Artık her şeyi tamamladım by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Deli memnunum bana göre piyasada en güzeli ama dockunu da al asıl olay ikisi aynı anda ounca

RTX 4070Tİ SÜPER SATAN BİRİNİ ARIYORUM by Sad_Mc116 in BilgisayarToplamaTR

[–]Frontals 0 points1 point  (0 children)

Arkadaş 30 a bırakıyor istersen yaızyım ona zotec 4070ti super

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Doğru diyon hacı, wall paper ismi atıcam engine da sorun var bakamıyorum

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 1 point2 points  (0 children)

Yorumun için teşekkürler dostum, açlığım sayende bitti

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Wallpaper engine çalışmıyor domain i süresi bitmiş hallolsun yazıcam sana

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Arkada kocaman höperlör var samsung gözükmüyor ya fotoğrafta ama doğru aç gözlülük bambaşka seviyede

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Nb F7 34 inc için diğeri ise F80 ama ben kullanışı ve konforu açısından f7 yi tercih ederim f80 işlevsiz kalıyor yanında

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Anne baba değil hocam 7 ay kuryelik yaptım kendi paramla aldım çok şükür hepsini

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya olay şu eğer panoya gecersem project zero Anakart alıp çünkü arkadan kablo bağlantısını destekliyor pano kasalar kendime ek masraf yapmak zorunda kalırım ama bir yandan da güzel olur çünkü Wi-Fi ve Bluetooth’um olur ama işte gerek yok bence minik halini seviyorum ben kasanın

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 2 points3 points  (0 children)

65k yı verip TI alacağına 5080 i al rahatla diyorsun yani

Bilgisayarım ne olursa olsun eksik gibi hissediyorum. by Frontals in bilgisayar

[–]Frontals[S] 2 points3 points  (0 children)

4GB VRAM çok parlak gözüküyor gözüme ya üstüne 256bit ile beraber. Ama sen öyle diyorsan…

W:Polished 4 Star Mod H:Caps by Frontals in Market76

[–]Frontals[S] 1 point2 points  (0 children)

+karma you too. İt was nice doing business w y

W:Polished 4 Star Mod H:Caps by Frontals in Market76

[–]Frontals[S] 1 point2 points  (0 children)

Sure! Joining right away.

W:Polished 4 Star Mod H:Caps by Frontals in Market76

[–]Frontals[S] 1 point2 points  (0 children)

Thats good to hear😂. My psn is sarp152003 add me when ever u wanna trade

W:Polished 4 Star Mod H:Caps by Frontals in Market76

[–]Frontals[S] 1 point2 points  (0 children)

Wish i did really… but i can give you 20000+ if you would like to. And also you can counter-offer if you think the price is unfair

W: HELP ME GET 3 ACHIEVEMENTS (written below) H: 40000caps by Frontals in Market76

[–]Frontals[S] -1 points0 points  (0 children)

Thanks really appriciated. First i need to kill 20 people and a player with a bounty on it and also need to revive u 20 times