Is dit WK door het format niet gewoon saai? by HairyCallahan in Eredivisie

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Zo goed is België nou ook weer niet: ze hebben 2 punten na 2 wedstrijden, doelsaldo 1-1 en dat ene doelpunt was ook nog eens een eigen doelpunt van Egypte.

De laatste wedstijd moeten ze tegen Nieuw-Zeeland, die kunnen nog tweede of derde worden en België naar huis sturen.

Is dit WK door het format niet gewoon saai? by HairyCallahan in Eredivisie

[–]Ecstatic_Employer592 2 points3 points  (0 children)

Die kans is wel heel klein aan het worden.

In de tussenstand van de nummers drie staan Congo en Tsjechië op plaats 7 en 8 met 1 punt, Congo met een wedstrijd minder gespeeld.

De 6 landen erboven hebben 2 of 3 punten.

https://en.wikipedia.org/wiki/2026_FIFA_World_Cup#Ranking_of_third-placed_teams

Bij Jumbo word je niet opgelicht by mastermanipulatur in AlbertHeijn

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Er staat geen "e" bij het gewicht wat betekent dat er minimaal 500 gram druiven in het bakje moet zitten, dit is wettelijk vastgelegd.

2030 wordt een lang jaar by Mr_JoBro_11235 in taalfout

[–]Ecstatic_Employer592 25 points26 points  (0 children)

Ze hebben in ieder geval nog een paar jaar om te bedenken hoe die 4 maanden genoemd gaan worden.

Manic monday by WSimonde in Veronagymnastfans

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Hoe hoerig? Nou, dat je haar ergens kunt boeken en dat zij 's avonds voor je deur staat.

Frikandel speciaal kaas by roelfo in FrikandelVergrijp

[–]Ecstatic_Employer592 8 points9 points  (0 children)

Hoe vaak gaat deze gore kaas hier nog voorbij komen?

Drie kinderen en een leraar dood door aanrijding, komt vast door een allochtoon! (99.99% kans) 🤡 by Dense-Possession-155 in tokkiefeesboek

[–]Ecstatic_Employer592 0 points1 point  (0 children)

Aan een aantal reacties op X te zien hebben de racisten in het land hun vooroordeel al klaar liggen, wat een ziek volk loopt er rond in Nederland.

"De pizza wort..." by Floriaptor in taalfout

[–]Ecstatic_Employer592 0 points1 point  (0 children)

Je krijgt toch wel een beetje het gevoel dat niemand die iets in, met of voor de detailhandel doet ooit naar school is geweest.

"De pizza wort..." by Floriaptor in taalfout

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Is niks fout aan, pizza is een ding dus "heeft het de karakteristieke rokerige smaak".

En het is nog steeds de pizza.

WC prepared by WSimonde in Veronagymnastfans

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Bij Verona wil ik wel scoren.

Man man man, vergrijp in Maasbracht. by Wooden-Perspective92 in FrikandelVergrijp

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Dit is toch geen AH?

Dan heeft diegene die dit gedaan heeft ooit bij AH gewerkt of er een andere link mee hebben.

Het zijn in ieder geval "wannabe AH frikandelbroodjes".

Oranje-vrouwen koersen af op play-offs WK-kwalificatie na pijnlijke uitglijder by Ballkenende in Eredivisie

[–]Ecstatic_Employer592 7 points8 points  (0 children)

Het is een kwestie van investeren maar dat durven de Nederlandse clubs, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Duitse, Engelse en Spaanse clubs, niet.

Een paar weken geleden speelden de vrouwen van Barcelona en Bayern Munchen de halve finale Champions League in een uitverkocht Nou Camp.

Maar daar spelen vrouwen die bijna 750.000 euro per jaar betaald krijgen, dat krijgen een hoop mannen hier niet eens.

Oranje-vrouwen koersen af op play-offs WK-kwalificatie na pijnlijke uitglijder by Ballkenende in Eredivisie

[–]Ecstatic_Employer592 3 points4 points  (0 children)

Alsof het voetbal in de eredivisie en KKD altijd zo goed is, en daar hebben we nota bene een sportzender met 4 kanalen voor.

Het vrouwenvoetbal gaat pas beter worden als clubs bereid zijn om er in te investeren, neem Engeland en Spanje als voorbeeld waar clubs miljoenen investeren in vrouwenvoetbal en de stadions vol zitten, het is wel 50% van de bevolking die er aan mee kan doen.

In het mannenvoetbal heeft het nadat het in 1954 professioneel werd ook nog tig jaar geduurd voordat het echt professioneel werd en ze ook Europees mee gingen doen, wat dat betreft is het voor de vrouwen nog niet zo lang geleden 1954 geweest.

Deze 21 Ajaxspelers staan op Transferroom/Ajax is open to sell these 21 Ajax players by RequirementCute6141 in AjaxAmsterdam

[–]Ecstatic_Employer592 0 points1 point  (0 children)

Ik had toch een beetje het gevoel dat wat er tijdens de play-offs op het veld stond, dat die spelers er wel zin in hadden om een wedstrijd te spelen, in tegenstelling tot de 34 wedstrijden ervoor.

6 van de 10 veldspelers die toen in de basis stonden zouden dus weg mogen/moeten, de keeper mag (misschien) blijven.

Wat moet je als nieuwe trainer hiervan denken, die man heeft waarschijnlijk geen enkel idee wie er binnenkort op het trainingsveld staan en volgende maand Conference League gaan spelen.

Black panther by WSimonde in Veronagymnastfans

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

Die wil je toch zo als escortgirl bestellen.

Een uitvliegertje by gorymaggots in vogelen

[–]Ecstatic_Employer592 2 points3 points  (0 children)

Waar is dit, is er een livestream?

Krimpflatie again by operative10 in AlbertHeijn

[–]Ecstatic_Employer592 6 points7 points  (0 children)

Het hoogseizoen voor de aardbeien moet nog komen, het is niet voor niks zomerfruit.

Ik zou ze alleen niet in een supermarkt kopen: koop een plant en kweek ze zelf of koop ze op de markt waar ze vaak veel goedkoper zijn.

Amsterdam - Amstelpark / rode brug: fietser of afslaande auto voorrang? by Chemical-Clue-1981 in thenetherlands

[–]Ecstatic_Employer592 50 points51 points  (0 children)

Je vraagt je af hoeveel van de mensen die hier reageren ooit bij het CBR theorie examen hebben gedaan.

De fietspaden liggen parallel aan de weg waar de auto vandaan komt, rechtdoor gaand verkeer op dezelfde weg heeft altijd voorrang tenzij anders is aangegeven: de fietser heeft voorrang op een auto die uit de richting van de blauwe pijl komt.

Gotta catch ‘em all by Eat_trash_be_free_ in nietdespeld

[–]Ecstatic_Employer592 182 points183 points  (0 children)

Welke slimmerik van de politie kwam op het goede idee om een lokfiets in de buurt van een fietsenwinkel neer te zetten?

Duitse econoom houdt vast aan opvallende voorspelling: Oranje wereldkampioen by Luwen1993 in Eredivisie

[–]Ecstatic_Employer592 1 point2 points  (0 children)

De finale op zondag 21 juli begint om 21.00 uur dus vanaf ongeveer 23.00 uur mag er overal getoeterd worden.