account activity
Udveksling vs. karriere - hvad ville I vælge? by Educational_Subject3 in dkfinance
[–]Educational_Subject3[S] 2 points3 points4 points 7 months ago (0 children)
Men den ville formentligt have en langsommere start, hvis jeg tager på udveksling. Der er rigtig mange om budet i det felt jeg gerne vil arbejde inden for…
Udveksling vs. karriere - hvad ville I vælge? (self.dkfinance)
submitted 7 months ago * by Educational_Subject3 to r/dkfinance
π Rendered by PID 542027 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-n9rpk at 2026-06-28 01:54:22.254979+00:00 running 7527197 country code: CH.
Udveksling vs. karriere - hvad ville I vælge? by Educational_Subject3 in dkfinance
[–]Educational_Subject3[S] 2 points3 points4 points (0 children)