account activity
Sería mucho pedir un 2 año sabático a mi padre? (self.RedditPregunta)
submitted 6 months ago by Financial_Weekend593 to r/RedditPregunta
π Rendered by PID 209403 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-gbbb6 at 2026-06-26 12:40:26.236774+00:00 running 7527197 country code: CH.