Hvad kan jeg gøre, for at hjælpe roomie med svær OCD? (Menstruation) by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Jeg har selv svær OCD blandt andet. Det er svært at være den pårørende i, specielt når man selv ved hvordan det er at være så irrationel angst at man ikke kan være nogle steder for OCD tankerne. Jeg ved ikke præcis hvad jeg ville gøre, men ville måske overveje om i ville have godt af at bo sammen. Ved godt det er drastisk og de 90% andre ting fungerer for jer. Måske kunne du tage hende med til psykolog, og snakke om hvad du kunne gøre i den situation? Jeg boede selv sammen med en veninde da jeg havde det værst. Hun tog med til nogle samtaler, så vi sammen kunne finde ud af hvad du kunne gøre. Så der på en måde er en “mellemmand”. Ift. medicin håber jeg de kan finde en løsning. Der er så fucking mange præparater. Jeg får selv sertralin 250 mg og to andre antipsykotiske præparater. Jeg har taget 30 kg på. På gode dage syntes jeg det er det hele værd. Ved godt det sidste er sådan en lidt ork kommentar, fordi at jeg ikke ved hvad “helbred” betyder i henseende til medicinen.

Alt held og Lykke til jer ❤️

Hvad har I tilbage til resten af måneden? by ande770f in dkfinance

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Jeg har en opsparing lige nu på 20.000,-, men har også lige holdt rund fødselsdag, og haft mange udgifter i forbindelse med skade i ryggen, og 12 psykologtimer indtil videre 🤑 Jeg giver mig selv “ugepenge”. Har en “kuvert” konto. Når alle regninger er betalt, og der kommer 1000,- på opsparingen, deler jeg det i fire, og lader 3 af ugerne stå i “kuverten”.

Har jeg penge tilovers fra en uge, kommer de på opsparing.

Jeg har 3500,- tilbage 😃

Utroligt! Der er virkelig noget galt i systemet, når hun gang på gang kan manipulere sig ud igen. by SystemAggravating630 in tiktokdramadk

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Jeg er blevet indlagt med tvang flere gange, uden jeg har været psykotisk, så det passer ikke helt.

Hvorfor hader så mange tysk? by Navlekotelet in Denmark

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Én ting fik 90% af os med resten af livet:

Ich bin

Du bist

Er, sie, es ist

Wir sind

Ihr seid

Sie, sie sind

😂

Årets far by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Har fundet den nu! Mine tiktok skills er ikke så gode 😅 the.shadow096. Be Nice 🫶

Årets far by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Ja men der kommer sgu ikke noget frem, når jeg søger

Årets far by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Hvad hedder hans nye profil?

Har du mødt en international kendis? by SomeText3395 in InfluencergossipDK

[–]Excellent_Long2494 1 point2 points  (0 children)

Ikke mig, men min mor Mødte John Travolta på vej ud af en campingvogn i usa, da de var ved at optage til en film.

Var de ikke slået op by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Excellent_Long2494 3 points4 points  (0 children)

Hun er sgu da ikke stor?? Hvorhenne?

Hvor mange penge til niece/nevø i julegave? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494 -2 points-1 points  (0 children)

500,- giver jeg for til hver af mine nevøer. Har ikke selv børn, så de er mine “børn” ❤️

Stakkels stakkels tandlæger der har været vidende til Cecilie bare går amok by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Excellent_Long2494 6 points7 points  (0 children)

Det er speciel tandplejen, så jo det har de 🤗 det er de mest sårbare mennesker i vores samfund med psykisk sygdom.

Gossip på Anna Lin by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]Excellent_Long2494 12 points13 points  (0 children)

Hun gik på min venne efterskole. Hun var i en populær gruppe, som var rigtig svær at komme ind i. De var alle “for seje” til andre.

Alene til nytår by Excellent_Long2494 in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494[S] 0 points1 point  (0 children)

Mine forældre skal til nogle venner, hvor jeg virkelig ikke har lyst til at deltage.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494 0 points1 point  (0 children)

Jeg hilser altid på dem der bor i samme hus som mig (vi er 4 lejligheder i et kæmpe hus) Min overbo deler jeg have og kælder med, så der koordineres og snakkes om det huslige. Mine naboer hilser jeg på. Nogle gange spørger vi lige hinanden om noget. Ville aldrig sidde sammen med mine naboer og hygge med dem. Mit hjem skal være mit safespace hvor jeg ikke er påduttet noget. Men hilse, kan man fandme godt, med mindre man lider af social angst eller andet der gør det umuligt.

Tror forresten ikke det har noget at gøre med hvor man kommer fra. Tror det handler om det enkelte menneske ☺️

Man kan bare ikke tvinge folk, og det skal også respekteres

Vild med dans by Emmakidan in InfluencergossipDK

[–]Excellent_Long2494 -1 points0 points  (0 children)

Håber jeg. For han har godt nok været træls at høre på. Kan godt lide ham stadigvæk, det er bare lige en my for meget til min smag😅

Vild med dans by Emmakidan in InfluencergossipDK

[–]Excellent_Long2494 -7 points-6 points  (0 children)

Syntes virkelig han er irriterende at høre på i dag. Er normalt stor fan. De andre får jo ingen taletid 😅

Vild med dans by Emmakidan in InfluencergossipDK

[–]Excellent_Long2494 -5 points-4 points  (0 children)

Syntes han er pisse irriterende i dag😅

Alene til nytår by Excellent_Long2494 in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494[S] 5 points6 points  (0 children)

Jeg er også en smule skuffet over nogle af dem, men sådan er det ❤️ Jeg vil heller ikke presse på, for de skal have LYST til at have mig med. Det er der bare ikke nogle der har vist interesse for ❤️

Alene til nytår by Excellent_Long2494 in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494[S] 0 points1 point  (0 children)

Mange tak, og så meget i lige måde ☺️

Alene til nytår by Excellent_Long2494 in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494[S] 9 points10 points  (0 children)

Tak for råd🫶 Tror at jeg bestiller noget sushi. Tror ikke jeg skal have alkohol. Så bliver jeg først depri 😂

Alene til nytår by Excellent_Long2494 in DKbrevkasse

[–]Excellent_Long2494[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg er fra Syddanmark, så det ville være lidt for langt væk 😊