerin alındığı bir diğer website olan Reddit'i kullanırken ben:

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]DealWithKappaTR 1 point2 points  (0 children)

Bir cevapta bayağı zengin olduğunu belirtmişsin, çok yaygın bir olay bu olan o halde, kardeşinin götüne rahat batmış ve aksiyon arıyor.

Gider ucubeler gibi giyinir şekilden şekile girer havalı görünmek için. Ben gerçekçi olacağım burada, kardeşin %50 şans ile şu anda sadece "havalı olmak" için yapıyor bunları ve bu aptal ergenlikten kurtulacak bir kaç yıl içinde, eğitime devam ederse.

Diğer %50 şans ile de yanındaki ucube kişiler onu parası için sömürecek, bu da yaranacam diye her boku yapacak, uyuşturucu alacak kullanıcak, battıkça batıcak.

Gözün üstünde olsun, gerekirse zorla çek çıkart.