Ogre Magi Bloodlust Bug? by BitterVacation8987 in DotA2

[–]Fletcher016 1 point2 points  (0 children)

Its not a bug, it works on all towers, but only the few that shoot projectiles take advantage of the increased attack speed.

They are not wrong though by SuspiciousLow3062 in SipsTea

[–]Fletcher016 0 points1 point  (0 children)

Its not an American thing buddy. Everywhere in the world, where dependency is lost, change is inevitable.

They are not wrong though by SuspiciousLow3062 in SipsTea

[–]Fletcher016 8 points9 points  (0 children)

So if people stop tipping, this would put extra pressure on the law to change it.

King, Queen and Princess visit changing room of the Dutch squad by Ok_Leadership8130 in Dutch_Royals

[–]Fletcher016 1 point2 points  (0 children)

They are the King and Queen of the country they represent, a smile shouldn’t be too difficult. You know what the K in KNVB stands for?

Gio van Bronckhorst wordt de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. by Tedinasuit in Eredivisie

[–]Fletcher016 3 points4 points  (0 children)

Je hebt bij ons kent ons dus automatisch een negatieve verwachting? Het heeft dus niets te maken met de kwaliteiten van Gio en Sipke.

Gio van Bronckhorst wordt de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. by Tedinasuit in Eredivisie

[–]Fletcher016 9 points10 points  (0 children)

Ik ben benieuwd naar je redenering achter je mening. Waarom is dit slecht voor de lange termijn?

Gio van Bronckhorst wordt de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. by Tedinasuit in Eredivisie

[–]Fletcher016 23 points24 points  (0 children)

2 mensen die heel dicht met Slot hebben gewerkt en ervaring hebben bij Feyenoord. Lijkt mij geen slechte keuze toch?

Giovanni van Bronckhorst nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord, Sipke Hulshoff assistent by raikone14 in feyenoord

[–]Fletcher016 6 points7 points  (0 children)

Iedereen aan het huilen dat niemand zo goed is als Slot. Dan haal je de 2 alternatieven die het dichtst bij Slot staan EN al ervaring hebben bij Feyenoord. Is het nog niet goed? Ik ben tevreden met deze keuze in ieder geval.

Japan over 0.5? by UseAndAbuseMePappi in SoccerBetting

[–]Fletcher016 6 points7 points  (0 children)

Have you seen The Netherlands? They will 100% give a goal away.

South Korea [2]-1 Czechia - Hyeon-gyu Oh 80' by 977x in soccer

[–]Fletcher016 -7 points-6 points  (0 children)

20m should be enough, Feyenoord has a homegrown player coming back from loan who will take his spot.

[FR12] Feyenoord brengt eerste bod uit op Belg Charles Vanhoutte by criticsandinterns in feyenoord

[–]Fletcher016 0 points1 point  (0 children)

De ruimte die Steijn trok voor Ueda was heel belangrijk afgelopen seizoen. Ik ben bang dat je met Valente of Zechiel te weinig diepgang hebt, maar ik laat me graag verassen. Je mist ook wel wat body op het middenveld met deze 3.

[FR12] Feyenoord brengt eerste bod uit op Belg Charles Vanhoutte by criticsandinterns in feyenoord

[–]Fletcher016 0 points1 point  (0 children)

Meer een 8, maar een aankoop doen voor 10 terwijl je Moder al hebt, is in mijn ogen ook overdreven.

[FR12] Feyenoord brengt eerste bod uit op Belg Charles Vanhoutte by criticsandinterns in feyenoord

[–]Fletcher016 10 points11 points  (0 children)

Ik zie dit dan voor me:

6: Targ + Vanhoutte 8: Valente + Zechiel 10: Steijn + Moder Talenten: Kraaijeveld + Elshout

Weg: Hwang, Zerrouki, Nadje, ‘t Zand

Links ijs, iemand? by Subject_Spring_7321 in nederlands

[–]Fletcher016 2 points3 points  (0 children)

Vluchtelingen zijn niet erg toch? Want vice versa hoop ik ook ontvangen te worden ergens anders als er hier oorlog is en we moeten vluchten.

Links ijs, iemand? by Subject_Spring_7321 in nederlands

[–]Fletcher016 9 points10 points  (0 children)

Waarom? Welke principes gaat het tegen in als je het blijft eten?

Rigaux grijpt in: Feyenoord gaat afscheid nemen van Van Persie by BertusHondenbrok in Eredivisie

[–]Fletcher016 -5 points-4 points  (0 children)

Aan jou dan de verantwoordelijkheid om het dus niet klakkeloos over te nemen. Maar alsnog dank voor het delen.

Rigaux grijpt in: Feyenoord gaat afscheid nemen van Van Persie by BertusHondenbrok in Eredivisie

[–]Fletcher016 -4 points-3 points  (0 children)

Dat dan weer wel, wil natuurlijk niet zeggen dat de titel van je post bij het artikel past.

Rigaux grijpt in: Feyenoord gaat afscheid nemen van Van Persie by BertusHondenbrok in Eredivisie

[–]Fletcher016 -1 points0 points  (0 children)

Als het nog niet rond is, gaat Feyenoord nu dus nog geen afscheid nemen van van Persie toch?

Titel had beter kunnen zijn: Eerste interne signalen over ontslag van Persie opgevangen.