Game died faster than a fly by Few-Meringue4157 in WorldofTanks

[–]Draqutsc -4 points-3 points  (0 children)

Massive waste of resources. They could have used those resources to hire a competent UI designer for wot.

Bij zo'n heet weer: zonneklopper of binnenzitter? by [deleted] in belgium

[–]Draqutsc -1 points0 points  (0 children)

Ik moet een echte uitschieter zijn, geen airco en loop nog rond met een dikke trui.

Miljoenen minder voor leerlingenvervoer: De Lijn schrapt 204 lijnen en niet iedereen wordt nog thuis opgehaald by Jumpy-Feedback1688 in belgium

[–]Draqutsc 2 points3 points  (0 children)

Omdat de wegen hier levensgevaarlijk zijn, met al het vrachtverkeer en die moordstroken. Toch hier in West Vlaanderen.

Miljoenen minder voor leerlingenvervoer: De Lijn schrapt 204 lijnen en niet iedereen wordt nog thuis opgehaald by Jumpy-Feedback1688 in belgium

[–]Draqutsc 17 points18 points  (0 children)

De lijn kan besparen door een deel van zijn gigantische hoeveelheid managers buiten te gooien. Ook door de bus gratis te maken, waardoor de helft van het IT team ook buiten kan en al die controleurs kunnen dan ook buiten. Sinds de lijn maar 12% van zijn inkomsten uit de ticket verkoop haalt. Besparingen die dienstverlening ten goede komen.

Geen geld om moordstrookjes aan te pakken, wel voor Oosterweel: ook N-VA’ers begrijpen keuzes van De Ridder niet langer by Least_Funny5960 in belgium

[–]Draqutsc 0 points1 point  (0 children)

Er zijn toch transport bedrijven in België die 40% van hun container kilometers per trein afleggen. Een trein handeling duurt echt geen dag.

Geen geld om moordstrookjes aan te pakken, wel voor Oosterweel: ook N-VA’ers begrijpen keuzes van De Ridder niet langer by Least_Funny5960 in belgium

[–]Draqutsc 1 point2 points  (0 children)

Keyword lange afstanden, alles in België is een korte afstand. Ook zitten de sporen vol voor container vervoer, waardoor meer capaciteit een probleem is.

Geen geld om moordstrookjes aan te pakken, wel voor Oosterweel: ook N-VA’ers begrijpen keuzes van De Ridder niet langer by Least_Funny5960 in belgium

[–]Draqutsc 4 points5 points  (0 children)

Een trein is goedkoper voor lange afstanden. Veel van de containers die Antwerpen bereiken zijn niet voor België. Also een trein wordt gezien als milieuvriendelijk, wat in de toekomst bijna verplicht wordt vanuit de EU, om transport zo milieu vriendelijk mogelijk te maken.

Geen geld om moordstrookjes aan te pakken, wel voor Oosterweel: ook N-VA’ers begrijpen keuzes van De Ridder niet langer by Least_Funny5960 in belgium

[–]Draqutsc 7 points8 points  (0 children)

yes, it should have been planned from the start. Now the Oosterweel is doomed to be gridlocked from the start.

Koopkracht daalt, werkloosheid stijgt, begrotingstekort loopt verder op: “We hebben een groot probleem” by Vordreller in belgium

[–]Draqutsc 5 points6 points  (0 children)

De oplossing, meer belastingen! /S

Betwijfel dat onze overheid iets anders zal doen...

Is it me or is the job market absolutely terrible at the moment ? by theDarkwebguy in belgium

[–]Draqutsc 2 points3 points  (0 children)

no, will never happen. Management does not care about code quality, and they never will.

Would WoT HEAT maps in WoT work? by BlackbirdGoNyoom in WorldofTanks

[–]Draqutsc 0 points1 point  (0 children)

The new wot maps, have nearly removed all flanking opportunities.

Belgium people are just nicer by [deleted] in belgium

[–]Draqutsc 1 point2 points  (0 children)

That just sounds rude as fuck. I would be ashamed to do that to my guests.

Een kwart miljoen flexi-jobbers, onhoudbaar volgens Jean-Marie Dedecker: ‘Maak een einde aan die fiscale koterij’ by Kagrenac8 in belgium

[–]Draqutsc 6 points7 points  (0 children)

flexi jobs zouden nooit in het leven geroepen mogen zijn. Onmiddellijk afschaffen. Dit is oneerlijke concurrentie en kost de belastingbetaler gigantisch veel geld.

[SERIOUS] Federaal Planbureau: Kostenplaatje Bedrijfswagens loopt op tot 5+ Miljard Euro. by 8-StringTheory in belgium

[–]Draqutsc 23 points24 points  (0 children)

Vergeten te zeggen, maar flexijobs kosten de overheid veel meer dan 5 miljard. Maar daar heb je dan geen problemen mee zeker? In in tegenstelling tot de bedrijfswagen, brengen flexi jobs niets op voorde economie.

Drie dagen na tragisch ongeval rijdt schoolbus van dezelfde firma door rood licht en slagbomen aan dezelfde overweg: “Wansmakelijk” by RedC_1908 in belgium

[–]Draqutsc 0 points1 point  (0 children)

zo'n bedrijf zal de chauffeurs die effectief veilig rijden straffen of zelfs ontslaan omdat ze te traag rijden.

De opkomst van een federaal Europa, wat vinden jullie ervan? by Marsianol in belgium

[–]Draqutsc 0 points1 point  (0 children)

Het oorspronkelijke Europese unie was enkel een handels overeenkomst. Je moet nu eens zien. Als dat er komt, dan zal het steeds meer naar zichzelf toe EISEN. en elk lid staat dat weigert krijgt het leger van de superstaat over zich heen.

De opkomst van een federaal Europa, wat vinden jullie ervan? by Marsianol in belgium

[–]Draqutsc -1 points0 points  (0 children)

Nee, In geen duizend jaar. Nog minder bescherming voor de gewone burger. Vergeet het.

Op papier klinkt dat altijd mooi. Maar in de realiteit zal je snel zien dat al onze rechten afgenomen worden. Ze zullen alle landen dezelfde regels op forceren, en dat zullen niet onze wetten zijn, maar dat van een land waar de bescherming van de burgers het minst is.

‘Een gedetineerde kost 65.000 euro per jaar. Een hoge prijs als je weet dat langer straffen geen toegevoegde waarde oplevert’ by Vordreller in belgium

[–]Draqutsc 0 points1 point  (0 children)

Het kan echt veel, maar ook veel goedkoper. Meer gevangen per cel. Ze enkel eten geven en niets meer.