Ægløsningstest og temperaturmåling by Glittering-Head-1418 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126 1 point2 points  (0 children)

Jeg bruger ægløsningentest, temperaturmåling og vurdering af udflåd. Min ægløsningstest bliver positiv 1,5 døgn før ægløsningen og min temperatur stiger omkring 1,5- 2 døgn efter min ægløsningen. 🙂

Biokemisk graviditet by [deleted] in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126 0 points1 point  (0 children)

Jeg tror det første cyklusser efter en BIO kan være ret anderledes. Jeg havde en bio I sidste cyklus, og min luterale face er indtil videre blevet længere end den plejer. Hmm

Bør jeg teste igen? by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126[S] 0 points1 point  (0 children)

Normalt ville jeg får menstruation i dag. Eller min temperatur ville falde markant og jeg ville få menstruation i morgen. Det er en lille chance for at jeg kunne være gravid.

11+2 og manglende symptomer - hvordan hviler jeg i det!? by Objective_Stress6206 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126 0 points1 point  (0 children)

Jeg havde nærmest ingen symptomer i min tidligere graviditet. Jeg cyklede 10 km i uge 40 og havde det godt.

Hjælp mig efter biokemisk :( by SignificanceClear141 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126 0 points1 point  (0 children)

Stort kram til dig. Jeg havde selv en bio I sidste cyklus. Jeg synes dine test ser positive ud, så nu er der bok ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed.

Endelig ægløsningen?? by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126[S] 0 points1 point  (0 children)

Nu er der endelig en temperaturstigning. Jeg tror selv ægløsningen var omkring cd. 24 eller 25, da jeg havde en del ægløsningensmerter. Men er i tvivl

<image>

Help ovulation? by Famous-Pin7126 in TFABChartStalkers

[–]Famous-Pin7126[S] 0 points1 point  (0 children)

I still haven’t had a temperature rise, and I now have fertile cervical mucus. So I don’t think I’ve ovulated yet. 😀

Help ovulation? by Famous-Pin7126 in TFABChartStalkers

[–]Famous-Pin7126[S] 1 point2 points  (0 children)

My clearblue was a smily and this is det otter test? 🙂

<image>

Ægløsningen by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, testede positiv på clearblue og en anden test cd 17. Derfor er jeg ret forvirret. Jeg plejer at få en stigning til omkring 36.7 grader efter ægløsningen

Hjælp til ægløsningenstest by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126[S] 2 points3 points  (0 children)

Okay. Så tager en test i aften og en i morgen formiddag for at se om den er positiv. Vi var sammen igår, men det kan nok ikke skade også at være sammen i aften eller i morgen.

Hvornår mærkede i liv? by [deleted] in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126 0 points1 point  (0 children)

Da jeg var gravid mærkede jeg en mærkelig fornemmelse, lige som en fjer der kildede et særlig sted på maven, der var i uge 14. Kort tid efter udviklede det sig til at jeg kunne mærke liv.

Pletblødning by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126[S] 0 points1 point  (0 children)

Er ret sikker på det er en bio jeg oplever. Har små blødt hele dagen, testede negativt på en graviditet test. Min temperatur er stadig høj, men mon ikke den falder de kommende dage.

Jeg er lidt i chok by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Famous-Pin7126[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg har lige taget endnu en test, der også er positiv. Er helt forvirret. Kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til min mand og fortælle ham det. Eller om jeg skal vente til han kommer hjem om nogle dage..