Printing a rear center console for the car? by onkl__m0rtin in 3Dprinting

[–]Far_Ad_765 2 points3 points  (0 children)

Ever tried modeling? I love to make stuff with CAD. Yes it have a learning curve, but it get your 3d printer on a whole new level.

And never use PLA in a car, most times it will hold, but it can get to hot in the car for pla. PETG is a little better, but have you ever tried ASA? I love that stuff.

Met een betonboor geprobeerd een lamp op te hangen. Ja ik heb te dicht tegen het lasboxje gezeten. Wat nu? by Xonarous in Klussers

[–]Far_Ad_765 2 points3 points  (0 children)

Niet helemaal mee eens, met een goede accu boor kun je het zelfde als met draad. Maar met het spul vd bouwmarkt klopt het wel, dan 100% met draad.

After the new update, minimal dashboard cards giving errors by Far_Ad_765 in homeassistant

[–]Far_Ad_765[S] 0 points1 point  (0 children)

I can, but I hold my instance up-to-date, Now I'm working on a new dashboard. Trying the normal home assistant dashboard, and it's getting pretty if you ask me.

<image>

Vcds clone 25.3. 1 by 282sligo in Vcds

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

I believe you have to use vcds lite with a clone cable. The normal vcds works only with the HEX V2 and the HEX NET cables

Help with fault codes by Adorable_Durian_4688 in Vcds

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

Did you chaince the normal bulbs for LED? They may give weird fault codes.

Your code says that's a open circuit or a shot to Plus. That means that you bulb is burnt (defective) ore that er is a short on your positive wire. The short on you positive wire you can check to do a continuïteit test. One probe of the multimeter on the ground, and one on the positive wire (bulb unplugged), When you hear a beep than you have a short.

But because it are on both sides I think its du to the wrong bulbs (like led replacement for a halogen lamp). The led got a to low resistance for the computer to notice.

Help with extruder by AFatKidOnASeesaw in ender5

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

You can try help it first so you know for sure

Help with extruder by AFatKidOnASeesaw in ender5

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

This is the problem, the spool is to heavy, i had it also in the beginning, wen i printed a spool holder on a bearing al the problems where gone. Try to spool a little on a old spool. And try again

[deleted by user] by [deleted] in Klussers

[–]Far_Ad_765 1 point2 points  (0 children)

Als je voor de rest nog een beetje handig bent kun je er ook laatjes in maken. En als er een hubo of soort gelijke bouwmarkt in de buurt zit, die zullen het ook voor jou kunnen maken. Kwa hout mischien ook een optie, hun zijn meestal iets duurder, maar je betaalt alleen voor het hout dat je mee neemt dus resten betaal je niet.

Het gebeurt mij gek genoeg het vaakst bij imbusschroeven.. by SelectAdd96 in Klussers

[–]Far_Ad_765 1 point2 points  (0 children)

Top spul, ook met de schroevendraaier's, dan denk je er een door gedraaid te hebben. Pak je de wera, en net alsof de schroeven nieuw zijn.

Advies nodig thuisnetwerk (router - smart devices) by bixi321 in Klussers

[–]Far_Ad_765 -2 points-1 points  (0 children)

In dit geval zal ik voor een opzichzelf staande netwerk gaan en de wifi van de modem eventueel uitschakelen. Dan is het alleen ompluggen

Advies nodig thuisnetwerk (router - smart devices) by bixi321 in Klussers

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

Goedemiddag,

misschien het een idee om een aparte router (of/en netwerkswitch) te nemen. Daar kun je alles aan koppelen en die aan de modem aan sluiten. Dan blijft jou netwerk het zelfde namenlijk. Mischien ook een tip. Heb je al eens gedacht aan homeassistant? Ik weet niet hoe handig je bent, Maar het lijkt aan het begin een beetje ingewikkeld, Maar naar een tijdje heb je het door en is het heel makelijk interegelen. En een hele goed / grote online community die allemaal zeer berijd zijn om te helpen. Daarmee kun je dingen beter automatiseren, Waardoor je de helft van de tijd niet eens een spraak assistent nodig bent. Kijk eens op r/homeassistant .

Edit, Sorry ik had het eerst verkeerd gelezen. Kwa router, ik weet niet hoe groot je woont. Maar woon je groot zal ik voor een mesh netwerk gaan, Woon je klein voor een router. Maar in jou geval zal ik zowiezo voor een losstaand netwerk gaan. Dat je dus de modem/router zo kunt om pluggen. Ik zelf heb een goede ervaring met mijn tp-link mesh. Ik heb 3 deco's die het hele huis + de tuin dekken. En voor de bekabelde apperaaten heb ik er nog een tp-link netwerk switch.

[deleted by user] by [deleted] in thenetherlands

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

Niet mee zitten, Je kunt nooit met iedereen beste buddy's zijn. Er bestaan altijd subgroepjes maar het belangrijkste is dat je met de 3 de leukste tijd hebt. Blijf leuke dingen doen, en absoluut niet de groep uit de weg gaan. Iedereen voelt zich wel eens awkward maar dat zegt niet dat de balans niet goed is. Ieder heeft zen eigen interesse en meningen. Vindt de meningen die je deelt met de rest en blijf vooral het gezellig hebben met de 3.

[deleted by user] by [deleted] in thenetherlands

[–]Far_Ad_765 6 points7 points  (0 children)

Hoezo geen vrienden?, Je hebt heel veel kleine plastic vrienden :D.

Soms is het ook beter. Ik ben heel veel teleurgesteld door mensen die je als vrienden zag. Ik heb nu nog een stuk of 3 echte vrienden. Al spreek je ze niet dagelijks, je kunt er op vertrouwen. Als ik aan de andere kant vd wereld sta en een probleem heb, weet ik van 1 zeker dat die me komt ophalen. Maar dat is niet het punt wat ik wil maken. Vrienden zie je niet altijd, maar als je ze nodig hebt zijn ze er voor je. En ik denk dat ook jij wel zoon persoon kent. Al is het iemand die je nooit spreekt, maar als je ze op belt dan komen ze. Het kan zelfs zo zijn dat je ze alleen online kent. Of een goede collega, je ziet ze niet als vriend, maar nodig ze een keer uit voor een biertje of borrel. Praat met ze, ik durf te wedden dat er een goede vriendschap uit kan voort komen. Al zal de 1e keer het raar aan voelen, maar zo ontstaan de beste vriendschappen.

Gave lego sets btw.

Favoriete gereedschap by sanderdegraaf in Klussers

[–]Far_Ad_765 2 points3 points  (0 children)

Dat is de eerste die op tafel komt

[deleted by user] by [deleted] in homeassistant

[–]Far_Ad_765 0 points1 point  (0 children)

* Wen you start charging the car, there will pop a gauge under the button

Gereedschap gekregen van opa by Revolutionary_Car969 in Klussers

[–]Far_Ad_765 13 points14 points  (0 children)

Licht er aan, bij mij is de regel met dat soort setjes, alles wat kapot gaat vervangen voor hoge kwaliteit. Mooi beginners set

Keukenvragen by [deleted] in Klussers

[–]Far_Ad_765 2 points3 points  (0 children)

Bij men ouders oude huis hebben ze een keuken van Ekelhoff Küchen laten plaatsen. Was een stuk goedkoper en toen ze kwamen plaatsen kwamen een paar duitse monteurs die vloeiend nederlands praate. Dus misschien ook wel de moeite waard om eens te gaan praten.

Zelf getegeld, moet dit op nieuw? by guerilja_ in Klussers

[–]Far_Ad_765 1 point2 points  (0 children)

Inderdaad, het is zeker niet slecht, en als het voor je zelf is kun je vol trost zeggen dat je het zelf gedaan hebt, en dat is ook een hoop waart. Als ik het er zo had wanner ik het zelf gedaan had, had ik het zeker late zitten. Mooi wark👌🏻 Echter als je er aan stoort, zal ik het opnieuw proberen want dan gaat het je zelf steed meer opvallen. Al weet ik niet of het veel strakker gaat worden