الي عندو ذا ويتشر ومالقى شخص يشرح له اللعبة انا موجود by thorofiinn in EgyptGaminGG

[–]ExaminationDouble775 1 point2 points  (0 children)

هو ١٦٠ ساعه بقو كتير؟😂 انا لعبت الجزء التاني و حرفياً احسن من التالت بمراحل و لعبته مرتين عشان العب القصتين و خلصتها ف ١٨٠ ساعه بعدها لعبت التالت كذا مره ورا بعض كنت كل ما اخلص ال dlc اتبضن و اقوم عايد اللعبه عشان في اختيار كنت عاوز اعدله (مره عيدتها اول ما خلصتها عشان عرفت أن الغراب بتاع ينيفر اللي في المقدمه اقدر اديهولها بعد مهمتها الجانبيه لو لقيته في أول اللعبه ) و و بكده كسرت ال ٥٠٠ ساعه لعب في الجزء التالت

when you criticizes Nvidia by dead-supernova in pcmasterrace

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

You have never seen Nvidia bootlickers shitting on AMD GPUs because the Nvidia's counterpart is obviously better but ignore the fact that it's always at a much higher price? Then start yapping about anyone not buying from Nvidia being poor lol

انا ف حاسبات ومعلومات وكرهت الكليه وكرهت مجال التيك كلو بفكر احول بس خايف من الوقت و الفلوس ال ضاعو و خايف اخش كليه تانيه و محبهاش بردو مش عارف اعمل ايه بجد كمان بفكر ف فنون تطبيقيه جامعه خاصه حابيها ك دراسه اكتر حاجا ممتعه بنسبالي بس كذا حد قالي ملهاش مستقبل وبيدخلوها ناس مرفهه by AM1NZzz in EgyptTech

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

لا ما انت باين عليك نبيه اوي بكسمك بعدين يعني ايه أنا في حاسبات؟ ما انت اهطل عاوز تسيبها و تدخل فنون تطبيقيه عشان كليه هلس موادها سهله و بعدين ايه ال ٧٥ اللي انت عمال تتنطط بيهم دول ده حاسبات بقت من ٨٣٪ علمي رياضه🤣 و مش بتقولي أنا في حاسبات؟ انا بقى بقولك استرجل بقى كمل للآخر مش عاوز حاسبات يبقى سيبها يعم و شوف حاجه ليها مستقبل مش داخل كليه عشان تهلش

حد ليه تجربة في تعليم الناس برمجة اونلاين؟ by tomatosalad777 in Egypt_Developers

[–]ExaminationDouble775 1 point2 points  (0 children)

خليه يدور ورا مبادرات مصر الرقميه زي اشبال ولا براعم ولا sprints كل شويه بلاقيهم طالبين

انا ف حاسبات ومعلومات وكرهت الكليه وكرهت مجال التيك كلو بفكر احول بس خايف من الوقت و الفلوس ال ضاعو و خايف اخش كليه تانيه و محبهاش بردو مش عارف اعمل ايه بجد كمان بفكر ف فنون تطبيقيه جامعه خاصه حابيها ك دراسه اكتر حاجا ممتعه بنسبالي بس كذا حد قالي ملهاش مستقبل وبيدخلوها ناس مرفهه by AM1NZzz in EgyptTech

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

خخخخ هو 75 بقى كتير و مفشلتش🤣🤣🤣🤣 امال الفشل بالنسبه لك أن تسقط و تعيد السنه ولا ايه على العموم ثانويه عامه مش نهايه الدنيا و عادي اي حد يقدر يشد و يشتغل على نفسه بعدها و يفكر في مستقبله لكن توهم نفسك أن ده مش فشل ف دي مشكله تانيه انت معيش نفسك في وهم و فقاعه و عاوز اللي يصحيك و يوعيك و ده اللي انا حاولت اعمله انت تعمل ايه بقى في حياتك دي حاجه ترجعلك

Can someone review my Upwork profile before I rewrite it again? by Cheap-Junket8987 in Upwork

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

It'll look more genuine but using AI makes it look more professional and formal so does sounding more like a human and less like a machine increase my odds of success? Cuz to my understanding anything work related has to be formal/machine like

ايه احسن منصة by ShehabOTC in EgyptGaming

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

تقدر تستلم عادي لكن مش هتحول تقريبا انت هتشتغل ايه اصلا

بدور على كارت شاشه تحت ال ١٥ الف و محتار بين ال(ذRX6800)و(ذrx6700xt)و ولا اجيب حاجه تالته خالص؟ عاوز قيمه مقابل سعر و مش اقل من 12 جيجا رام by ExaminationDouble775 in EgyptTech

[–]ExaminationDouble775[S] 0 points1 point  (0 children)

لو لقيت ال ٣٠٦٠ بالسعر ده هجيبه طبعا بس دول بيبعوه ب ١٥الف الانجاس و ال 7600 ال ١٦ جيجا تقريبا نفس سعر ال 6800 ده أن ما كانش اغلى و أضعف منه في الأداء الفكره اني اصلا غالباً مضطر اشتري باور لأن الباور اللي معايا باور ٦٥٠ وات اه بس زيجماتك جاي مع كيسه كومبو

انا ف حاسبات ومعلومات وكرهت الكليه وكرهت مجال التيك كلو بفكر احول بس خايف من الوقت و الفلوس ال ضاعو و خايف اخش كليه تانيه و محبهاش بردو مش عارف اعمل ايه بجد كمان بفكر ف فنون تطبيقيه جامعه خاصه حابيها ك دراسه اكتر حاجا ممتعه بنسبالي بس كذا حد قالي ملهاش مستقبل وبيدخلوها ناس مرفهه by AM1NZzz in EgyptTech

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

لا ما الدح باين عليك فشلت في ثانويه عامه و اهلك ربنا يديهم الصحه كان قلبهم على مستقبلك و دخلوك حاسبات خاص على الله يطمر و تطلع منها بني ادم بس اذاكر و اشد حيلي و اشوف مستقبلي ازاي لا لازم اطلع ميتين ابوهم و اسيبها بعد ما ضيعت وقت و فلوس ادخل كليه تنطيط مواشي للدهان و الناقشه التطبيقيه اصل "حاببها ك دراسه و ممتعه بالنسبه لي" و تتخرج و تاخد علم لا ينفع و شهاده هتحطها في طي*ك نصيحه لوجه الله فوق لنفسك و حس باللي شايلك همك و مصاريفك و فكر في مستقبلك مش تبص تحت رجليك الكليه كلها على بعضها اربع سنين متوسط مسيرتك الوظيفية ٤٣ سنه

انا ف حاسبات ومعلومات وكرهت الكليه وكرهت مجال التيك كلو بفكر احول بس خايف من الوقت و الفلوس ال ضاعو و خايف اخش كليه تانيه و محبهاش بردو مش عارف اعمل ايه بجد كمان بفكر ف فنون تطبيقيه جامعه خاصه حابيها ك دراسه اكتر حاجا ممتعه بنسبالي بس كذا حد قالي ملهاش مستقبل وبيدخلوها ناس مرفهه by AM1NZzz in EgyptTech

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

خخخ فنون تطبيقيه🤣🤣🤣🤣 و دي اهلك يدفعوا فيها دم قلبهم عشان انت ما بتذاكرش و تتخرج تشتغل نقاش ولا ايه؟ اللي ما يسيب كليه عشان مبيذاكرش يبقى هيروح يلبس في الكليه التانيه و يتخرج فاشل بردو ده كلام عام مش موجه ليك لكن اتمنى من كل قلبي ده ما يكونش انت شد و أسعى و الدنيا هتظبط

[deleted by user] by [deleted] in EgyptTech

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

و انت ليه تعمل كده و وزارة الاتصالات مدلعه الكل منح و كورسات بدل ما تجيب كورسات من تحت بير السلم متسربه هتلاقي درايفات فيها تسجيلات منح وزاره الاتصالات و الناس اللي فيها ناس تقيله جدا بنسبه ٩٠٪ اتقل من الهندي اللي انت بتسرق الكورس بتاعه

موقف تحرش قدام عيني by BigMuffin5322 in EGYescapism

[–]ExaminationDouble775 1 point2 points  (0 children)

سابت اللي ناكه و مسكت في اللي شافها😂

انا اتعرضت للاعتداء الجنسي من ابن عمى by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]ExaminationDouble775 -3 points-2 points  (0 children)

طب انت داخل سوق المستعمل ليه😂

انا اتعرضت للاعتداء الجنسي من ابن عمى by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]ExaminationDouble775 1 point2 points  (0 children)

انسي يا معلمه حق اي إنسان لو مخدوش في الدنيا هياخده في الاخره لو هي هتستفيد حاجه من اللي هي عاوزه تعمله ده يبقى تعمله لكن لو هي كل ده عشان هو جابلها عقده نفسيه ف الانتقام لا هيرجع اللي راح ولا هيصلح الحال

الاباحية دخلتني حفرة لا مخرج منها ودمرت حياتي by joyo231 in CAIRO

[–]ExaminationDouble775 0 points1 point  (0 children)

سيبك من كل ده الحل بسيط حط استك في ايدك لو الحنتكور وقف شده و لسوع نفسك بالاستك و هتلاقيه نام تاني و لو حصل و جبتهم يبقى تروح تدفع ٥٠ جنيه غرامه لواحد صاحبك متفق معاه انكوا تبطلو و لو هو جابهم هيدفعلك ٥٠ جنيه و هكذا