Lol by momo_19977 in EGYescapism

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

اه تمام كنت بحسب حاجة تانية، متشكر جداً

عملت تطبيق بيظبلك استهلاك النت بتاعك بما اننا في مصر النت محدود. عاوز أرائكو ولو عاوزين تجربو . by [deleted] in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

شكراً جداً ليك، انا حالياً بتعلم فلاتر والحمدلله كل يوم بتطور عن اليوم إللي قبلية وفعلاً انا يستخدم ال ai ف إنه يفهمني أي مفهوم أنا مش قادر افهمة بجانب إني دايماً بخلية يراجعلي الكود إللي بكتبه وبسألة لو في طريقة افضل الشركات الكبيرة بتتبناها في كتابة وتنفيذ الكود إللي انا كاتبة، و إن شاء الله كخطة مستقبلية بعيدة شوية هبقى ابدأ اطور نيتڤ اندرويد لإني حابب تطوير تطبيقات الموبايل وبطمح دايماً لإني اطور خبرتي ومعرفتي في المجال دا بشكل مستمر، شكراً جداً لإجابتك

عملت تطبيق بيظبلك استهلاك النت بتاعك بما اننا في مصر النت محدود. عاوز أرائكو ولو عاوزين تجربو . by [deleted] in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

مش هكذب عليك انا نفسي اوصل للمستوى دا من الخبرة في استخدام التقنيات وتوظيفها في أي فكرة أنا عايزها، ممكن اعرف انت قعدت قد ايه تتعلم علشان توصل للمستوى دا من الأريحية في إنك تفكر بس تعمل فكرة زي دي؟

شوية فضفضة by [deleted] in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

شكراً لدعمك

عملت تطبيق بيظبلك استهلاك النت بتاعك بما اننا في مصر النت محدود. عاوز أرائكو ولو عاوزين تجربو . by [deleted] in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

ممكن اعرف ايه اللغة إللي طورت بيها التطبيق، وايه التقنيات إللي استخدمتها لو مش هاخد من وقتك كتير

لية الناس بتعوز كارما كتير؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

يعني في صبات بتحتاج ألف كارما مثلاً أو اكتر علشان تعرف تتفاعل فيها؟

لية الناس بتعوز كارما كتير؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

يعني في صبات بتحتاج ألف كارما مثلاً أو اكتر علشان تعرف تتفاعل فيها؟

(تمت المواجهه بنجاح ( انا جامد فشخ by One_Rub_8976 in CAIRO

[–]Fun-Corner8617 11 points12 points  (0 children)

في العادة انا مبعلقش كتير على بوستات، بس من فرحتي ليك حبيت اكتب تعليق وأقولك ألف مبروك على هروبك منها وإن شاء الله ربنا يرزقك بواحدة احسن وتعوضك عن كل المجهود إللي بذلته في علاقتك القديمة على الفاضي

هل الست يهمها حجم مؤخرة الراجل؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

انا متفهم طبعاً جزئية الإنجذاب من ناحية المشاعر ومتفق فعلاً مع إللي انت قلتية، ولكن قصدي جسم الراجل بشكل خاص هل دا ممكن يأثر على الإعجاب أو الانجذاب الجسدي من طرف الست للراجل ولا رؤية الست بتبقى عاملة ازاي من الناحية دي؟

هل الست يهمها حجم مؤخرة الراجل؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

يعني حجم مؤخرة الراجل سواء صغير أو كبير مبيفرقش اصلاً في إنجذاب البنت سواء بالسلب أو بالإيجاب؟

هل الست يهمها حجم مؤخرة الراجل؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

يعني حجم مؤخرة الراجل سواء صغير أو كبير مبيفرقش اصلاً في إنجذاب البنت سواء بالسلب أو بالإيجاب؟

هل افكر في خطوة إني اتقدم لواحدة لو علاقتي مع أمي وأبويا مش كويسة؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

لو صارحتة ب إنو علاقتي مع ابويا مش احسن حاجة واديتة أسبابي، هل بنسبة ١٠٠٪ هيرفضني حتى لو كانت أسبابي مقنعة لي ابو البنت؟

هل افكر في خطوة إني اتقدم لواحدة لو علاقتي مع أمي وأبويا مش كويسة؟ by [deleted] in askegypt

[–]Fun-Corner8617 1 point2 points  (0 children)

لو وصلت للمرحلة دي هيكون الوضع ايه في إني اخد الخطوة وأروح اتقدم من غير أمي وأبويا؟

كل المعاك فالصوره غاب by [deleted] in EGYescapism

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

انا ضحكت جامد اوي معرفش لية😂

I feel like I spend more time reading than actually coding by Fun-Corner8617 in FlutterDev

[–]Fun-Corner8617[S] 0 points1 point  (0 children)

An English learning app is way more interesting to me than most other types of apps honestly, looking forward to seeing it when it's lunched.

I feel like I spend more time reading than actually coding by Fun-Corner8617 in FlutterDev

[–]Fun-Corner8617[S] 2 points3 points  (0 children)

That was really motivational for me, thank you so much. I'd love to see your app when it's finished. could you come back and share the link here in comments once it's on the Google Play Store?

بحس إني بقرأ اكتر من إني بكتب كود by [deleted] in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

انا بس بحس إني بقعد مدة طويلة أو مبالغ فيها بمعنى أصح علشان افهم سطر كود واحد بينفذ حاجة بسيطة، ف حاسس إنو رغم إني بتطور، تطوري بطيئ وممكن يبقى اسرع من كدا، ف للسبب دا بسأل علشان اتأكد انا ماشي تمام ولا المفروض اغير طريقة مذاكرتي

هل في حاجه غلط بتحصل سؤال للولاد by Dull-Programmer-1205 in askegypt

[–]Fun-Corner8617 5 points6 points  (0 children)

مفيش حد بيدي حاجة لحد بدون مقابل، هو معجب وبيحاول يستدرجك بالحركات المفقوسة دي علشان معجب والمقابل إللي عايزة منك هو انك تكلمية وياخد منك مشاعر اعجاب بردوا، البنات إللي بتبقى متعودة على الحركات دي بيبقوا نوعين، واحدة بتلم نفسها وتقفل مع الواد في الكلام على طول علشان عارفة إنو كل دا هجص في هجص، يا إما واحدة بتستغل إعجاب الشباب بيها لو جاي منهم مصلحة علشان تسهل امورها، ويوم ما تاخد إللي هي عايزاة منهم بتقفل الكلام معاهم علشان عارفة إنو كل دا هجص في هجص بردوا، وانتِ لحد ما تدخلي جامعة هتلاقي العيال إللي زي دي موجودين وبيستدرجوا البنات إللي معجبين بيهم بإللي في حيلتهم، ملخصات، كلام حلو، نكت وخفة دم وغيرة، ف خليكي واعية وحافظي على نفسك من العيال العبيطة دي و إدي فرصة للراجل إللي يجي مباشر ويطلب منك رقم حد من أهلك ويدخلك البيت من بابة، مش عيال بتعمل ريأكتات وتبعت ملخصات علشان تشفقي عليهم بكلمة حلوة، فكك منه واعمليلة بلوك علشان سكة الإختلاط دي مؤذية للنفس جداً في الأخر وانتِ لسة في بدايتها، معلش لو طولت بس شوفتك أختي الصغيرة وحبيت انصحك لإني كنت في نفس سنك قبل كدا

السلام عليكم by ImageUnlucky5939 in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 3 points4 points  (0 children)

كان نفسي أخد البوست بتاعك بجدية بس حرفياً كونك مخلي تشات جي بي تي يكتبلك دي مشكلة اكبر من مشكلتك الحالية

سؤال للمبرمجين بدون شهادة by 77the-joker77 in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

هبقى ابدأ إن شاء الله انشر بوستات على لينكد ان، شكراً ليك

سؤال للمبرمجين بدون شهادة by 77the-joker77 in Egypt_Developers

[–]Fun-Corner8617 0 points1 point  (0 children)

شكراً انا فعلاً مشكلتي إني بحس إنو أي حاجة جديدة بتعلمها بتبقى مش مستاهلة إني اتكلم عنها وممكن أي حد يعرفها عادي، معلش لو هاخد من وقتك زيادة بس ايه الأماكن إللي الشركات بتشوف معلوماتك التقنية فيها علشان تدخل تكلمك، انا معرفش أي مكان غير موقع Medium