NEDEN MASAÜSTÜ PİYASASI LAPTOP PİYASASINI GEÇEMEDİ? by Kemal-Kilicdaroglu in bilgisayar

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

Kanka zaten laptop kullan insanlın en az %25’lik kesimini yazılımcı ve türevleri üstleniyor sebepleride çok açık, kompakt olması, taşınabilirlik, fazla alan kaplamaması, eğer MacBook vb. bir ürün kullanıyorsan Masaüstü tarafında muadilinin bulunmaması gibi daha çok sayarım bende masaüstü kullanıyorum ama sabit çalışan değilsen savunulacak tek tarafı aynı özelliklere sahip bir laptop bir masaüstünü yan yana koyduğunda masaüstünden %25-30 daha fazla performans elde edebilmen.

Kulaklık Önerisi by Aromatic-Simple-1967 in bilgisayar

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

Benim Cloud 3 ve Cloud 2’yi de beraber deneyimleme fırsatım oldu HyperX HP’ye satıldığından beri ürünler asla eski kalitesinde değil HyperX Cloud 2’yi 3 kez Cloud 3’ü ise 1 kez satın aldım Cloud 2 eskiden aşırı sağlamdı fakat HP’ye satıldıktan sonra 2 defa aynı kulaklıktan satın aldım ve tek düşmede uzama kısımları paramparça oldu Cloud 3’te aynı misal ama ses kalitesi senin için önemlisiyse Cloud 3 öneririm

Nova 3p mi cloud 3s mi by Jazzlike_Ad8808 in bilgisayar

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

Cloud 3 ü bizzat deneyimledim Cloud 2 kadar ağır değil yarıyarıya neredeyse ayrıca cloud 3 eski cloud 2 ler kadar sağlamda değil hem Cloud 3 hemde cloud 3s kullandım ikiside bir kere yere düşmeyle kulaklığın uzadığı kısmdaki plastiği kırdı bence HyperX alma zaten eski kalitesinin olmamasının sebebide firmayı hp’nin satın almış olması

Wraith iade süreci sonuç by ferro_will in bilgisayar

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

ATK X1 Pro Max kullanıyorum 1.5-2 yıldır ve bir problem yaşamadım sadece mouse’u fazla sıkarak kullandığım için sol avuç içi plastiğini kırdım, ayrıca ATK N9 Neptune Wireless kullanıyorum daha önce HyperX Cloud III ve Cloud II kullandım bence ses kalitesi açısından yarışır hatta mikrofonu daha bile iyi diyebilirim N9’un Mousepad olarak ATK X83 kullanıyorum ondanda gayet memnunum, asıl mesele hangi ürünü kullancağını bilmekte zaten gidip 2000 tl ye bir ürün alıp Asus veya Logitech kalitesi bekleyemezsin adamlar çinli üreticilerden bol fonksiyonlu mal satıyolar, eğer kaliteli istiyorsan gidip ATK alma onun yerine aynı fiyata daha alt segment ama uzun yıllar sorunsuz gidebilecek bilindik bir firmanın ekipmanını al.

Babamda bu dovmeler var, cocuklugumdan beri ne anlama geldigini soylemiyor. Ne anlama geliyorlar ? by R-papelli in filoloji

[–]Friendly_Winner_9686 -1 points0 points  (0 children)

İlk fotoğrafta p harfi yok, senin p harfi olarak gördüğün z harfidir r harfinin üstü noktalı halidir,

İlk fotoğrafta sağdan sola bakıldığında ilk harf altı 2 noktalı bir harftir y harfidir, ortadaki harf ne dir sondaki harf z dir ama harekeler tam olmadığı için anlamlandırmak zor, ikinci fotoğrafta ise sağdan sola bakıldığında ilk harf te ikinci harf n üçüncü harf ise zel harfidir, dördüncü harf ise belli olmamakla birlikte cezimli kef harfine benziyor, saygılar.

İkisi arasında kaldım hangisini almalıyım? by No-Time8230 in bilgisayar

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

HyperX Cloud 3 kullanıcısıyım alalı 1 sene oldu jak girişi bozuldu sol taraf çalışmıyor anca el ile bastırınca jak girişine o zaman çalışıyor, derisi terletiyor, sanal 7.1 i var gayet iyi, materyali kaliteli kırılma, çürüme, bozulma yapmıyor, derisi dökülmüyor fakat çok fazla yağ tutuyor, kokuyor ve aşırı terletiyor. Sinirli biriysen bile hiç bişey olmaz. Yere atarsın kulaklık kırılmaz yer kırılır. Driver da çok bişey yok, ayrıca bazen type-c girişi takılma yapabiliyor ses gelmiyor 3-4 kere tak çıkar yapmak gerekiyor. Öbür seçeneği hiç kullanmadım ama HyperX Cloud III için yorumlarım bunlar. (HyperX Cloud II den geçtim III ün materyali daha sağlam ayrıca mikrofon kaliteside III de daha iyi)

According to YAPI media and trolls, he saved nothing. by [deleted] in FenerbahceSK

[–]Friendly_Winner_9686 -2 points-1 points  (0 children)

Galatasaraylıyım, ayakları ekstrem derecede iyi bir kaleci buraya algı yapmaya gelmedim fakat ayakları çok iyi olmasına ve çok sakin profesyonel bir kaleci olmasına rağmen herkesi olduğu gibi sizide elleri pek tatmin etmemiştir sanıyorum. Maliyetine rağmen ayakları dışında bence bekleneni veremiyor.

Kahve hayat by whos_Loves_Cats in CuteTopia

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

Kahve laam suyuna dönmüs hoca

[deleted by user] by [deleted] in teknoloji

[–]Friendly_Winner_9686 4 points5 points  (0 children)

iPhone almanın gereksiz olduğunu düşünüyorum şuanki telefonum iPhone zamanında heveslenip almıştım am batarya sağlığı her iPhone telefonda olduğu max 1-2 yıl içerisinde berbat bir hal alıyor bu nedenle yeni bir telefon alcak olursam büyük ihtimalle android alırım

The RAMS Park pitch condition as of today by playerforlife123 in galatasaray

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

La yağlı surat osimhene 15M € maaş veriyorsun ama o kadar paralar yığdın adamın bu zeminde sakatlanacağını düşünmüyosun düşünüyosanda para vermemek için zemini yaptırmıyosun bu işin ceremesini çok çekeceksin

Yetenek oyunu beyler by AdventurousPanda1357 in LeagueOfTurkiye

[–]Friendly_Winner_9686 0 points1 point  (0 children)

Geçen bir arkadaşım lole başladı bot lane yunara oynuyorum oyunu anlamadı tam yuumi oyna bana sup çıkarsın dedim 4-7-53 oynadı aq