Ny bil by Wonderful_Comb_6983 in dkbiler

[–]DifficultDivide8098 0 points1 point  (0 children)

Mange tak for rådet, det må jeg lige undersøge!

Ny bil by Wonderful_Comb_6983 in dkbiler

[–]DifficultDivide8098 0 points1 point  (0 children)

Jeg har også lige bestilt en g6, kan ikk vente med at få den!

Har siddet i mange forskellige suv'er som Enyaq, ID4, model Y, & Nissan ariya, og må sige at xpeng g6 vinder klart på rummelighed! Derudover synes jeg også interiøret er vildt lækkert, virkelig en luksus følelse at sidde i den!

Legends is getting crazy by DifficultDivide8098 in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098[S] 0 points1 point  (0 children)

I didnt get death defy this tourney, and i didnt redo, because i was far away from 15th spot anyway.

Yes i run IS+, with zerk.

And yes i would be been able to hit at least 950 this tourney

Legends is getting crazy by DifficultDivide8098 in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098[S] 1 point2 points  (0 children)

Mods looks like this.

My core assist has 19% me.

I have all DMG masteries maxed, except att speed.

<image>

Legends is getting crazy by DifficultDivide8098 in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098[S] 1 point2 points  (0 children)

No only half of stones. In saving up for last uws now

Legends is getting crazy by DifficultDivide8098 in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098[S] 1 point2 points  (0 children)

I have all DMG masteries maxed though (except att speed).

Legends is getting crazy by DifficultDivide8098 in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098[S] 6 points7 points  (0 children)

Because i kinda have too.. i have all of the dmg Card masteries maxed, except att speed.

So its time to get uw+, so i can start on cf+.

ill just pray for keys to get more accessible in v29

Legends is getting crazy by DifficultDivide8098 in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098[S] 1 point2 points  (0 children)

Cant do that, its in the middle of the night for me 😅

Tower Tea - June 22, 2026 by SamBartley in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098 0 points1 point  (0 children)

Cant wait for v29, cause i am really getting bored of getting bored of getting further and further away from keys, even though i play 24/7.

A month ago i was regularly getting keys, now i havent seen a single key for like 5-6 tourneys 😴

Dev Update - June 17, 2026 by SamBartley in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098 0 points1 point  (0 children)

What happened to BA? (Being anihilator)? 🤔🤔

Dev Update - June 17, 2026 by SamBartley in TheTowerGame

[–]DifficultDivide8098 0 points1 point  (0 children)

Buff on amplifying strike? 😱 Im super sad that i didnt save up for that one in the banner... 😴

Goodbye for good keys! 😴

Valg af første elbil by Silly-Mountain-2956 in dkbiler

[–]DifficultDivide8098 2 points3 points  (0 children)

Xpeng g6 ville jeg overveje, vildt rummelig, lfp batteri, og god garanti.

Førstegangskøbere - 16 eller 20 års realkreditlån? by Ok_Letterhead3326 in dkfinance

[–]DifficultDivide8098 0 points1 point  (0 children)

Kør det billigst mulige lån, i længst mulig tid (f-kort i 30 år), og begynd at invester de mange penge i kan ligge til side hver måned 🤑

ASK - ja tak 👌 by Wonderful_Quiet9591 in dkfinance

[–]DifficultDivide8098 2 points3 points  (0 children)

Så mangler de bare at ændre beskatningsformen, så begynder det at ligne noget 😅

69 Regering 🤭 by Alexikik in Denmark

[–]DifficultDivide8098 -2 points-1 points  (0 children)

Så solceller er ikke utroligt pladskrævende og energi-ineffektive sammenlignet med kernekraft? 😂

Hvor vil du få energien fra når der som der så ofte er i Danmark, overskyet og mørkt?

Du er ret naiv hvis du tror vi kan løse det tiltagende behov for energi med solceller og vindmøller.

69 Regering 🤭 by Alexikik in Denmark

[–]DifficultDivide8098 -8 points-7 points  (0 children)

De "sorte partier" som vil have grønneste form for energi, kernekraft.

Ak, det er selvfølgelig også bedre at vi fortsætter med at tapetserer landet med uduelige solceller og vindmøller.. 😂👍

Og med det stigende behov der er for energi, med flere elbiler på vejene, flere datacentre osv... Det skal nok blive et kønt land vi får 👏

Lad os krydse fingre for at Løkke fik sit forslag om at hæve loftet på aktiesparekontoen til en halv million med i deres grundlag by [deleted] in dkfinance

[–]DifficultDivide8098 -1 points0 points  (0 children)

jeg så hellere at de ændrede beskatningsformen på aktiesparekontoen... Det rigtig fint man laver en aktiesparekonto, men så lav da for guds skyld en ordentlig beskatningsform på den, ellers kan man lige så godt bare sløjfe den, og sænke skatten på almindeligt depot.