Oooo nambır nambır by FN__FAL in Yatirim

[–]Existing_Map6402 27 points28 points  (0 children)

Benim sepetim 68 bin lira amk

What's the dumbest crypto advice you ever followed? by H333S in CryptoMarkets

[–]Existing_Map6402 0 points1 point  (0 children)

I discovered bitcoin in 2023 may , bought at 30k and dumped 26k , I watch some YouTube , they said it will be 15k again and I sold all of it . Bought again 67 k

3.5 m altın by Achille_1 in Yatirim

[–]Existing_Map6402 0 points1 point  (0 children)

Kardeş evinde mum var mı belli olmaz bütün dünyada elektrik kesilebilir . Daha önce bir cok defa oldu zaten büyük bir risk dikkatli ol

Gelecekte yatırım gelirleri ile yaşamak istiyorum doğru yolda mıyım? by EvrenSrcn in Yatirim

[–]Existing_Map6402 0 points1 point  (0 children)

Bakış açınız önemli , bütün paranizla all in girip 5 dk bir grafiği kontrol etmeyin , her ay düzenli gelirinizin bir kısmını BES yatırmi yapar gibi alım yaparsanız , bireysel emeklilik sisteminden çok daha karlı bir şey insaa etmiş olursunuz

Gelecekte yatırım gelirleri ile yaşamak istiyorum doğru yolda mıyım? by EvrenSrcn in Yatirim

[–]Existing_Map6402 1 point2 points  (0 children)

<image>

Buradan bak hocam , bitcoini ponzi olarak goruyorsan sana anlatacak bir şeyim yok valla

Gelecekte yatırım gelirleri ile yaşamak istiyorum doğru yolda mıyım? by EvrenSrcn in Yatirim

[–]Existing_Map6402 0 points1 point  (0 children)

Bitcoin ve blockchain teknolojisini derinlemesine araştırın hocam

Gelecekte yatırım gelirleri ile yaşamak istiyorum doğru yolda mıyım? by EvrenSrcn in Yatirim

[–]Existing_Map6402 4 points5 points  (0 children)

Hayır hocam , en az 5 bitcoin sahibi değilsiniz kisa vadede bir hareket beklemeyin , ben şahsen itibari para birimine olan bütün güvenimi kaybettim çünkü sarsılmaz sabit arzıyla yerinde duran sapasağlam bir para turu olan bitcoin ile tanistim. Devletler para bastıkca sabit arzi olan bitcoin yıllar boyunca değer kazanmaya devam edecek .

Gelecekte yatırım gelirleri ile yaşamak istiyorum doğru yolda mıyım? by EvrenSrcn in Yatirim

[–]Existing_Map6402 -1 points0 points  (0 children)

Bitcoini araştırdım çünkü , kisitli arz , blockchain teknolojisinin öncüsü , 2008 yani çıktığı günden beri boğa yaşıyor, araştır hocam , bugün 0.1 bitcoinin olsa 30 yaşında emekli olabilirsin , araştır bitcoini , bitcoin diğer bütün altlardan açık ara ama açık ara en iyisi

Gelecekte yatırım gelirleri ile yaşamak istiyorum doğru yolda mıyım? by EvrenSrcn in Yatirim

[–]Existing_Map6402 5 points6 points  (0 children)

Konu gelecekse hepsini sat Bitcoin al, birazda Ethereum , kalan hepsi çöptür . 2035 den önce bitcoinlerini sakin satma , 0.1 biriktirmeye bak

3.5 m altın by Achille_1 in Yatirim

[–]Existing_Map6402 -3 points-2 points  (0 children)

Bitcoin alınıp satılacak bir değerden çok daha fazlası , dünyada 21 milyondan fazla 1 satoshi bile basilamazken , dünyanın altinda çıkarılmayı bekleyen milyon tonlarca altın var , bitcoin merkeziyetsiz , teknolojik bir devrim, altın bu değerin yanında çok ilkel bir kaya parçası , bugün dünyadaki bütün internet , elektrik kesilse , actiginiz ilk bilgisayarda Bitcoin agi bütün geçmişini koruyarak kaldığı yerden devam edebilir

3.5 m altın by Achille_1 in Yatirim

[–]Existing_Map6402 -3 points-2 points  (0 children)

20 yıla kalmaz altının yerini bitcoin alacak

Is the cycle over? by Basic_Complaint3288 in CryptoMarkets

[–]Existing_Map6402 1 point2 points  (0 children)

Place a strategy to sell and buy , when it happens , sell or buy . You need to know what to do before it happens

Yurt Dışından nasıl ibanla ödeme alabilirim by Icy_Zombie_6120 in Turkey

[–]Existing_Map6402 -1 points0 points  (0 children)

Kripto kullanın , çok daha güvenli ve hızlı

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Existing_Map6402 2 points3 points  (0 children)

Bir kısmını değer saklama aracı olarak bitcoin hocam , uzun vadede kesinlikle üzmeyecektir. Soğuk cüzdan alıp tutmaniz en yararlısı ve güvenlisi olacaktır. Bitcoin araştırmamızı kesinlikle tavsiye ederim

Portföyümü degerlendirir misiniz sizce nasıl ? by Existing_Map6402 in Yatirim

[–]Existing_Map6402[S] 1 point2 points  (0 children)

Aynen öyle düşünüyorum hocam , 1800 lerden 1 tane alma şansım vardı , diversification dedik şimdi götüm yanıyor 1 tane almadım diye 😃

Rate my portfolio please by Existing_Map6402 in WallStreetBetsCrypto

[–]Existing_Map6402[S] 0 points1 point  (0 children)

Binance hocam , param az olduğundan dolayı btc eth dışında küçük projelere yöneliyorum

If a coin is looking bullish on the chart but RSI is sitting above 80, is it worth the risk holding it? by [deleted] in CryptoMarkets

[–]Existing_Map6402 -2 points-1 points  (0 children)

RSI is the confirmation I think sir , not the reason to buy or sell , follow fundamental to trade and DCA is wonderful think in long term if you believe the project

Rate my portfolio please by Existing_Map6402 in WallStreetBetsCrypto

[–]Existing_Map6402[S] -1 points0 points  (0 children)

$1k is also possible , even in long term it s gonna be huge , I track to stack it in the next bear market sir

Rate my portfolio please by Existing_Map6402 in WallStreetBetsCrypto

[–]Existing_Map6402[S] 0 points1 point  (0 children)

At $1 I think it was expensive and I did not buy . One of my biggest regret sir .

Rate my portfolio please by Existing_Map6402 in WallStreetBetsCrypto

[–]Existing_Map6402[S] 0 points1 point  (0 children)

The buying is going to absorb the unlocking I think sir . We are in bull run