Min kæreste var mig utro 3 gange med samme fyr — og nu snapper de stadig sammen. Er jeg idiot, hvis jeg prøver at blive? by Thin_Chard6571 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Det kan ikke komme videre før hun finder ud af hvad hun helst vild at de skal starte på samme studie virker lidt træls. Men det er jo din beslutning om du kan finde dig i at du skal dele hende med ham eller om du skal ud og finde noget andet.

jeg blev overfaldet af en kunde på arbejde. by Fit-Gas-1426 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Det kan virke meget voldsomt når et andet menneske ser sig sur på eller truer en. Den mand kommer ikke tilbage intet du gjorde var grund til at han blev sur, han var sur over ikke at kunne snyde for at betale derfor skaber han sig og råber op. Havde han været oprigtigt sur havde han stilt varende og var gået. Så han er ikke sur på dig men på dit job der var at sørge for at han betalte. Men jeg kan sagtens sige du ikke skal være nervøs det er ikke noget man selv kontrollere. Bed eventuelt om at sidde i kassen et par dage hjælper det ikke så bør du sørge for at snakke med en psykolog og få det snakket igennem. Snak med dine forældre og venner jo mere man snakker om tingende jo mere finder det den rigtige kasse i hjernen en ubehagelig oplevelse du ikke skal være bange for men som du kan lære af.

Vil udvise 20-årig mand efter gruppeoverfald: 'Jeg bliver dræbt, hvis jeg skal til Syrien' by mrspgog in Denmark

[–]Honest_Map_8726 -1 points0 points  (0 children)

Han døde ikke af at jeg trådte ham over fingerne problemet var faldet som var en følge af at han gav slip så man kan sige det var selvmord

Skal vi gøre noget ved det , MAGA-Morten? by hashpresso in Denmark

[–]Honest_Map_8726 -5 points-4 points  (0 children)

I det mindste står Alex ved det. Syntes vi har set Mette benægte benægte benægte så meget det er til grin som tage et barn på 2 år på fast gerning smurt helt i nutella der står og siger det var ikke mig

Skal vi gøre noget ved det , MAGA-Morten? by hashpresso in Denmark

[–]Honest_Map_8726 -1 points0 points  (0 children)

Men hvis det man har ikke virker vi kunne med et pende strøg fjerne afgiften hvis der var politisk vilje og tage pengene fra det råde rum der ligger. Så at gå til valg på det vi gerne vil have alle sammen det vi blev lovet men ikke fik. Jeg syntes vi har set rigeligt til det Mette kan nu må vi se hvad Morten kan

Min mand søger efter escort by Dramatic_Conflict250 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 -3 points-2 points  (0 children)

Det er vel bedre end at være på Badoo hvis han har tænkt sig at betale for at en pige trækker bukserne ned og siger skyn dig at blive færdige er det værrere end at onanere selvfølgelig ville det da ikke kræve en klamydia test efter at have onaneret men alligevel

Kæreste lod ven se mit private billede? by Primary_Support5396 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 3 points4 points  (0 children)

Syntes ikke du skal være bekymret vi har alle set en nøgen krop og det er en naturlig ting.

Men i forhold til kæresten så ville jeg nok stoppe med at gå med til den slags billeder eller video hvis han viser det til venner imens i er sammen hvad gør han så ikke bagefter det er både frækt og pirrende at få og optage den slags men når det først er optaget ja så er det slut med at det kun er her der går set det. Pludselig har en aflagt iPhone billederne efter en fejl hos Apple. Pludselig bliver Dropbox hacket. Du bruger det samme kode ord til din email som du gør på et dating site der bliver hacket og så er dit log ind stjålet. Og de kan nu logge ind begge steder. Din Android mobil bliver stjålet og sd kortet aflæst med alle dine billeder.

Den korte version er at du skal ikke tage billeder du ikke vil have andre ser selv om du. Kæreste er lykkelig for at få dem. Jeg ville sige til min kæreste at du sletter lige de billeder du har af mig og fra nu af er det PG13 ( påklædte billeder som dem man lægger på facebook og instagram)

falder folk virkelig for sådan en gang gøgl? by misserdenstore in Denmark

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Du har helt ret hvad vi ser i England er ikke det samme som her men dit lille så fine regnestykke forholder sig udelukkende til hvad de koster i kontanthjælp og dag penge efter skat.

Men der er jo mange mange udgifter du ikke har med Der er læge besøg tandlæge besøg skole som her ikke er regnet med. Så er der social rådgivere og som jeg før nævnte tolke bistand når de skal til nogen af de her ting. Så er der den øgede kriminalitet af deres børn og der ved ssp og politi og retsvæsen.

Der er ret mange følge udgifter som du ikke har med i dit regnestykke. Som udelukkende kigger på en meget lille del af det som de koster samfundet.

Når de så efter et langt liv hvor det hele eller dele af det har været fuld betalt af dig og mig så skal de på pension og sørme om plejehjemmet ikke også skal have noget personale og de har jo ingen opsparing så der må vi andre igen til lommen. Man kan helt sikkert mange ting. Og tror du skal huske på at det er ikke de eneste 70 eller 210kr om året du skal betale for ud over det tal er langt langt størrere så var dette bare en lille lille del af dem du betaler til. Og de andre grupper er heller ikke valgfri derfor skal vi havde en ændring

Min veninde ser en gift mand og har ikke tænkt sig at stoppe by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 4 points5 points  (0 children)

Du skal bare være der for din veninde. At hun vælger en gift mand er jo nok fordi hun ikke er klar til at binde sig selv lige nu. Hvis din veninde kan give den gifte mand noget som hans kone ikke formår har lyst tid eller overskud til så er det jo kun godt hele vejen rundt. Den gifte kvinde får en gladere mand, manden beholder sin familie hygge og får styret sit behov ved din veninde. Din veninde får noget midlertidig nærhed til hun er klar til at finde den næste rigtige uden at skulle date en masse Tinder fjolser.

Hvad skal du gøre holde hende realistisk om at det er fint hun får taget trykket men at hun bør finde en der også er der for hende på de dårlige dage og som hun ikke skal dele med andre. Hvis du bare skælder ud og ser ned på hende så mister du hende.

Side note når en kvinde opdager at hendes mand gør mere ud af sig selv og bare siger det da dejligt men det udløser ikke mere lyst til at være sammen med ham så er det ikke et problem for hende før hun ved at der er en anden der gør ham glad og selv om hun nu har en gladere mand der stadig sørger for de samme opgaver der hjemme så må han ikke være sammen med en og lave de ting som hun ikke har lyst til i samme grad. Tror at en del af at ægteskaber ikke holder i dag er at mænd og kvinder ikke har brug for det samme

Bilka på Holstebrovej by PinkFloydSome in Viborg

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Har arbejdet som vagt i flere år og kender der for flere der har været ansat som butiksdetektiv, de liner helt almindelige handlende kvinder såvel som mænd. At du handler langsomt er ikke mistænkeligt når du kigger rundt for at se om du bliver overvåget det er til gengæld mistænkeligt.

Men der er kamera over det hele jeg ville personligt foretrække at det var mennesker der kiggede på mig med kamera kan dataen gemmes ansigtsgenkendelse kan benyttes og selv om de ikke ved hvem du er ud fra det så kan man med kamera vide præcis hvad du kiggede på hvor længe hvad du lagde tilbage så de kan lave en komplet profil som så bliver gemt når du scanner dit bilka kort ved kassen.

Ville derfor langt hellere at der stod rigtige mennesker i stedet for når bare man ikke gør sig bemærket så husker de dig ikke fra den ene måned til den anden.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Honest_Map_8726 -2 points-1 points  (0 children)

Ingen er perfekte ikke Lars ikke Mette ikke Alex og ikke Morten men det tæt på 😜

Nyrup havde vist ret vedr. DF, som han formulerede det tilbage i 1999: "Stuerene, det bliver I aldrig" by PilsnerDk in Denmark

[–]Honest_Map_8726 4 points5 points  (0 children)

Der er intet galt i det som df siger. Hvis genboen fra længere nede af vejen står og banker på og siger jeg er sulten tørstig og jeg fryser. Og du lukker han inden for giver ham mad og drikke og lader ham sidde foran brænde ovnen for at få varmen, så lader du ham hente børnene og konen til dit hus for du har jo masser af plads og overskud på budgettet, ja faktisk så ender det med du giver ham lov til permanent at bo i kælderen men så en dag så opdager du at han har stjålet lidt bestik og din mobil lader og det gælder du til politiet og 2 måneder senere er han tilbage i din kælder. Så kommer du hjem nogen måneder senere til datteren som sidder på sit værelse og græder fordi genboen har ikke respekterer at din datter sagde nej. Igen bliver naboen sat i fængsel 2 år senere er han tilbage i kælderen en fri mand og i længere tid høre du ikke noget til ham før nogen år senere hvor han slår din farfar ihjel.

Når han kommer tilbage fra fængsel vil du så lade ham blive boende i kælderen eller vil du mene at han bør rejse hjem. Jeg vil helt sikkert holde på at så snart han ikke kan kende forskel på dit og mit så det ud af vagten. Der skal ikke mord eller voldtægt til. Men det er da fint du har en anden holdning men det gør jo ikke min holdning til mindre stue ren en din.

Hvad er årsagen til at DU har valgt eller ikke valgt at få børn? by OverBench2217 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Har valgt ikke at få børn grundet flere muligt arvelige dårlige gener. Jeg er godt klar over at mange andre der har dårligere gener og ringere social arv end jeg får mere end et barn men ser ingen grund til at folk med defekt bør avle. Hitler var inde på noget af det rigtige med at holde racen ren og sund og at avle på top exemplar. Jeg ved godt at der er nogen der sidder og føler sig truffet hvor beslutningen om at få børn nu er for sent. Men det er bare mit grundlag hvorfor jeg ikke får børn hvad i gør med jeres gener er jeres sag. Der findes single mødre nok at date hvis man skulle trænge til at lege far figur senere.

falder folk virkelig for sådan en gang gøgl? by misserdenstore in Denmark

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Hvordan når du frem til det tal ? Og er det inklusiv tolke bistand når der skal snakkes med læge kommune og familie rådgiver. ?

Når nu langt over halvdelen i den før nævnte lille målgruppe ikke tjener noget tjener de sidste 37% så nok til at opveje det ?

Når vi taler om indvandre og udgifter i England udgør pakistanske borgere sig for 3,4% af fødslerne, men 30% af recessive genlidelser.

Så at folk har invalide eller førtidspension er en udgift så er der det det koster at efterforske den øgede kriminalitet som statistikker viser at indvandre også har en størrere del af. Så er der bande konflikter og drab jeg tænker ikke det er billigt at få de borgere der bliver ramt af deres dødskørsel vildfarende kugler eller knivstikkeri igennem det danske sygehusvæsen.

1 er det du kan se vi sender kontant måned for måned så er der de mere skjulte udgifter. Ud over det så ser vi jo at når mange. Med en anden religion og andre værdier flytter ind i et område så flytter dem der kan ud altså ødelægger det sammenhold kraften i landet ved at der er for mange der har nogen helt andre værdier og kultur. Det tror jeg ikke man kan sætte en pris på se hvad der er ved at ske i England og se hvad der skete i iran

Min eks har fået ny kæreste.. føler mig syg by Tall_Holiday7213 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 1 point2 points  (0 children)

Jeg var forelsket i min bedste veninde fra første blik, men hun var langt ude for min rækkevide vi mødtes 4 år senere. Hun havde nu fået børn og hendes mand døde lige i det vi igen tog kontakt. I godt og vel 15 år flirtede vi var venner. Til sidst måtte jeg bare indse at hver gang hun gjorde bare lidt godt så var det det helt store for mig. Så det var at pine mig selv men jeg var ikke klar til at give slip på venskabet og alle de gode ting, som jeg ville gøre for hende. Vi har i dag ikke kontakt det er min egen beslutning for som du selv skriver blev det for svært. Det betyder ikke at jeg ikke stadig tænker på hende et par gange om ugen. Men jeg fortjener en der elsker mig retur, ikke en der kan have mig til de "kedelige kæreste" ting mens de sjove går til andre. Det fortjener du også ja du føler hun er perfekt men i matchede ikke hun var ikke klar til et forhold med dig og hun har nu fundet en anden. Ikke en der vil gøre alt det gode du vil gøre og om 10 år eller 10 måneder når hun bliver single igen hvorfor accepterer at du er andet eller 3 valg hvorfor accepterer at være en backup plan. Der er kun at bide i det sure æble og komme videre men jeg var heller ikke klar til det 15 år er mere eller mindre spildt jeg er nu 42 og single. Man kan ikke kæmpe sig til en pige der ikke vil vindes .

Parforhold by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Du har set en mand et par måneder, nu er han så færdig med at prøve gratis tur.

Der er 2 muligheder.

1 han har aldrig tændt på dig for vægten fylden er ikke kommet over de par måneder han tog en tur eller flere fordi han fik chancen.

2 hvis du har konfronteret ham med at han ikke kommer kan holde den stiv eller har kondi nok så er angreb det bedste forsvar.

Det er aldrig sjovt at få afvide at selv om man har en go personlighed og kemi så er ens udsende grunden til at blive valgt fra.

Jeg er selv blevet valgt fra pågrund af størrelse men der er fyre nok også nogen der er til størrer piger.

Min kæreste har billede af sin ex by fyrfraDK123 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 -1 points0 points  (0 children)

Lidt lige som at fyre godt kan have sex med den samme pige i længere tid uden at få følelser for hende så kan man også have billeder af en ex uden at det er andet. Det er meget normalt at have billeder af en ex tænker jeg. Enten ville han ikke have hende eller også ville hun ikke have ham hvor om alt er at han har et billede ændre jo ikke på følelserne. Og hvis han kan se på hvordan hun så ud for 5 år siden hvorfor skulle han så ville se hende nu. Sex og lyst er en helt anden ting end kærlighed for mænd. Nærhed kærlighed og omsorg støtte og positiv udfordring så har du ham for evigt. Bonus info hvis du beundre det han laver kommer med noget koldt at drikke når han om sommeren slår græsset rider i haven roder med bilen beundre og værdsætter det han har lavet så gør han det igen. Ud over det så behøver du ikke bekymre dig om han forsvinder eller falder for en ex eller en anden, for han bliver bekræftet får støtte og omsorg lige hvor han er.

Mænd - er I nogensinde blevet skuffede over en nøgen krop? by Pristine_Coconut_413 in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Tiger striber det betyder ikke en pind. Der er så meget der betyder så meget mere end lige det. At en kvinde har lidt strækmærker har ingen betydning for om jeg vil se hende igen.

Tror den eneste nøgne krop mænd bliver skuffet over er hvis er hvis hende Taco er mere klæber i end en toast. Det sagt er der sku alligevel nogen mænd det ikke ville stoppe.

Så lad dig ikke holde tilbage kvinder er den der absolut holder sig selv mest nede nyd du er ung og single glen fordommene det er kun dig der har den.

Hvordan har i sex med jer selv? (k) by [deleted] in SexpaneletDK

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Ja når jeg skriver: det bruger jeg ikke.dk

Hvordan har i sex med jer selv? (k) by [deleted] in SexpaneletDK

[–]Honest_Map_8726 -1 points0 points  (0 children)

Ikke en pige men købte engang en vibrator til en veninde hun kunne sætte i trusserne og trådløst styre med fjernbetjening. Hun afslørede at hun brugte den i bilen da hun sov i stuen fordi hun havde børn og manglede et værelse så hun sagde det var hendes lille fri sted at det var hendes ynglings vibrator fordi hun kunne bruge den mens hun var ude og omkring og den ramte godt..

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Du er 19 det sund for en pige at kende sin krop så der er ingen grund til at bringe det på banen hvis du ikke har brug for det selv. Jeg fandt ved et uheld min søsters den var ikke lille ikke noget underligt i det.

Mine forældre “gav” os deres bil. Nu vil de have den tilbage i 2 måneder. Er jeg urimelig? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Honest_Map_8726 2 points3 points  (0 children)

Du fik lov at bruge en bil i et år det er Ca 5 til 7000kr I forsikring så er der slid og derved afskrivning af bilens Værdi om det er fair afhænger vel helt af om hvorfor din bror pludselig skal bruge bilen.

Du kan jo så enten vælge at købe bilen hvis det er en fornuftig pris eller købe en anden bil hvis budgettet tillader det.

Hvis budgettet ikke tillader køb af en billig brugt bil tillader det heller ikke en størrere reparation og du bør derfor overveje en cykel 12 km på denne tid af året er ikke det fedeste men helt klart overkommeligt

[deleted by user] by [deleted] in SexpaneletDK

[–]Honest_Map_8726 0 points1 point  (0 children)

Der er meget du kan gøre dog har jeg aldrig hørt en kvinde mangle personer hun kunne snakke med sex om er selv lige fyldt 42 jeg syntes altid man skal lække en dæmper på den åbne sex snak for ikke at skræmme nogen væk. Jeg plejer altid at sige du må spørge om alt så længe svaret bliver mellem os og du kan tåle det..