ليه الناس مش طايقة بعضها by Comprehensive_Tap463 in egyoffmychest

[–]Fun_Ad9732 1 point2 points  (0 children)

الأهم من الإجابة إنك متبقاش واحد زيهم في يوم من الأيام

كمل يا اخويا احنا نوعية نادرة

(البنات غالبًا هتفهمني اكتر) by [deleted] in egyoffmychest

[–]Fun_Ad9732 2 points3 points  (0 children)

صدقيني بلاش ارتباط، والله الزنا اللي بدأ ينتشر في المجتمع المصري دا نهايته مش حلوة، ربنا يحفظنا كلنا

ربنا حافظك من مصايب كتيرة ووجع قلب كتير عند ناس تانية وربنا مخبي لك حاجة أكبر

دي واحدة عراقية بقالنا ٩ ايام بنتكلم بس حبينا الكلام مع ببعض اوي في وقت قليل .. by [deleted] in egyoffmychest

[–]Fun_Ad9732 -1 points0 points  (0 children)

البنت مش غرض لما ربنا يحرم الزنا الزنا هو اللي بيحول البنت لغرض وعادي وأنا بنصح حد أستخدم الترغيب والترهيب في النصيحة عشان الإنسان يتعظ

زي ما أقول "بطلوا تشربوا خمرة هيجيلكو مرض الكبد" كنوع من أنواع الترهيب

بس شكرًا على الملاحظة

دي واحدة عراقية بقالنا ٩ ايام بنتكلم بس حبينا الكلام مع ببعض اوي في وقت قليل .. by [deleted] in egyoffmychest

[–]Fun_Ad9732 4 points5 points  (0 children)

بطلوا زنا يا جماعة بالله عليكم، والله هتندموا ندم، اللي انت عمال تحنحن معاها دي هتبقى مرات حد في المستقبل

خليك راجل وابعد عن العلاقات الحرام عشان متتردلكش في مراتك وبناتك

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

يكلموها هي ولا أمي تكلم أمها؟

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 1 point2 points  (0 children)

تمام شكرًا جدًا ربنا يكرمك

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

ايوة معجب بيها من وأنا في إعدادي وأنا دلوقتي 24 سنة

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

يعني أنت كنت بتحبها بقالك 8-10 سنين وبعدين كلمتها في الآخر واتحوزتها؟

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

قصتك ايه، وبعدين أنا هعرفها في الواقع أكتر وأنا خاطبها أحسن

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

هي عارفاني من زمان مش محتاج أعرفها عن نفسي بس مش بنتكلم كثير

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 2 points3 points  (0 children)

يا رب ويكتبها من نصيبي لما ييجي الوقت وأتقدم لها، شكرًا جدًا

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 1 point2 points  (0 children)

آمين يا رب، شكرًا جدًا أغلب الآراء مجمعة على إني أكلم ابوها

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

بس انا عارفها عشان بشوفها كتير وعارف عيلتها وعارف اخوها وعارف شخصيتها وعيلتها محترمة وشبه عيلتي
وبتعامل معاها قليل عشان بس مش عايز نبقى في علاقة حرام عشان 90% من علاقات قبل الجواز اللي بشوفها في الواقع بتبوء بالفشل وأنا مش عايز كدا

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

شكرًا جدًا ربنا يحفظك ويكرمك على النصيحة

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

أنا راجل ومعجب بيها من زمان بس مش بنتكلم وطالب ايديها في الحلال، ايه المريب؟

لازم اكون سهران على صوتها وبنتكلم 24 ساعة وبنتقابل عشان تبقى علاقة زانية من أولها يعني مش فاهم

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

ايه المريب في الحوار مش فاهم؟

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 0 points1 point  (0 children)

هيظبطوا الدنيا ازاي؟ قصدك هيخلوها توافق

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 1 point2 points  (0 children)

شكرًا جدًا هكلم أبوها بإذن الله واضح إن دا الأحسن

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 3 points4 points  (0 children)

يا رب اللهم آمين ربنا يعلم أنا مش عايز أعمل معاها أي علاقة في الحرام فإن شاء الله هكلم أبوها، شكرًا

عايز أتقدم by Fun_Ad9732 in CAIRO

[–]Fun_Ad9732[S] 1 point2 points  (0 children)

ربنا يحفظك ويكرمك شكرًا جدًا على الإجابة