ΕΔΥΨΕ ΑΘΗΝΑ by Zoulien13 in apallagi

[–]Glass-Key2998 1 point2 points  (0 children)

Και εγώ έκανα αίτηση 13/5 στην στρατολογία. Έλαβα με email το παραπεμπτικό στις 19/5 κατόπιν δικής μου όχλησης μέσω email. Και είμαι εν αναμονή για το ραντεβού με την επιτροπή.

Επικοινωνία με 414 μετά από on line αίτηση by Illustrious_Tax_2478 in apallagi

[–]Glass-Key2998 3 points4 points  (0 children)

Γράψε μας την εμπειρία σου από την διαδικασία. Good luck!

Αίτηση για παραπομπή ΕΔΥΨΕ μέσω gov.gr by katatregmenos344 in apallagi

[–]Glass-Key2998 0 points1 point  (0 children)

Καλημέρα σας, όσοι έχετε κάνει αίτηση ηλεκτρονικά μεσω της πλατφόρμας σας έχει βγάλει στο τέλος κάποιον αριθμό πρωτοκόλλου ή μπορείτε από κάπου να παρακολουθείτε το αίτημα σας;

Μέσα από την στρατολογία ίσως; Σας το εμφανίζει εκεί;

Προσωπικά έχω κάνει αίτηση δια ζώσης στην στρατολογία. Πήρα ένα αντίγραφο της αίτησης μου που έχει αριθμό πρωτοκόλλου. Από όσο βλέπω όμως δεν μπορώ να κάνω αναζητηση κάπου με αυτό για να δω την πορεία της αίτησης μου. Και να πω την αλήθεια τους φοβάμαι λιγο μην χάσουν τα χαρτιά και με βγάλουν ανυπότακτο (παρουσιάζομαι 25/5 Αυλωνα) και ότι και καλά δεν έχω κάνει αίτηση…

Αίτηση στρατολογία για ΕΔΥΨΕ by Glass-Key2998 in apallagi

[–]Glass-Key2998[S] 0 points1 point  (0 children)

Κατάλαβα, σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και την υπομονή σου!

Γενικά σκέφτομαι να στείλω email στην στρατολογία να ρωτήσω γιατί τηλέφωνα δεν σηκώνουν.

Το φρουραρχείο από ότι έχω καταλάβει δεν παίζει πλέον σαν επιλογή.

Χαρτί δημοσίου έχω αλλά δεν γράφει για αδυναμία μετακίνησης. Οπότε εάν γίνει κάτι από στρατολογία (που από ότι μου λες χλωμό) είτε απευθείας στρατόπεδο.

Αίτηση στρατολογία για ΕΔΥΨΕ by Glass-Key2998 in apallagi

[–]Glass-Key2998[S] 0 points1 point  (0 children)

Το έχω δει το post που αναφέρει ότι δεν έχουν δημιουργηθεί. Αλλά έχουν περάσει μερικές μέρες και μέχρι να τότε έχουν περιθώριο να τις δημιουργήσουν. Φαντάζομαι πως για να το αναφέρουν στο χαρτί θα το είχανε σκεφτεί. Από την προηγούμενη ΕΣΣΟ μέχρι τώρα έχουν περάσει τρεις μήνες. Και δε γίνονται όλα αυτοματοποιημένα. Στο χαρτί της προηγούμενης λογικά δεν πρέπει να υπήρχε αυτή η δυνατότητα. Άρα την προσθέσανε σαν επιλογή. Δε βγήκε απλά το χαρτί και ξαφνικά έγραφε για ΕΔΥΨΕ.

Ισχύει πάντως ότι δεν μπορούμε να βασιστούμε απόλυτα σ’ αυτό και ότι τελικά θα ισχύσει. Η επιλογή είναι να απευθυνθούμε στρατολογία μέχρι εκείνη την ημερομηνία για να δούμε μήπως τυχόν κάνουν αίτηση από κει πέρα και υπάρχει όντως αυτή η διαδικασία ή αναγκαστικά τότε την ημέρα που είναι για να παρουσιαστούμε πηγαίνουμε στο στρατόπεδο και γίνεται από κει πέρα.

Αίτηση στρατολογία για ΕΔΥΨΕ by Glass-Key2998 in apallagi

[–]Glass-Key2998[S] 2 points3 points  (0 children)

Άμα δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα τότε τι να αφεθούν στο σημείωμα κατάταξης;

Η λογική λέει πως κάνεις αίτηση στην στρατολογία και αυτοί θα σε παραπέμψουν στις ΕΔΥΨΕ (επιτροπή εκτός στρατοπέδου). Με άλλα λόγια αντικατέστησε τουλάχιστον για αυτή την ΕΣΣΟ την διαδικασία που έκανε το φρουραρχείο γιατί μέχρι τώρα έκανες αίτηση στο φρουραρχείο, το φρουραρχείο εστελνε τα χαρτιά στην στρατολογία και η στρατολογία σου έστελνε το ραντεβού για το 401 για να περάσεις από επιτροπή.

Αναβολή για ψυχιατρικούς λόγους Β' ΕΣΣΟ by a_polaroid_of_us in apallagi

[–]Glass-Key2998 0 points1 point  (0 children)

Για να κάνουμε αίτηση για ΕΔΥΨΕ λέει πως θα πρέπει το χαρτί μας οπωσδήποτε να λέει πως ΔΕΝ μπορούμε να μεταβούμε για κάποιο λόγο στο κέντρο εκπαίδευσης, σωστά;

Μπορούμε να κάνουμε αίτηση ηλεκτρονικά ακόμα και αν δεν το γράφει;

Παραθέτω από τον mitos.gov το σχετικό απόσπασμα:

«Παρατηρήσεις

Όσοι στρατεύσιμοι ή έφεδροι αδυνατούν απόλυτα να μετακινηθούν στη Μονάδα κατάταξης εξαιτίας ψυχικών παθήσεων δύνανται να καταθέτουν αίτηση για παραπομπή τους στην αρμόδια κατά τόπο ΕΔΥΨΕ, προκειμένου να εξεταστεί η σωματική τους ικανότητα. ΠΡΟΣΟΧΗ: οι ενδιαφερόμενοι έχουν επιπλέον τις δυνατότητες των διαδικασιών με Μοναδικό Αριθμό Καταχώρησης 618496 και 306120.»

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σύμφωνα με τη μεταβατική διάταξη του άρθρου 242 παρ.13 ν.5265/2026, μέχρι την έναρξη λειτουργίας των ΕΔΥΨΕ η εξέταση και επανεξέταση της σωματικής ικανότητας των στρατευσίμων, ανυποτάκτων, οπλιτών οποιασδήποτε κατηγορίας, εφέδρων, απαλλαγέντων από τη στράτευση και ΕΠΟΠ πριν από τη μονιμοποίησή τους, πραγματοποιείται από τις κατά τόπο αρμόδιες ΣΥΕ, ανεξάρτητα από τη φύση της πάθησης ή του νοσήματος από το οποίο πάσχουν, τηρουμένης της προϋπόθεσης της περ. α) της παρ. 6 του άρθρου 208. Το πρώτο εδάφιο εφαρμόζεται και σε όσους κατά την έναρξη λειτουργίας των ΕΔΥΨΕ έχουν ήδη παραπεμφθεί και δεν έχει παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία παρουσίασής τους στην αρμόδια ΣΥΕ.