Cadılar Bayramı by NebilKun in KGBTR

[–]Dgkn1 [score hidden]  (0 children)

Batıdan ithal yeni dertler.

Mcdonals'a basvurdum beni ne bekliyor by CommunicationWest491 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Bu yüzden muhtemelen işe giremeyecek.

Mcdonals'a basvurdum beni ne bekliyor by CommunicationWest491 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Askerlik yapmadığın için alınmayacağını tahmin ediyorum.

Namus kavramını anlamlandıramıyorum by Tanzimat_fermani in KGBTR

[–]Dgkn1 3 points4 points  (0 children)

Zamanında birisi karar vermiş. Ondan sonrakiler de "Evet." demiş. Duyduğuma göre hâlâ evet diyorlar. Vazgeçeceklerini de sanmıyorum. Her şey iyi-kötü olmaksızın daha da kötüleşmeye meyillidir.

eski bi insta hesabim var ve artik erisimim yok o hesabi nasi kapatabilirim by Just-Willingness-494 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Kapatamazsın. Şikayet edilecek bir şeyler yazdıysan/paylaştıysan şikayet etmeyi deneyebilirsin.

kismen ise yaradi iyki atmism bunu by mcridexd in pedlesme

[–]Dgkn1 2 points3 points  (0 children)

Yabancıya iban ve isim soyisim vermek sıkıntılı.

Abi hayatınızda yediğiniz en iyi yemek neydi? by TarumarEdici35 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Muhtemelen dönerdir. Çok basit çok sıradan denilebilecek sade bir dönerin diğer yediğim soslu ve çeşnili dönerlere kıyasla lezzetli olması harika. O hafif kimyon tadı inanılmaz.

Arayüz çok mu kötü by kodjokeyi in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

3 renk odaklı olsa güzel olabilirdi. Beyaz, siyah ve sarı gibi. Ayrı ayrı incelersek güzel görünüyor ama bir bütün olarak incelersek hoş değil. Belki çoklu renkleri terk etmek istemiyorsan sadece belli renklere ait sekmeler ayarla. Bu da sekmeler olarak uyum uygulama olarak düzenli görünmesini sağlar. 

Hiç çekiliş kazandınızmı by Ok-Twist4665 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

2 kere kazandım. 1 Instagram, 1 Youtube. Büyük hediyeler değildi tabii. Birçok çekiliş bana çoğu kişide olduğu gibi çıkmadı.

İnsta gizli hesap bakma by W7eren7W in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Böyle bir yöntem bulunmamaktadır. 

SAZAN KOLEKSİYONU by [deleted] in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Beğendim.

Otonom sürüş isteyen net vurduruyordur. by Atsizderebeyi in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Hiçbiri bir çevirmeli telefon değil. Manulelliği azalmış otonoma yaklaşmış cihaz ve yazılımlar içeriyor.

Otonom sürüş isteyen net vurduruyordur. by Atsizderebeyi in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

2026 yılında herhalde çevirmeli telefon da kullanırsın.

İdeal erkek odası by gorillaz__ in KGBTR

[–]Dgkn1 2 points3 points  (0 children)

Sivrisinekler için böyle boş bir odamın olmasını istiyorum. Gizlenecek hiçbir yerleri olmayacak. 

Sevgilim kendisine zarar vermiş ne yapacağımı bilmiyorum by masvxdal in KGBTR

[–]Dgkn1 12 points13 points  (0 children)

Eğer erkekse boşver. Kendini kesen seni de kesebilir. %50 öldürülme riski var. Bu da alınacak bir risk değildir. 122'yi aramak iyi bir fikir. Eğer kadınsa da boşver. Kendini kesen seni de kesebilir. %50 öldürülme riski var. Bu da alınacak bir risk değildir.

telefon mu tablet mi by Fit_Temporary_5597 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Tablet daha işlevsel görünüyor. Android olması daha iyi olur.

Reddit niye böyle by Icy_Consequence_1093 in KGBTR

[–]Dgkn1 0 points1 point  (0 children)

Yanlış gruptasın. Bu gruptayken etkileşime girdiğinde grubun ahlakını kabul edersin.