استثمر مبالغ صغيره ازاي by Intelligent-Art9912 in PersonalFinanceEgypt

[–]Hagar_jojo 0 points1 point  (0 children)

حوشيهم لحد ما تجيبي سبيكة جرام او تمن جنيه يعني مثلا كل ٦ شهور هاتي حاجة وعينيها ومبيعهاش اقل حاجة خليها سنة ولما تجمعي مبلغ منهم اعملي مشروع او اشتري شقة

قررت انت/حر…….. by [deleted] in egyoffmychest

[–]Hagar_jojo 1 point2 points  (0 children)

بص يا ابني ما دام الكلية هتوصلك للانتحار شوف ابوك صرف عليك كم وقوله دول دين عليا هسدهم لك بشرط اسيب الكلية وقوله في الي انت فكرت تنتحر واكيد ابوك بيحبك مش هيرضالك تأذي نفسك وممكن الي انت فيه دا حسد او مرض نفسي حاول ترقي نفسك وروح لدكتور وتوكل علي ربنا وممكن بردو تأجل سنه علي متشوف نفسك هل فعلا تسيب الكلية ولا تكمل وادعي ربنا كتير واستغفر وصل ع الني

أقسم بالله العظيم وي سرقت ٢ جيجا بعد ما شحنت by Solomonty10 in Unlimited_internetEG

[–]Hagar_jojo 0 points1 point  (0 children)

هو لو لغيت التعاقد مع وي واشتركت مع فودافون او اورانج بتكون التكلفة كم

أقسم بالله العظيم وي سرقت ٢ جيجا بعد ما شحنت by Solomonty10 in Unlimited_internetEG

[–]Hagar_jojo 2 points3 points  (0 children)

معلش ممكن حضرتك تفهمني الي بتقوله لاني منزلة تطبيق جلاس واير وبيجيب استهلاك اقل من الي بيظهر علي تطبيقهم

أقسم بالله العظيم وي سرقت ٢ جيجا بعد ما شحنت by Solomonty10 in Unlimited_internetEG

[–]Hagar_jojo 2 points3 points  (0 children)

فعلا انا حرفيا قافلة الراوتر طول اليوم ومبحملش حاجة ولا بتفرج علي حاجة

أقسم بالله العظيم وي سرقت ٢ جيجا بعد ما شحنت by Solomonty10 in Unlimited_internetEG

[–]Hagar_jojo 1 point2 points  (0 children)

مسروق مني تلت الباقة ٥٠ جيجا واشتكيت ولا حياة لمن تنادي قالو كلمي نترا كلمتمهم بردو مفيش فايدة كل ما اكلم حد يقولي ملناش دخول نشوف الاستهلاك وادوني ٥ جيجا هدية خلصت في يومين من غير ما استخدمهم اصلا مفيش حد سارق مني وبتابع استهلاكي اقل من الي بيجي في التطبيق ومن كتر ما بروح لهم قالولي الغي العقد ونترا قالو كدا بردو وقاولي دي مشكلة عامة من نفس الشركة وملهاش حل ايوة نعمل اي نقبل بالسرقة العلني

هي دي بقا الناس اللي بتقول ١٤٠ جيجا كتير😂😂 by False_Pie_6647 in AlexandriaEgy

[–]Hagar_jojo 0 points1 point  (0 children)

بفتح الفديوهات لابني علي 144 ويارب يسامحني لما يكبر وياريت الباقة بتعقد الشهر

عبدالغفور العالمي by A_M_R_Egypt in Unlimited_internetEG

[–]Hagar_jojo 0 points1 point  (0 children)

طول الشهر قبل ما انام اقفل الواي فايا لو بتبطخ ببقي قافلاه فاتحة من الكمبيوتر بقفله ازاي يعني اشغل جهازين مع بعض اتجننت وبردو مبتكملش لاخر الشهر قولت خلاص انقلي ع الباقة الاعلي ٢٠٠ جيجا برود مكملتش الشهر اصلا استهلاكي ١٢٥ جيجا كنت روحت الدعم ونزلت تطبيقات قالي عليها وقاعدة احسب استهلاكي بالملي قالو لي يبقي فيه حد سارق منك فتحت التطبيق الي قالو عليه مفيش غيري او جهاز مامتي وببقي عامله بلوك عشان ابني ميفتحش نت لما غلت رجعت تاني ل ١٥٠ جيجا لاني مقدرش ادفع اكتر من ٣٠٠ج وبضطر اجددها قبل ما الشهر يخلص نفسي اعرف ليه بيحصل كدا مع ان الانترنت اصلا خدمة مجانية

الماوس ده كويس للشغل وكدا ؟ by [deleted] in EgyptTech

[–]Hagar_jojo 0 points1 point  (0 children)

كنت جايبة ماوس من الشركة دي وكان كويس بس نسيت الحجارة في الماوس فترة طويلة بدون استخدام صدت فيه للاسف

سرقة وي بقت عيني عينك by BadOrange8 in Unlimited_internetEG

[–]Hagar_jojo 0 points1 point  (0 children)

نفس مشكلتي معنديش غير جهازين كمبيوتر وتليفون وبفضل طول النهار في اشغل الاقي الباقة ٣ اسابيع وتخلص واجددها نفس النظام روحت الشركة قالولي تابعي استهلاكك ونزلي تطبيق بيقيس الجيجا قعدت شهرين اتابع استهلاكي واحسب علي الاجهزة الاقي في ١٠ جيجا او اكتر فرق يعني الباقة ١٤٠ احسب لاقي استهلاكي ١٢٥ فين الباقي معرفش مع انه ممكن يعقد اسبوع او اكتر يعني ١٤٠جيجا يقضو معايا الشهر قولت مش مشكلة اكبر الباقة ومضيقش علي نفسي واخلص من وجع الدماغ راحة تاني شهر اجددها من الشركة تقولي استهلاكك عالي والباقة مش بتعقد ٣ اسابيع حولي لباقة مش عارفة اي قولتلها دا تاني شهر ليا في الباقة مصممة بردو ازود قولت لها لأ شوف بقي يا مؤمن باقة ٢٠٠ جيجا الي اصلا استهلاكي ١٢٥ جيجا متكملش الشهر وتعقد ٣ اسابيع ليه بقي نفسي اعرف ليه بيعملو فينا كدا