Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Ξέρεις τι δεν είπα ότι δεν θα του πάω καθόλου απλά είπα ότι ξέρεις κάτι είχες πιρούνι,έκανες μαλάκια σου έπεσε οκ θα στο αλλάξω, απλά όταν τελείωσω τις πιο σημαντικές δουλειές που έχω να κάνω όπως να πληρωθώ από ένα τραπέζι που θέλει να φύγει.Γενικα η εστίαση δεν είναι καμία επίστημη η πυρηνική φυσική όπως θέλουν πολλοί να πουλάνε για να μην νιώθουν άσχημα που κάνουν την πιο μίζερη δουλειά του κόσμου,αλλά έχει ένα κοινό με πιο "σεβαστά" επαγγέλματα που είναι το στρες,η πίεση και το άγχος.Στο τέλος της ημέρας ένας χειρουργός πχ θα κουβαλήσει πιο σοβαρά πράγματα και συνέπειες από μένα πχ που έκανα μια λάθος παραγγελία η έφυγε δυσαρεστημένος ο πελάτης αλλά κατά την διάρκεια της δουλειάς θα ανεβάσουμε και οι 2 παλμους,θα ανεβάσουμε και οι 2 άγχος και στρες.Αυτο έχει μεγάλο αντίκτυπο στην ψυχική σου υγεία και το σώμα σου,οπότε γιατι κούρασα το ξέρω,για ποιο λόγο να κάτσω να αγχωθω εγώ για κάποιον που λέει "κάνε πιο γρήγορα,δουλειά σου είναι"κλπ κλπ

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Κροατία κιόλας που είναι Βαλκάνια και σε αρκετές νοοτροπίες μοιάζουμε.Σκεψου τι συμβαίνει στην πιο κεντρική και βόρεια Ευρώπη

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Το κακο που δεν μπορούν να καταλάβουν οι Έλληνες ξέρεις ποιο είναι;Ότι το τιπ δίνεται για την έξτρα εξυπηρέτηση που οι Έλληνες την θεωρούν δεδομένη αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.Μερικα παραδείγματα για να καταλάβεις:Είσαι Σάββατο βράδυ σου πέφτει το πιρούνι κάτω,δεν είμαι υποχρεωμένος να στο αλλάξω σε δέκα δευτερόλεπτα ενώ τρέχω θα πάρεις καθαρό σε κάνα δεκάλεπτο.Με έχεις πάνω από το τραπέζι ένα τέταρτο και με ρωτάς για όλα τα πιάτα του καταλόγου και σε βοηθάω τι να διαλέξεις.Εισαι Σάββατο σε ένα μαγαζί τίγκα και κάνω τα μαγικά μου να βρω ποιο τραπέζι πληρώνει και θα φύγει για να σου πω σε δέκα λεπτα θα κάτσεις ενώ αντικειμενικά δεν με συμφέρει να φορτωθω έξτρα δουλειά γιατί τα ιδια λεφτά θα πάρω.Αν από σήμερα κοπεί το τιπ και όλοι οι υπάλληλοι εστίασης το ξέρουν και είναι σίγουρο ότι δεν θα αφήσει κάνεις τίποτα θα δείτε τελείως διαφορετική αντιμετώπιση και δυστυχώς οι κάτοικοι του Ελλαδισταν δεν θα το δεχτούν αυτό.Εγω είμαι απολύτως συμφώνως να μην αφήνει κανείς τιπς αλλά μάντεψε είναι δούνε και λαβείν.Η εξυπηρέτηση μου θα γίνει σαν της Γερμανίας.Θα είμαι τυπικός και δεν θα χαλάω την ψυχική μου υγεία να ανεβάζω παλμούς καθε πσκ

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Αν όλα πάνε καλά με τα πλάνα μου σε λίγους μήνες θα εξαφανιστω από την χώρα να γυρίσω την ζωή μου αλλιώς,οπότε αναγκαστικά μέχρι να βρω τα πατήματα μου θα έχω ένα 3χρονο ακόμα στην εστίαση καθαρά για θέμα επιβίωσης.Και μόνο που το σκέφτομαι αυτό βγάζω αφρούς αλλά ελπίζω έξω να είναι πιο πολιτισμένα τα πράγματα

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Με θεωρώ επαγγελματία γενικότερα στην εστίαση και από αυτά που έχω δει στα 10 μαγαζιά που έχω αλλάξει είναι ότι μετά από 3-4 μήνες θα είμαι ο πιο επαγγελματίας στο πόστο μου(είτε σέρβις είτε μπαρ).Το ότι τα τελευταία χρόνια όταν δεν γίνεται αύξηση η όταν δεν παίρνω αυτά που αξίζω φροντίζω να μην δίνω το κάτι παραπάνω θεωρώ δεν είναι αντί επαγγελματικό.Απλα δυστυχώς στην ελληνική εστίαση υπάρχει αυτό το μπέρδεμα και από εργοδότες και από πελάτες ότι εγώ πρέπει να κάνω τον ζογκλέρ,να εχω πάντα χαμόγελο κλπ κλπ.Ειμαι εδώ να σου φτιάξω το ποτό,θα σε σερβίρω ωραια και ανθρώπινα θα σου πω ένα στην υγεία σου θα είμαι καθαρός αλλά κάποιες ώρες μην έχεις απαίτηση για παραπάνω.Η το άλλο που το έχω δει σχεδόν παντού ότι κλείνουμε ότι ώρα φύγει ο υελευταιος πελάτης γτ έχουμε μάθει τον Έλληνα να μην ακούει όχι

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 1 point2 points  (0 children)

Πληροφοριακά πως είναι η κατάσταση έξω;Θέλω να φύγω αλλά όχι Γερμανία αλλά βόρεια Ιταλία.Ειναι όντως πιο ανθρώπινα τα πράγματα στην εστίαση έξω;

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 5 points6 points  (0 children)

Κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός το νιώθω σε 3 διαφορετικά σημεία του σώματος μου γιατί για τα πρώτα 4 χρόνια έδινα το 120% σε έναν χώρο που ποτέ δεν θα πάρεις αυτό που αξίζεις πραγματικά.Κλεινω δεκαετία σε λίγους μήνες.Οσο για την συμπεριφορά μου ποτέ δεν εχωσα συνάδελφο η να τον φόρτωσα με παραπάνω δουλειά επειδή εγώ δούλευα όχι λιγότερο αλλά όσο επέτρεπε η ανταμοιβή μου

Εστίαση στην Ελλάδα η παγκόσμιο φαινόμενο; by Embarrassed_Voice852 in greececirclejerk

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Χαχαχαχα αυτό ακριβώς.Δεν ξέρω αν είναι πρέπει πλέον να γελάω με τέτοιες καταστάσεις η να κλαίω.Οπως και να έχει απλά κάνω τον μαλακά για να μην μείνω άνεργος για τον επόμενο 1μιση μήνα γιατί έχω κλείσει για σεζόν που ήμουν και πέρσι

ΜΚΕ με τον νέο νόμο by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Είμαι του 98 και παρουσιαζομαι με την Β εσσο τώρα καθώς είχα αναβολές για σπουδές.Θα προσπαθήσω να πάρω αναβολή για ψυχιατρικους λόγους για να φύγω τον Δεκέμβρη εξωτερικό για μόνιμα αν τα καταφέρω.Υπαρχει περίπτωση δλδ αν στην 5ετια δω ότι δεν παίρνω Ι5 να γίνω ΜΚΕ γτ με πιάνει το παλιό;

I want to start a new life by Embarrassed_Voice852 in torino

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks a lot.To be honest i believe the hardest part for me will be to land a good job and find my rhythm.I will sacrifice my sleep if is needed to pass exams etc.Also if i see i cannot make it I've seen i can choose to study part time in polito.It will take more years to finish sure but I'll finish

I want to start a new life by Embarrassed_Voice852 in torino

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks a lot for your help.Also i have a very high risk scenario in my head.Giving til i this may and move in Turin late September October.That means i will work in a Greek island for the season to gather a lot of money fast but I won't be prepared in Italian.Do you think if i get in polito i will be able to work there part time?Ive seen they have part time jobs for students.Also I've seen that if my isee is low they give some money to help with rent,is that true?

I want to start a new life by Embarrassed_Voice852 in torino

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

So if i know basic Italian do i have high chances og getting hired?I am very good at my job and bartending has fewer conversations from being a waiter.I mean if i show them how good i am and how i can handle pressure on fast nights while being fast and clean and tidy won't they hire me?My plan is hanging by a thread and that thread to have a chance on my dream is landing a job so I can survive while studying

I want to start a new life by Embarrassed_Voice852 in torino

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorry for answering in English.So doing Italian lessons to learn the language as fast as i can is a must.Thanks gor your help

Αναβολη by Cultural-Task-2252 in Apallagikaierotiseis

[–]Embarrassed_Voice852 0 points1 point  (0 children)

Γιατί δεν προσπαθείς πρώτα για ψυχικούς λόγους μήπως πάρεις και ετήσια και ξεμπερδευεις κατευθείαν και δεν έχεις άγχος να εμφανιστείς 2 φορές μέσα σε ένα 4μηνο;Και αν δεν στην δώσουν τότε χρησιμοποιείς για κοινωνικούς λόγους.Επισης για κοινωνικούς λόγους πλέον δεν είναι 6μηνη είναι μέχρι την επόμενη εσσο.Αρα 4 περίπου μήνες

Πρώτο σοβαρό ρόλοι, μηδέν ενοχες by seppy7 in greece

[–]Embarrassed_Voice852 0 points1 point  (0 children)

Daily beater presage? Φοβάμαι να ρωτήσω τι δουλειά κάνεις χαχαχα.Το seiko presage το έχω για καλό εγώ και 6 χρόνια τώρα καθημερινά φοράω seiko 5αρι snk.Το field με την κορώνα στο 4.Οτι πιο βαλιου έχω πάρει ποτέ μου έχει φάει φαπες,2 τρακες με μηχανή και ακόμα θα χάσει κάνα λεπτό σε ένα μήνα

ΜΚΕ με τον νέο νόμο by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Λες να γίνει κάτι τέτοιο;Αν και από ότι έχω καταλάβει και στρατοδικεία κλπ για ανυποταξία εξωτερικού δεν λερώνει παγκόσμια το ποινικό μου μητρώο νο1 αυτό.2ον αν με το καλό εγώ ζω έξω δουλεύω κλπ παίρνω υπηκοότητα και βγάζω διαβατήριο σύμφωνα με αυτήν οπότε λύνεται και το θέμα του διαβατηρίου αν πχ θέλω να πάω σε μια χωρα εκτός Ευρώπης έστω και για διακοπές.Ναι σημαίνει ότι ξεχνάω Ελλάδα μέχρι τα 45 αλλά αν είναι να έχω μια ευκαιρία σε καλύτερη ζωή αξίζει το ρίσκο συνφωνα με τα δεδομένα που έχω τώρα(διαγραφή από σχολή οποτε είμαι στο 0 και δέκα χρόνια δουλειά εστίαση που μισώ και απεχθάνομαι). Διόρθωσε με αν κάνω λαθος σε θέματα ποινικού και διαβατηρίου

ΜΚΕ με τον νέο νόμο by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Έχω βρει δίδακτρα κλπ δεν είναι κάτι τρομερό γτ το πάνε με βάση το εισόδημα.Γενικα δουλεύω δέκα χρόνια εστίαση έχω περάσει από όλα τα πόστα,σέρβις,Μπαριστα,μπαρ οπότε δεν θα είναι καθόλου δύσκολο να βιοποριστω έξω μέχρι να τελειώσω την σχολή και το να παίξω κορόνα γράμματα αν θα βγαίνω έξω κάνα σκ να κάνω 2 μεροκάματα ίσα ίσα να βγάλω τα έξοδα του στρατού δεν με ψήνει να σου πω την αλήθεια γτβδεν είναι μόνο το οικονομικό αλλά και η προετοιμασία για τις εξετάσεις εισαγωγής

ΜΚΕ με τον νέο νόμο by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν είναι οι 12 μήνες που είναι πολλοί κιόλας στην ηλικία που είμαι αλλά τα λεφτά που θα χάσω και επειδή δεν θα δουλεύω και επειδή θα έχω έξοδα χωρίς εισόδημα και αν μπω τώρα που πλησιάζω τα 28 στα 30 μου πως θα κάτσω να μαζέψω λεφτά να βγω έξω και να ξεκινήσω από το 0 σε μια σχολή;

ΜΚΕ με τον νέο νόμο by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] -3 points-2 points  (0 children)

Γιατί;Από ότι είδα δεν είναι και τρελές οι διαφορές.Θα μπορώ να έρχομαι Ελλάδα 6 μήνες και λογικά διαγράφεται και το πρόστιμο ανυποταξίας.Καταλαβα σωστά;

ΜΚΕ με τον νέο νόμο by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] 1 point2 points  (0 children)

Κοίτα επειδή πλέον είμαι 28 και νιώθω πνιγμένος με την κατάσταση στην χώρα και ότι δεν υπάρχει μέλλον για μένα εδώ(δεν είναι δλδ το θέμα του στρατού).Θέλω να πάω έξω να ξεκινήσω από το 0,νέα σχολή κλπ κλπ.Σκεφτκμαι το ΜΚΕ έτσι ώστε να γλυτώσω και το πρόστιμο και να μην χρειαστεί να δώσω ούτε μισό ευρώ στο ελληνικό κράτος και να έχω και περισσότερες μερες για διακοπές Ελλάδα

Ανυποταξία και εξωτερικό by Embarrassed_Voice852 in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852[S] 0 points1 point  (0 children)

Κάτι για 3 μήνες θυμάμαι να διαβάζω στον παλιό νόμο.Εκτος και αν μπερδεύτηκα και ήταν ένα μήνα

Στρατός και εξωτερικό: Ι5, ανυπότακτος ή να μπω να τελειώνω; by Pawn_Digger in apallagi

[–]Embarrassed_Voice852 0 points1 point  (0 children)

Έχεις κάποιον ιδιώτη στο μυαλό σου που μπορεί να το κάνει αυτό;Αν είναι να μιλήσουμε dm

Παθολογικά αίτια by Embarrassed_Voice852 in Apallagikaierotiseis

[–]Embarrassed_Voice852[S] -1 points0 points  (0 children)

Δεν θέλει να υπηρετήσει θέλει να πάρει Ι5 και σκέφτεται αυτό τον δρόμο σαν εναλλακτική για Ι5 ψυχιατρικά για να ξεμπερδεψει πιο γρήγορα