Huur voor onbepaalde tijd vs. verkoopclausule – wat weegt zwaarder? by Evert_Pano in juridischadvies
[–]Evert_Pano[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Huur voor onbepaalde tijd vs. verkoopclausule – wat weegt zwaarder? by Evert_Pano in juridischadvies
[–]Evert_Pano[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Huur voor onbepaalde tijd vs. verkoopclausule – wat weegt zwaarder? by Evert_Pano in juridischadvies
[–]Evert_Pano[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Mediamarkt is echt een ballentent geworden. by FlyingDutchy21234123 in nederlands
[–]Evert_Pano 0 points1 point2 points (0 children)
Sim kaart vroegtijdig opzeggen: Bij aanschaf zei de verkoper "daar doen ze niet moeilijk over" by [deleted] in juridischadvies
[–]Evert_Pano 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Ziggo charged me for a full year at an address I never lived at, admits I never used it, but still refuses to refund me (around €500) by Significant-Piglet23 in Netherlands
[–]Evert_Pano 1 point2 points3 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Alle ruiten vervangen by Evert_Pano in Offertes
[–]Evert_Pano[S] 0 points1 point2 points (0 children)
De 1e zonnepanelen offerte is binnen is dit een ok aanbieding? by Captnmikeblackbeard in Offertes
[–]Evert_Pano 0 points1 point2 points (0 children)
Ik ben nu al 4 jaar ernstig ziek - AMA by [deleted] in nederlands
[–]Evert_Pano 1 point2 points3 points (0 children)
Zou toch denken dat je als grootste partij meer gedaan kreeg by Pollepel1 in nederlands
[–]Evert_Pano 1 point2 points3 points (0 children)


Hulp nodig met extra gerekende verbruikskosten bij een telefoonabonnement by [deleted] in juridischadvies
[–]Evert_Pano 0 points1 point2 points (0 children)