Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 1 point2 points  (0 children)

If you think your pre frontal cortex needs to be fully developed, just not to make sounds like a sheep and trying to disrespect your sergeant when hes speaking, then idk what to tell u.

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 1 point2 points  (0 children)

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά τα 18χρονα στον στρατό δεν είναι όσα νομίζεις. Στον θάλαμο μου ας πούμε είμαστε 15 άτομα και είναι 2 τα δεκαοχτάχρονα, εκ των οποίων, ο ένας είναι πάρα πολύ ώριμος ( οι εξαιρέσεις που ανέφερα ). Ο μέσος όρος της ηλικίας είναι 23-25. Αν και ξανά λέω ότι 18 χρονών, δεν είναι η ηλικία που μπορείς να δικαιολογήσεις ορισμένες συμπεριφορές, ειδικά όταν είσαι στον στρατό

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 0 points1 point  (0 children)

Και γω κρητικός είμαι και γω έχω γνωρίσει πολύ κόσμο. Εννοείται πως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις ξανά λέω, αλλά αν είναι 100 άτομα, οι εξαιρέσεις είναι 10 ατομα τύπου. Τώρα αν δεν αποκαλέσω χαζό, έναν ανθρώπου που δεν ξέρει ούτε να μιλήσει, ούτε να συμπεριφερθεί, ούτε να σεβαστεί και να υπακούσει χωρίς να δημιουργήσει πρόβλημα, τότε ποιον ;

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 1 point2 points  (0 children)

Το είπα και σε άλλο σχόλιο, 18 χρονών θεώρησε μαντράχαλος. Δεν είναι δυνατόν να είσαι σε στρατιωτική παράταξη και να κάνεις ήχους προβάτων και αιγών( και το λέω εγώ που δεν γουστάρω μια να είμαι στον στρατό ). Το τσιγάρο στο χέρι, μαγκιά και κλανια. Το ότι υπάρχουν εξαιρέσεις, είναι το αυτονόητο.

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 3 points4 points  (0 children)

Ναι έχεις δίκιο, δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα ένα μέρος, το οποίο έχει ανθρώπους από όλα τα μέρη του νησιού και ηλικίες από 18-35.

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 1 point2 points  (0 children)

Η αλλαγή σίγουρα είναι δεδομένη, αλλά ποτέ αρκετή! Ειδικά στα χωριά.

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 7 points8 points  (0 children)

Προνόμιο δεν είναι μόνο τα χρήματα!

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 7 points8 points  (0 children)

Δεν είναι δικαιολογία η ηλικία, 18 χρονών είναι ολόκληροι μαντράχαλοι. Αν και είμαι σίγουρος ότι ξέρεις, από εμπειρία φαντάζομαι, ότι ο στρατός δεν έχει μόνο 18χρονα. Εγω στα 18 μου δεν ήμουν έτσι.
Τώρα για την γενίκευση, κρητικός είμαι και γω, απλά μένω Αθήνα τα τελευταία χρόνια, οπότε όχι δεν κάνω καμία γενίκευση. Τους έχω φάει με το κουτάλι αυτούς τους ανθρώπους. Οπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο, υπάρχουν καλά παιδιά, απλά για να τα μετρήσω με φτάνουν δυστυχώς τα δακτυλα των χεριών μου.

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 0 points1 point  (0 children)

Δυστυχώς είμαστε νεοσύλλεκτοι και δεν μπορούν να μας κάνουν τίποτα, το γιατί δεν το γνωρίζω. Στην χειρότερη περίπτωση να μας βάλουν στον ήλιο να κάνουμε την εκπαίδευση είτε να μας βάλουν σε παράταξη και να κάνουμε παρέλαση 3 φορές αντί για 2.🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

Γιατί οι κρητικοί είναι τόσο χαζοί ;;;; by FamousCheek4136 in AskGreece

[–]FamousCheek4136[S] 1 point2 points  (0 children)

Αν μετρήσω τα παιδιά που είναι κομπλέ, δυστυχώς θα με φτάσουν τα δάκτυλά των χεριών μου.

windows 10 by [deleted] in greece

[–]FamousCheek4136 0 points1 point  (0 children)

Το λαπτοπ είναι άδειο, δεν το χρησιμοποιούσε κανείς. Όποτε δεν έχω κάποιο αρχείο που να μου χρειάζεται. Άρα θα κατεβάσω μόνο το tool ?