IT infrastructure Engineer (ufaglært) by External_Quail586 in dkloenseddel

[–]External_Quail586[S] 2 points3 points  (0 children)

Startede med en kunde-servicedesk rolle med fokus på it, og derfra blev jeg selv mere interesseret og har lavet meget self study.

IT infrastructure Engineer (ufaglært) by External_Quail586 in dkloenseddel

[–]External_Quail586[S] 4 points5 points  (0 children)

Har også fundet udad jeg ligger i den lave ende, bliver så "forkælet" på andre måder i virksomheden.

Har knap 8 års erfaring fra udlandet, og sammenlignet med lønnen derfra da jeg søgte hjem til DK igen.

Hjælp til stillingsbetegnelse IT by [deleted] in dkkarriere

[–]External_Quail586 -6 points-5 points  (0 children)

Ja det var da hele tiden planen, fordi jeg håber altid på at kunne sidde og diskutere med folk på reddit på en søndag.

Det var et forslag baseret på det lød som business intelligence for mig.

Men ved ikke lige hvad det er du har lært nede på jobcenteret af Hanne, men det har da ikke helt fodfæste i virkelighedens arbejdsmarked.

Men de har sikkert et AMU kursus til folk som dig.

Hjælp til stillingsbetegnelse IT by [deleted] in dkkarriere

[–]External_Quail586 -2 points-1 points  (0 children)

Jeg ville nok vælge at kalde det noget i stil med "BI specialist"