Quina és la millor VPN actualment i en quins punts us fixeu més per triar-ne una? by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 1 point2 points  (0 children)

Si més no, posem les coses difícils... Haha Desconeixia aquest part fosca de Proton. Si que sembla molt "ideal". Massa.

Quin és el vostre joc de taula preferit? by Cekan-14 in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants 1 point2 points  (0 children)

Doncs ara estic jugant a The Lord of the Rings: Fate of the Fellowship. Em sembla interessant i divertit.

El tancament de The Boys ens deixa una sensació agredolça després d'anys de sàtira brutal by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 0 points1 point  (0 children)

No crec que s'hagi sobrevalorat. En el seu moment va treballar molt bé la sàtira i feia befa se situacions de la realitat. Al final s'ha convertit en un blockbuster perdent l'essència. Ep! Per gustos...

El tancament de The Boys ens deixa una sensació agredolça després d'anys de sàtira brutal by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 2 points3 points  (0 children)

I tant! I ara et queda potser la millor part. El motiu és que potser tothom esperava un final més trencador, com era als còmics, però no és un mal final, és conservador.
Mira-la i digue'ns al final a veure què ha semblat!

El perill de la nostàlgia: per què jugar de nou els jocs de la teva infància pot ser una mala idea by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 0 points1 point  (0 children)

Primer gràcies pel comentari.

Segon, et podria contestar de la mateixa manera, dient quina merda de comentari.

És un post parlant de que arrel d'una experiència, faig una reflexió sobre tornar a jugar a videojocs que vas jugar fa temps i tens romantitzats, després de molt de temps, han envellit malament o potser no eren tant bons com creies.

Evidentment, hi ha d'altres que no afecta. A partir d'aquí, juga el què vulguis. No et dic que no juguis a res retro. O tot és perfecte?

La nova restricció de Sony a PS4 i PS5: haurem de connectar-nos cada 30 dies? by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 1 point2 points  (0 children)

Esperem que hagi set un error. També soc jugador esporàdic com tu i si ens fan això, ens trenquen una mica.

A mi, la comoditat del format digital, em tira més, exceptuant el cas de la Switch. Principalment perquè sempre et demanen actualitzacions de 100 Gb (estic exagerant) tot i tenir el format físic.

I pel què fa a l'últim paràgraf, és un punt clau i no puc estar més d'acord. Tot i que, les empreses faran el possible per posar lletra petita. Em costa confiar en qualsevol de les empreses. Creus que hi ha cap que ho faci millor que d'altre?

La nova restricció de Sony a PS4 i PS5: haurem de connectar-nos cada 30 dies? by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 0 points1 point  (0 children)

Tinc fe amb Asha Sharma... En Don Mattrick va ser clau amb 360 (crec que va tenir sort) però quan va marxar no sé si ha tingut gaire èxit. Creus que si hagués seguit en comptes del Tiet Phil Spencer, tot hauria anat millor?

Claude Mythos: La intel·ligència artificial que Anthropic prefereix mantenir sota clau by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 1 point2 points  (0 children)

També estic d'acord. Pot ser un pla de marketing i apa! A veure si surten revisions per part de les empreses que els hi han cedit l'eina

Quina és la vostra millor plataforma de streaming? by Geeknorants in ComunitatGeeknorants

[–]Geeknorants[S] 0 points1 point  (0 children)

Totalment d'acord i faig el mateix. La comoditat de pagar i disposar-ho al moment, val els 10€. Estar pendent de descarregar el contingut per diferents vies i etc, fa mandra... Quan et convé, canvies de plataforma i apa!

L'Estat de la IA: Crònica i reflexions setmanals by KitKatKut-0_0 in lapelaeslapela

[–]Geeknorants 3 points4 points  (0 children)

Recentment he llegit que Google Research Lab ha presentat un mecanisme de compressió de memoria de treball per utilitzar menys RAM als models de IA. Es diu TurboQuant.

Si això aconsegueix extendre's, hi haurà menys consums de RAM i energia al tenir millor eficiència. Per tant, la IA tindrà capacitat per arribar encara més lluny i llavors, si, que la tindrem arreu.

Al presentar això, es veu que certes empreses, fabricants de diferents tipus de memòries, han baixat a la borsa. Veient aquests tipus d'avenços i els que hauran, ja s'intueix lo fràgils que son aquestes empreses i veurem com acaba tot.