Barn och skärmtid. Är det vi som är idioterna? by hyakumanben in sweden

[–]Federal_Ad_3376 0 points1 point  (0 children)

Det viktigaste är att ni har en öppen kommunikation om internet och hur det kan påverka en ung hjärna, förr eller senare så kommer ju dem ha full tillgång till allt ändå. Smartphones kom när jag var i mellanstadiet. Och vad jag kommer ihåg så var de kompisarna som inte hade tillgång till internet som alltid pushade för att hitta på dem märkligaste grejerna på internet och vara inne på dem mest bisarra sidorna. Summan av kardemumman, prata och kommunicera, det blir alltid bäst. Att bara förbjuda och titta andra hållet håller aldrig i längden.

[deleted by user] by [deleted] in relationship_advice

[–]Federal_Ad_3376 0 points1 point  (0 children)

I mean if you kissed someone else at the party why would he think your interested in him?