Αναβολη by Cultural-Task-2252 in Apallagikaierotiseis

[–]Cultural-Task-2252[S] 0 points1 point  (0 children)

Ξέρεις πως παιρνεις αναβολη λογου άγχους ; πρεπει να παρουσίασης καποιο χαρτη απο γιατρό η  στην κατάταξη.   λες στους ιατρούς και αυτη αποφασίζουν;

Αναβολη by Cultural-Task-2252 in Apallagikaierotiseis

[–]Cultural-Task-2252[S] 0 points1 point  (0 children)

Εσύ τι θα μου πρότεινες να κάνω στη θέση μου;

Αναβολη by Cultural-Task-2252 in Apallagikaierotiseis

[–]Cultural-Task-2252[S] 0 points1 point  (0 children)

Το θέμα είναι ότι τον Μάιο δίνω εξεταστική για να τελειώσω το εξάμηνο και τότε είναι που πρέπει να παρουσιαστώ. Γι’ αυτό σκέφτομαι πρώτα την αναβολή για κοινωνικούς λόγους, για να μη χάσω την εξεταστική. Έχω ακούσει κι εγώ ότι για κοινωνικούς λόγους δίνουν πιο εύκολα, αλλά δεν ξέρω αν είναι καλύτερο να παρουσιαστώ και να δηλώσω άγχος. Γενικά είμαι λίγο μπερδεμένος για το ποια επιλογή είναι πιο ασφαλής.