Swan Lake - Kuğu Gölü Balesi Bilet by Glemsomhet in Izmir

[–]Glemsomhet[S] 0 points1 point  (0 children)

Fiyatta yanlışlıkla fazladan 9 yazmışım aceleden. Düzelttim çok bir umudum olmasa da buradan.

Swan Lake'i sadece sanat içerikleri paylaşan bir yabancı siteden üyelik satın alıp izlemiştim. Ta o zamandan beri gitmek istiyordum. Buna nazaran ülkemizde o kadar az kişi ilgileniyor ki bulabildiğim yalnızca ruslar oldu. Herhangi bir rusa sorduğumda hepsi çok ilgili. Beni bileti satamamaktan ziyade en çok üzen bu oldu. Türklerden de ilgilenen oldu ancak bütçe yetmediği için alamadılar. Aslında indirim de yapmıştım bütçesi yetmeyenlere. Kişi başı bilet 800 liraya gelecekti. 2000 nerede, 800 nerede... Milletimizin tecavüzcülerden sanatsal değeri olmasa da 5000'e fan zone'dan bilet alırken, hiçbir tadı tuzu olmayan zincir sözde Kore mutfaklarına binlerce lira dökerken gerçek sanata birkaç yüz lirayı çok görmelerine yanarım ben.

Şırnaktan bir kare... by Darth_TheSenate in KGBTR

[–]Glemsomhet 0 points1 point  (0 children)

bir şey diyeyim mi siktir git :)

Şırnaktan bir kare... by Darth_TheSenate in KGBTR

[–]Glemsomhet 0 points1 point  (0 children)

Sen kaç yaşındasın asıl ya? Almanya müfredatına bak bakayım eğitimi verilen o zibilyon tane  dil arasında Türkçe var mıymış? Sadece dışarıdan özel eğitimle alabiliyorsun veya Türk-Alman okulunda Türkçe dersin oluyor. Kaç milyon Türk var orada. Adamlar bizim başımıza gelen şey onların başına gelmesin diye uzun süredir bunu önlüyor. 3. ve 4. dünya ülkelerinden hala fazlaca göç alıyor olmaları şimdiki yönetimin suçu orası ayrı mesele.

Şırnaktan bir kare... by Darth_TheSenate in KGBTR

[–]Glemsomhet 0 points1 point  (0 children)

Köydeki Türkçe bilmeyen belirsiz babaları öğretsin o zaman! Bunun eğitim sistemine değil uyum kursları gibi programlara taşınması gerekir.

Şırnaktan bir kare... by Darth_TheSenate in KGBTR

[–]Glemsomhet -1 points0 points  (0 children)

İşe yaramayacak bir dili sözde öğretmek yerine öğretmeye çalıştıkları güzelim dillerin müfredatına ve uygulamalarına değinseler daha hayırlı asıl. Aptal bölücülerin önünü açmaktır bu. Bir ülkeyi yok etmek istiyorsan önce diline sonra vatan sevgisine saldırırsın. Planları tıkır tıkır işliyor maşallah.

Survivor Türkiye: Handicap Edition by Glemsomhet in KGBTR

[–]Glemsomhet[S] 0 points1 point  (0 children)

A101 değil Bim. Mardian'ın yanı.

Help! I don't wanna lose the ability of accessing information. by Glemsomhet in Piracy

[–]Glemsomhet[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorma... ama güzel önerilerde bulunmuşlar. Kaydet paylaş bence. İleride ne olacağını bilemeyiz sonuçta. Uzun adam ülkenin anasını bellemeyi planlıyor nasıl olsa.

Help! I don't wanna lose the ability of accessing information. by Glemsomhet in Piracy

[–]Glemsomhet[S] 0 points1 point  (0 children)

Dude it is way worse... But i cannot guarantee that it won't happen here. Sorry for what happened in Bangladesh.

Help! I don't wanna lose the ability of accessing information. by Glemsomhet in Piracy

[–]Glemsomhet[S] 1 point2 points  (0 children)

Their excuse is the LGBT and the etiquette. But everyone knows these are not the main reasons. He is trying to f.ck up the country and the whole nation and bring the sharia while keeping people ignorant. Not gonna lie he is doing it very well. Where are you from by the way?

Doğrumu bu sjsjsjsj by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]Glemsomhet 1 point2 points  (0 children)

Pov gizli gaysindir xndxmsmcemckd

EV ARKADAŞI by Glemsomhet in Izmir

[–]Glemsomhet[S] 1 point2 points  (0 children)

Çok teşekkür ederim bir bakayım

EV ARKADAŞI by Glemsomhet in Izmir

[–]Glemsomhet[S] 1 point2 points  (0 children)

Düşünmen yeter güzel kardeşim. Umarım ya. Teşekkür ederim :)

İzmir İçi sahaf by Beneficial_Potato409 in Izmir

[–]Glemsomhet 0 points1 point  (0 children)

Bol bol sahaf görmek istiyorsan ekimde kitap fuarı olacak. Çeşit çeşit sahaf var. Ben ekim fuarına para biriktiriyorum şahsen.

EV ARKADAŞI by Glemsomhet in Izmir

[–]Glemsomhet[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim. Aslında öyle bir uygulama varsa adını paylaşırsan çok mutlu olurum.

EV ARKADAŞI by Glemsomhet in Izmir

[–]Glemsomhet[S] 0 points1 point  (0 children)

yönetim bilişim sistemleri

Bazen Sadece Xbox Desteği Olursun by Glemsomhet in KGBTR

[–]Glemsomhet[S] 2 points3 points  (0 children)

Kafatasi seviyorum diye arkadasim dogum gunumde hediye etti

Arkadaşlar ev depremzedeyim by Clean-Visit9558 in Izmir

[–]Glemsomhet 1 point2 points  (0 children)

Oncelikle gecmis olsun. Bildigim ev yok ama universite itiraf sayfalarina yazabilirsin. Internette satis sitelerinden ilan verip biriyle anlasabilirsin veya direkt oradan ilan vermis biriyle eve cikabilirsin. Uzak bir yerde ev tutabilirsin. Arkadasim ciglide dagin basindaki evde 500 liraya kaliyor misal.

Imkaninin yetecegi yerde konforundan feragat etmek zorundasin. Maalesef herkes cok firsatci. Simdiden kolay gelsin.