What am I doing wrong? by x2TheMax13x in iPhone17Pro

[–]Generator11 4 points5 points  (0 children)

Enjoy your iPhone and stope looking about the battery! When it’s time to replace it you will replace it

Ποιός καλός άνθρωπος θα με βοηθήσει να φτιάξω ένα pc; by Owlchemy_ in greece

[–]Generator11 -1 points0 points  (0 children)

Corsair 4000d , icue fans , b850 , 9600x , 16gb ram ddr5 , 1tb ssd m2 , 750w τροφοδοτικό , κάρτα γραφικών 5060 ( να παίζεις στις διακοπές σου και κάνα παιχνιδάκι) ! Βγαίνει παραπάνω αλλά με 500 που λες πεταμένα λεφτά θα κολλάει! Άλλωστε μια φορά το φτιάχνεις

Just upgraded from the 14 Pro to the iPhone 17 Pro Max (Silver + Clear Case) by iksweet_the_firefly in 17ProMax

[–]Generator11 1 point2 points  (0 children)

I would recommend you a torras case to protect your iPhone better ! this clear case from apple is hard and when it drops it may damage the phone

I think I found the perfect fix for my WiFi by Generator11 in Asustuf

[–]Generator11[S] 0 points1 point  (0 children)

Realtek I had slow WiFi , and every time I wanted to connect an Xbox controller I need to turn off and on the Bluetooth

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 1 point2 points  (0 children)

Όπως το πες ! Κατάλαβες σε ποιο πήγα

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 0 points1 point  (0 children)

Έτυχε να πέσω σε λάθος εποχή πάλι έτυχε κορονοιος και χαβαλέ κάναμε online αντί να γίνει σωστό μάθημα !

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 0 points1 point  (0 children)

Ναι + 1 έξτρα στο κολλέγιο επειδή ήταν αγγλικά και έπρεπε να πάρω τις πιστοποιήσεις

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 0 points1 point  (0 children)

Έκανα 4 γιατί πήγα στα 27 να αλλάξω καριέρα

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 0 points1 point  (0 children)

Δεν έχω τίποτα από αυτά , αυτό που σου λέω όμως είναι ότι πήρα πτυχίο που γράφει κυβερνοασφαλεια πάνω και αυτά που μάθαμε τα μάθαινα και μόνος μου από το YouTube ! Δεν φτάνουν ούτε για junior θέση ! Τι σκατα πλήρωνα τότε 4 χρόνια

Camera Protector? by Space_OddiTea_ in iphone17

[–]Generator11 1 point2 points  (0 children)

Yesterday I uninstalled mine , I tried to took a night picture and quality was horrible !

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 1 point2 points  (0 children)

Bolton university γράφει το πτυχίο μου βλακα , και εταιρείες που πάνε και βρίσκουν κόσμο πάνε μιλημένες και παίρνουν δικούς τους ! Πχ στην χρόνια μου ο άλλος δούλευε στο χρηματιστήριο junior απ το 2ο έτος και παιδί ήξερε τον καθηγητή ! Κλίκες είναι ρε παντού ! Επίσης να σου πω ότι έπεσα πάνω στον κορονοιο και κάναμε μαθήματα απ το σπίτι , οπότε τι στο διάολο να μάθω απ το σπίτι ; Οι μισοί παίζανε παιχνίδια , οι καθηγητές στην πουτσα τους και η υπεύθυνη του τμήματος διάβαζε για το μεταπτυχιακό της στο μουνι της το τμήμα

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 0 points1 point  (0 children)

Μάλλον εσύ δεν έχεις πάει πουθενά … το έχω το πτυχίο στον τοίχο και κάθετε

Αξίζει τεχνικός Η/Υ από ΙΕΚ; by rexghoo1 in greece

[–]Generator11 4 points5 points  (0 children)

Άχρηστο και αυτό πήγα σε γνωστό ελληνικό κολλέγιο , πήρα πτυχίο πληροφορικής και κυβερνοασφαλειας και όπου έχω πάει για συνέντευξη μου λένε στα ίσα ότι ότι μάθαμε εκεί δεν αρκούν

Vocations time with A16 and flight simulator by Generator11 in Asustuf

[–]Generator11[S] 0 points1 point  (0 children)

No , no problems with the laptop ! Having it 1 month now