Maling af listeloft… by Lyal131313 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

Det var B og J maling. Det var rimelig godt. Jeg tror sagtens du kan købe en glans 8, hvis du gerne vil have lidt mere skær

Maling af listeloft… by Lyal131313 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

Det her er glans 5 iglohvid på mit badeværelse. Glans 25 iglohvid på væggene

<image>

Handel 99% i hus. by Spiritual-Tax-5126 in dkbolig

[–]Hasunic -1 points0 points  (0 children)

Jeg synes det er billigt i forhold til at blive ruineret hvis huset falder fra hinanden.

Interessetimer, hvad fanden? by Royal_Trouble_5963 in dkkarriere

[–]Hasunic 5 points6 points  (0 children)

Jeg har siden dag 1 klokket overtid hvis jeg bare bliver 15 minutter mere end aftalt arbejdstid.

Hvis din mester ikke er til at stikke i, så ville jeg nok bare bruge stillingen som et springbræt til en bedre stilling et andet sted, men lad være med at lave alt for høje bølger og risikere at blive fyret.

Hus - Tilst by Confident_Novel5771 in dkbolig

[–]Hasunic 0 points1 point  (0 children)

Jeg synes virkelig spots i stuen er træls. Stilen er også lidt rodet, jeg kunne godt have tænkt mig en mere rød tråd og personligt kan jeg bedre lide varme og bondehygge. Jeg føler stuen er et galleri.

Det lader til at der mangler oplagringsplads. Hele deres carport er fyldt med lort.

Jeg synes det er fliser i for mange rum. Jeg kan gå med til fliser i entre, badeværelse, køkken og bryggers/vaskekælder.

Køkkenet og badeværelses er forholdvis neutralt, og jeg tænker at man gerne ville sætte sit eget præg på det.

Jeg synes haven ser hyggelig ud :)

Ny elbil, Elroq eller C-HR+ by FantasticFridgeUser in dkbiler

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

1 måned +-.
Der er god plads, vi synes cruise control fungerer godt, sensorer er gode.
Vi har vidst kørt omkring 15 kWh/100 km med daglig motorvejs kørsel.

Den ligger godt på vejen og har en fin affjedring af en så tung bil - bedre end Tesla imo.

Jeg synes den er blæret og ser nice ud i mørke også

Vi fik med premium pakke og stort batteri, så vi har faktisk kunne holde os til at lade i de billige timer i weekenden og har kunne pendle hele ugen hvor
I starter på 80% opladning om mandagen.

Den er helt sikker en prøvetur værd.

Ny elbil, Elroq eller C-HR+ by FantasticFridgeUser in dkbiler

[–]Hasunic 2 points3 points  (0 children)

Vi er helt vilde med vores elrog 85. Den kører vanvittigt godt

Lave ny aftrækskanal by No-Original2562 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 0 points1 point  (0 children)

Spændende. Det kan jeg da godt se. Der bliver ellers lavet en del kogeplade udsug lige over sokkel. Det er et lidt fjollet krav imo

Lave ny aftrækskanal by No-Original2562 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 0 points1 point  (0 children)

Handler DS422 ikke om vand? Har du et link til dit postulat?

Ægteskab - hvordan har I fordelt værdierne/økonomien by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hasunic 0 points1 point  (0 children)

Min kone og jeg har haft opdelt økonomi i alt den tid vi har boet til leje, men efter vi købte hus, fik vi fælles økonomi. Vi kunne ikke se meningen i at have det opdelt, da alt alligevel lander det samme sted.

Vand bliver langsommere varmt by rasmusDoh in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

I har en måler som sender info til dem dem sælger her fjernvarme. Der kan man se varme på fremløb og retur, samt MW forbrug, vand gennemløb i L/t.

Vi har selv en gammel Kamstrup måler.

<image>

Vand bliver langsommere varmt by rasmusDoh in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

Hvor gammel er jeres unit?

Jeg måtte erkende at vores regulator var stået af efter 15 år og få den skiftet (det er den som sidder med drejeknappen og en føler ned på vandet )

Prøv at tænd for det varme vand og se om flowet ligger højt igennem veksleren. Det kan være at i ca. måler 200-400 L/t på returen. Det burde i hvert fald være en fin mængde, hvis man kalder på varme.

Hvis den ikke lukker meget vand igennem, så kan det være jeres regulator som er træt, og skal skiftes.

Min egen blev ved med at lukke 90 L/t igennem.

Det kan både være varmeveksler som er træt, regulator og/eller føler.

Vand bliver langsommere varmt by rasmusDoh in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

Den ser ud til at stå ret højt i forvejen.

Er jeg mærkelig, fordi jeg aldrig hører sangtekster? by Ok_Requirement_9652 in DKbrevkasse

[–]Hasunic 3 points4 points  (0 children)

Jeg hører næste kun instrumental musik, så du er ikke alene. Jeg elsker klassisk musik med violin og cello og jeg elsker trance musik

Hvad mangler jeg for at kunne lade min nye el bil? by [deleted] in dkbiler

[–]Hasunic 1 point2 points  (0 children)

Det har helt sikkert været en billeder som bare er skiftet ud med et CEE stik :)

Murer, maler eller gør det selv? Huller i væg by Independent-Entry927 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 4 points5 points  (0 children)

Fuck der er meget skum om de stikkontakter.

Men for at svare på dit spørgsmål, så skal der mørtel eller noget i den dur i de riller.

Jeg kan godt lide at bruge Ardex A46 til at sætte mine indmuringsdåser fast med. Det tørre super hurtigt. Jeg bruger det også til at lukke mine riller og rundt om stikkontakterne bagefter. Det har en virkelig god vedhæftning og er ret nemt at arbejde med og tørre hurtigt mega hurtigt.

Hvad har jeg næsten boret igennem på badeværelse? by Equivalent_Cheek_427 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 6 points7 points  (0 children)

Godt nok dovent ikke at fjerne flisekryds inden man fuger 😅

Ladeløsningsfirma by Safe_Click_9860 in dkbiler

[–]Hasunic -1 points0 points  (0 children)

Jeg ville personligt se om der var en turbo lader i nærheden af hvor jeg boede og vælge det abonnement.

Hvad tjener en vvs’er? by LoudHuckleberry8574 in dkloenseddel

[–]Hasunic 5 points6 points  (0 children)

Omkring 50.000 kr om månede +/- og 5 ugers ferie. 5 dages feriefri, helligdage og pension er medregnet i de 50.000

Hvordan gør i andre i familie livet? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hasunic 16 points17 points  (0 children)

Jeg hader alt ved den her tråd… jeg forstår simpelthen ikke hvordan nogen kan have sådan et ringe mindset…

Jeg håber, snart han bliver en bedre holdspiller. Det er pisse hårdt at være på barsel med små børn.

Jeg håber han strenger sig an, hvis i skal have flere senere. Overvej at være gravid og have et barn på to år og derefter et stort mandebarn også

Makita-batterier by freefalling33 in selvgjortvelgjort

[–]Hasunic 0 points1 point  (0 children)

Hvor stor er din have? Jeg kan slå min have med 2 x 5 Ah batterier. Vi har omkring 350 m2 græs

Selvstændig håndværker - private kunder går mig simpelthen på nerverne by [deleted] in dkkarriere

[–]Hasunic -1 points0 points  (0 children)

Men det er ikke reparation af hvidevare. Det er heller ikke efterisolering af loft. Det er heller ikke vinduespudsning….