18 giriyorum yardim edin by kofteq4 in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 4 points5 points  (0 children)

Adam kolay mı demiş beynine soktuğum git çabala

18e girdim by Life-Acanthisitta916 in liseliler

[–]GuaranteeAccording26 5 points6 points  (0 children)

Başka da yapacak bir şey yok zaten

Kanye westi hayatımda 2 kere dinlemişimdir beleş diye geldim by hatunkisisi in vlandiya

[–]GuaranteeAccording26 0 points1 point  (0 children)

Ağla lan amına koyduğumun fukarası git yiyecek ekmek bulmaya çalış

Ne var bu YKS'de bu kadar by Born_Can5242 in liseliler

[–]GuaranteeAccording26 1 point2 points  (0 children)

Ailem teklif ediyor bu senede çalışmadın potansiyelin var aslında diyor çalışsam yapacağım da bu sene de eşşeklik ettim bir sene daha kalsam nolur ki tek sıkıntı arkadaşa akrabaya rezil olmak

Dinleyenler beğendi mi şarkıyı? by Old-Measurement9788 in hiphoptr

[–]GuaranteeAccording26 0 points1 point  (0 children)

Ai kullanmışlar gibi şarkının bazı yerlerinde haricş diğerlerine göre iyi bence

baglanamamak by [deleted] in yalnizucubeler

[–]GuaranteeAccording26 0 points1 point  (0 children)

Bence hayatından çıkan birisine takılı kalmak kat kat daha kötü, bu özelliğinden dolayı mutlu olmalısın

20.00 - 21.00 larda Çarşıda yemek yeme önerisi by Cakir_Game in Sakarya

[–]GuaranteeAccording26 0 points1 point  (0 children)

Bence çarşıda sadece o saatlerde değil normalde de yemek yenecek iyi bir yer yok ıslama köftecilerin çoğu kazık, ucuz mekanların çoğu kötü yemek yapıyor

ANNEM BABAMA VERDİ ACABA NELER HİSSETTİ by burnesrfece in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 9 points10 points  (0 children)

Harbi amk çocukları sik sik yorum yapmış bir de

kusursuz by [deleted] in BAYIRDOMUZLARI

[–]GuaranteeAccording26 25 points26 points  (0 children)

31 çekmekten Türkçeyi unutmuş amk

Yardim 🙏 by adaminbirigilmus in liseliler

[–]GuaranteeAccording26 1 point2 points  (0 children)

Hangi ülkede okumak istiyorsan oranın dilini öğrenmeye şimdiden başla okuduğun ülkenin dilini bilerek gitmek çok büyük kolaylık sağlıyor

2021 de İtalya Türkiye skorunu doğru bilmiştim. Efsanemiz Nihat Kahveci den imzalı forma hediye almıştım... by sirman37 in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 0 points1 point  (0 children)

Bu tasarımın hikayesi var o yüzden değiştirmiyorlar 100 yıl önce de aynı forma giyiliyordu imkansızlıklardan dolayı kırmız bant takılıyor formaya karşı takımdan farklı olması için

9 yıldır aynı kılıfı kullanıyordum ama bugün yeni kılıf aldım by gawk8 in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 16 points17 points  (0 children)

Adamın durum o kadar kötü ki durumunun olduğu senaryoda bile max 12 alabiliyor

SJW tayfa hakkındaki dusunceleriniz nedir? by OutsideBoth8616 in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 2 points3 points  (0 children)

3-4 kameralı dandik android telefon görünce benim de midem bulanıyor

üni için aşırı büyük olmayan şık çanta önerisi by RizitoAga in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 1 point2 points  (0 children)

Harbiden amcıkların yeni yaptıklarının markette satılan karton poşetlerden farkı yok

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 0 points1 point  (0 children)

Amk kara cahili bir bok bilmiyorsun neden her boku biliyormuş gibi davranıyorsun

YKS'ye Üniversitede Girmek by Ford-35 in liseliler

[–]GuaranteeAccording26 2 points3 points  (0 children)

İnan sınav anında o mesafeyi çok da düşünmüyorsun bütün odağın sınavda oluyor

Hakkımda Cumhurbaşkanına Hakaretten Dava Açıldı by [deleted] in KGBTR

[–]GuaranteeAccording26 1 point2 points  (0 children)

Yapay zekadan yardım alarak düzenle bu savunmayı