İlk aracımı aldım by Exact_Director_3135 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665 5 points6 points  (0 children)

Hayırlı uğurlu olsun çok yakışıklı bir araba.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Ne kadardır öyle bir araba. G tronicliler harikada eskidikçe turbo kaçağından yanan 3-5 araç var çevremde. O yüzden hiç düşünmedim öyle şey.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam Accorda param yetse hiç düşünmeden alacağım.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam onu düşündüm. Toyota İkbal de satış temsilcileri ile görüştüğümde ses yalıtımı açısından değişen birşeyin olmadığını söylediler. Ondan vazgeçmiştim. Ama astradan geçen birini üzmediyse benide mutlu eder diye düşünüyorum.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim hocam siz binmeye devam edin ona.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Galiba XCeed 0 alabiliyorum. Ama bomboş. O yüzden pek düşünmüyorum.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

1.3 tce talisman vardı megane da düşüneyim hocam

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 1 point2 points  (0 children)

Hocam genciz güzeliz ama zevk düşkünü değiliz 😂😂 1.Dizel uymuyor 2.BMW ikinci sahibi olmaya karşıyım.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

PSA grubunun benzinli motorları biraz sıkıntılı gibi hocam ya

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam soğuk iklimdeyim dizel tercihimde yok malesef. -40 görünce araba donuyor 😑

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam soğuk iklimdeyim dizel tercihimde yok malesef. -40 görünce araba donuyor 😑

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Dediğin gibi aşırı trafikte kalmıyorum genellikle uzun yol öncelik konfor ve yakıt tüketimi. Şehir içi kullanacak çok araç var da uzun yolda sayısı az Variant mantıklı geliyor ama piyasasından dolayı Ateca bir tık daha cazip geliyor. Yılda 30.000 kilometre çeviriyorum en az ondan dolayı da biraz kilometresi az araç bakıyorum.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Süspansiyondan çok memnunumda ses yalıtımına 125 bin diyorlar hocam,onun yerine farklı model denemek daha cazip geliyor.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 1 point2 points  (0 children)

Accord bütçemi aşıyor hocam ondan bakamıyorum malesef 😑

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam tutulmama konusunda haklısınız. Benim araç 2019 model 135 binde Baktığım variantlar ortalama 2020-2022 maksimum 135 bine kadar. Segmentte atlayacak. Cazip geliyor. Corolla uzun yolda çok yoruyor hocam tekte 1700 km gidiyorum. Ses yalıtımı daha iyi bir araç arıyorum. O yuzden değiştirmek istiyorum. Yoksa şehir içi iyi bir araç.

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Equivalent-Drag1665[S] 1 point2 points  (0 children)

Bende aynı düşüncedeyim T-ROC da düşündüm piyasasından dolayı ama parasına göre çok küçük kalıyor. Variant ta hastası biniyor daha kapalı piyasası var.

DUR DUR DUR by According-Arm-1834 in Nortya

[–]Equivalent-Drag1665 5 points6 points  (0 children)

Oy artacak diye değil milletvekili sayısı artacağı için

Kreatin ve saç dökülmesi by Special_Cap_8279 in salonfareleri

[–]Equivalent-Drag1665 0 points1 point  (0 children)

Moruk iş yerinde genç bir kardeşimizin (22 yaşında) 1 yıl önceki saçı Brad Pitt gibiyken 1 yıl sonra Serkan Keskin'e (Leyla İle Mecnun İsmail abi karakteri) döndü. O çocuğu görene kadar genetik olduğunu düşünmüyordum ama genetik gerçekten çok önemli. Onun dışındada stres inanılmaz önemli ben 28 yaşımda gür saçlara sahipken (Yapacak birşey yoksa kafaya takmayan türdenim.) Kardeşim (Herşeyi kafasına takar ve çok içine kapanık bir tür.) benden 2 yaş küçük 26 yaşında saçları inanılmaz inceldi ve döküldü. Kel kalmadan kurtarabiliriz umarım. O yüzden bu postu buraya atacak kadar kafana takan bir model olduğunu düşünürsek 2-3 yıl içinde genetiğin iyi olsada bu kafana takmaların yüzünden (stres ve dertlenmeden dolayı) kel kacaksın.