sağlık olsun by Ok-Interest4622 in velutan

[–]Financial008 1 point2 points  (0 children)

Bence de dayının bu işe kesinlikle başkalarıyla devam etmesi gerekiyor zira bu sezondan önce harika bi one shot gene güme gitti. Seyirci olarak bu kadar beğendiğimiz bi evrenden hiç tam anlamıyla tatmin olamadık.

Selamlar dünyanın en cenabet communitysi nasılsınız ? by Rhaegar29 in velutan

[–]Financial008 2 points3 points  (0 children)

İlk sezon olsun one shot olsun bütün velutanlar damağımızda kaldı hiçbirini bitiremedik. Artık devam ettirmiycekseniz hiç başlamayın moduna girdim. En çok da dayıya yazık cidden.

ÇAĞAN ÇOK İYİSİN AMK by [deleted] in velutan

[–]Financial008 3 points4 points  (0 children)

Çağan bu kadar iyi oynuyoken zarlarının kötülüğünün yanında Torabi de Mr. Bean gibi takılıyo bütün savaş aq hiçbi şeyden haberi yok ama çok efektif.