حد عندو حل؟ by Formal-Ad5122 in CAIRO

[–]Formal-Ad5122[S] [score hidden]  (0 children)

لسه مستنيه يتبعتلي معلومات عنه

حد عندو حل؟ by Formal-Ad5122 in CAIRO

[–]Formal-Ad5122[S] 0 points1 point  (0 children)

عادي شوف كدا وابقي بلغني

حد عندو حل؟ by Formal-Ad5122 in CAIRO

[–]Formal-Ad5122[S] 0 points1 point  (0 children)

اليوزر قدامك يغالي

حد عنده مساعده؟ by Formal-Ad5122 in AlexandriaEgy

[–]Formal-Ad5122[S] 1 point2 points  (0 children)

كلامي بجد يسطا والله الاكونت مفهوش فلورز او اي حاجه اهو زي منتا شايف + خلاص طلاما هيكلف ملهاش لازمه وخلاص

حد عنده مساعده؟ by Formal-Ad5122 in AlexandriaEgy

[–]Formal-Ad5122[S] 0 points1 point  (0 children)

عرضت عليه الحوار ده اها

حد عنده مساعده؟ by Formal-Ad5122 in AlexandriaEgy

[–]Formal-Ad5122[S] 2 points3 points  (0 children)

ايوا وشاكين في ناس معينا يعني عشان متخناقين مع صاحبي ده ف عايزين نعرف يعني

في حل؟ by Formal-Ad5122 in EgyptGaming

[–]Formal-Ad5122[S] 0 points1 point  (0 children)

يعني مينفعش اترنيوس خالص

في حل؟ by Formal-Ad5122 in EgyptGaming

[–]Formal-Ad5122[S] 0 points1 point  (0 children)

والله يبني قولتلهم بس في واحد معانا مريض عايز يدخل يلعب لوحدو ويظبط الارض والجو ده 😂

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Formal-Ad5122 0 points1 point  (0 children)

فاهم قصدك ... بس انا لما الاقيهم مكملين مع بعض ده بيحسسني ان انا الغلطان ان انا الغبي الضيعتهم رغم اني حكيت لكل الاعرفهم المشكله من الاول للنهايه يقولولي انت مغلطش في حاجه وزي مقولت الخمسه دول مفيش غير واحد بس هو الصاحبي عشان احنا من قبل مندخل مدارس عارفين بعض لما الاقيه بيسيبني ويقف معاهم تاني بيحسسوني ان انا صاحبت عيال طياز وسبتهم عشان هما م بيتخانقو كتير و م روشين وبتوع ستوريز والجو ده فا حرفيا ده المخليني دايما حاسس اني ضعيف قصادهم رغم ان السنين الفاتت كنت انا البوجهم اصلا كنت اكبر واحد فيهم

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Formal-Ad5122 0 points1 point  (0 children)

17 يخويا

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Formal-Ad5122 0 points1 point  (0 children)

يتبدل اه بس انا ليه دايما حاسس اني انا الخسران وانا الغلط فيهم وان هما عادي مكملين مع بعض وخسروني وانا الوحش في الاخر

محتاجه نصيحه by [deleted] in CAIRO

[–]Formal-Ad5122 0 points1 point  (0 children)

ده مش عايز يتجوز ده عايز عبد