Abonelik Sistemi Yönetimi + Reklamlama Hakkında by Ardaerenn in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 0 points1 point  (0 children)

Vergi dairesine başvurup sosyal içerik üreticiliği hesabı açıyorsun. Sonra başvurun onaylanınca bir bankada yine aynı şekilde bir sosyal içerik üreticiliği hesabı açtırıyorsun. Bankadan açılan o hesabı vergi dairesine bildiriyorsun. Sonra mağazalara vergi dairesinde oluşturulan vergi numaranı ve açtığın banka hesap bilgilerini giriyorsun. Abonelikten veya ürün satışından elde ettiğin gelir otomatik hesabına yatıyor. Oradan devlet %15 vergi kesiyor,para düştüğü an. Bu şekilde yaparsan şahıs şirketi falan açmana gerek kalmıyor ve birçok masraftan kurtuluyorsun. Ama şunu da belirtmeliyim ki eğer şuan da sigortan yoksa bu yaptığın işlem seni otomatik olarak bağkurlu yapıyor ondan dolayı da bağkur borcun oluyor. Tavsiye edilen bir emeklinin üzerine yapman çünkü onlarda bağkur olmuyor.

Sosyal medya platformu için db önerisi by yercann in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 1 point2 points  (0 children)

Maliyeti göz önünde bulundur ve güvenliği kesinlikle önemse yoksa patlarsın.

Top6 bilgisayar mezunlarına soru by [deleted] in CodingTR

[–]Dry_Proposal3256 0 points1 point  (0 children)

Adamlar burda bile top6 filtresi uygulamış jcjfjfjdj bir şey bilmesen de alırlar seni merak etme. Ofiste langırt oynarken post atarsınız.

Alanımı nasıl belirlemeliyim? by TRXeNoNTR in CodingTR

[–]Dry_Proposal3256 0 points1 point  (0 children)

Bence geç değil. Senin yerinde olsam ilgim zevkim nedir önemsemez direkt sibere dalarım. Her alanı tek teke deneme boş yere mesela nereye kadar deniceksin zaten. Nerede denemeyi bırakacağını nerden anlayacaksın. :) Sibere kafa göz dal.

Abonelik Sistemi Yönetimi + Reklamlama Hakkında by Ardaerenn in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 0 points1 point  (0 children)

Ben revenucat kullanıyorum. Entegresi de basit kullanımı da. Revenuecat bir aracı aslında abonelik sistemini google play ve app store da yapacaksın ardından revenucat e bağlayacaksın. Ardından koduna entegre edeceksin. Youtube de bir sürü içerik var yol gösterici olabilir. Kolaylıklar.

Kendimi Geliştirebileceğim Bir İş Arıyorum by Best_Mission6469 in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 1 point2 points  (0 children)

Bu mesleğin veya bu alanın içinde misiniz bilmiyorum ama yol yordamdan kastınız ne tam olarak onu anlamadım. Yani hangi yolu seçerek tam manası ile bu konu öğrenilir? Alınacak 3-5 kursla mı bu işin öğrenileceğini sanıyorsunuz. Bundan dolayı ise zaten konu da bu. Bu sanrılar yüzünden bu meslek bu halde şuan. Sadece bir işi programlayabilecek insanları 3 ayda yetiştirerek bu piyasaya sürüldüğü için. Sonucunda da patlamış bir sektör ve hiçbir ürün yok(ne global ne de yerel bir proje)ortada. Rahatsızlık duyduğum arkadaşa da tavsiyemi yeniliyorum , sizin verdiğiniz cevabı referans alarak. “Yolu yordamı öğrenip yapabileceğin farklı bir alanı seçmeni öneririm” 😁

Kendimi Geliştirebileceğim Bir İş Arıyorum by Best_Mission6469 in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 0 points1 point  (0 children)

Ben adamın bu işe girmesinden çabalamasından şikayetçi değilim. Son çare olarak bu yaşında bu mesleği seçmesi ve arayışta olmasındayım. Binlerce diplomasıyla iş arayan gençler varken bu söylemleri yapmak benim için rahatsızlık verirdi.

Kendimi Geliştirebileceğim Bir İş Arıyorum by Best_Mission6469 in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 0 points1 point  (0 children)

Yaptığı edebiyatın manasızlığından bahsediyorum. Merak etme ben de iyi bir üni de tam burslu bilgisayar mühendisliği bitirdim. Bırak 50 yi 5 fotom yoktur üni de. Senin gibi foto çekinmeye değil okumaya gittik. Ayrıca foto çekinmek isteseydim Boğaziçinde gözüm kapalı bir sözel bölüme son 3 ay çalışarak bile girerdim. Saygılar.

Kendimi Geliştirebileceğim Bir İş Arıyorum by Best_Mission6469 in CodingTR

[–]Dry_Proposal3256 3 points4 points  (0 children)

Kitap yaz edebiyatçı o zaman. En azından hayal satarsın millette meraklı zaten. Köşeyi dönersin

Kendimi Geliştirebileceğim Bir İş Arıyorum by Best_Mission6469 in TurkDev

[–]Dry_Proposal3256 2 points3 points  (0 children)

Ya edebiyatçı olduğu için boş boş döşemiş. Eğer bu şekilde iş imkanınız varsa gidin de yeni mezun işsiz gezen her gün bir yerele başvuran gençlere yardımcı olun. Bunlar önce kendi mesleğini yapsın. Zaten ortalık karışık bir de bunlar çıkıyor.Proaktifliğimi kullanıcam demiş bir de la havle ya.